Hepsi 1

15 Ekim 2007 Pazartesi

Hepsi bir - üc kalp (yasemin & korkut)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ben yasemini ve korkutu çok seviyorum ya bayılıyorum aşklarım benimmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

Adsız dedi ki...

BENYASEMİNİ KORKUTTAN DAHA ÇOK SEVİYORUM YASEMİNİ KİMSE BENDEN DAHA ÇOK SEVEMEZ BEN YASEMİNİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ya güzel olmasına güzel dizi ile ilgili bulunamayacak we eklenilecek resim olmalıı 11 yaşındaki kızlar beni eklesin msnm yelizcik_haha@hotmail.comm ekleyinnnn byby

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubundan herkese bayılıyoruuuum...

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubundan en çok yasemini seviyorum o çok güzel ve tatlı bir kız ayrıca takıları da ona çok yakışıyor Y-B

Adsız dedi ki...

ayyy şekerler ben en çok yoshyi seviyrim ona bayiliyrim oni benden daha kimse sevimez msn adresim:ayse_yildiz_1995@hotmail.com bütün herkis eklesin 2.msn de şu:kanki_ayse_cnm@hotmail.com bunlar tüm erkekler eklesin konuşalım ve tanışalımmm.....MUCUK MUCUK YASEMİNEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ben hepsini çok seviyorum hepsinin ayrı bir güzelliği var.hepsi çok güzel bir grup ben daha çok gülçini severim.

Adsız dedi ki...

irençti ıyyyyy ber
bat

Bla bLa blA