Hepsi 1

28 Ekim 2007 Pazar

Hepsi 1 Artık ATV’de

Aynı evde yasayan Cemre, Yasemin, Eren ve Gülçin, okudukları gösteri sanatları akademisini bitirmeye çalısırken, başlarına gelen trajikomik bir olay yüzünden, altına girdikleri yüklü miktardaki borcu ödemek zorunda kalınca, kendilerini bir anda sahne dünyasının parıltılı ışıkları altında bulurlar. Ancak bu durum, okuldan atılma riskini de beraberinde getirir. Genç yaşlarında, bir yandan şöhret olmanın ağır yükünü tasımaya çalışırken, diğer yandan gerçeği Akademinin Müdürü Erol Hoca’dan saklamak için uğraşırlar.

”Hepsi 1″ bundan böyle her Pazar atv’de!

21 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim adım cemre kemer ama bakıyorumda bu stede kendisini eren,yasemin,cemre ve gülçin sanan arkadaşlar var onlara sesleniyorum bizim kalitemizi düşürüyorsunuz bizim yerimize msn açıyorsunuz ve burdan onlara kanan insanlara sesleniyorum kanmayın böylelerine biz bu güne kadar msn açmadık ama açmayı düşünüyorduk ve açtım ama sz sanıyorsunuz kim bana kamera açar diye açmam siz ne zman bizim yerimize geçmemeyi öğrenceksiniz o zamn açcaz veriyorum msn adresimi ama eğer bir sapıklık yapan ve ya benim msn mibeni seven eklesin ama eğer beni ekleyip sen cemre değilsin diyen olursa engellerim ve kızarım=lokumum_hepsi_cemre_kemer@.. ekleyin

Adsız dedi ki...

Oooo cemrecim nasılsın bende murat boz. uzun zamandır görüşemiyoruz. telefonlarıma çıkmıyorsun. msni zaten hiç açmadın şimdi bakıyorum farklı bir msn almışsın. benimle konuşmak istemezsen anlarım ama böyle kaçmakla olmaz tamammı canım. beni üzme bukadar sende tel no var bi ara bi yemek yiyelim bişeyler içelim.
öptüm

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizi çok seviyorum dizinize bayılıyorum sizi çok seviyorum hayranınız merve

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizi çok seviyorum dizinize bayılıyorum sizi çok seviyorum hayranınız merve

Adsız dedi ki...

biz sezgi ve çağla hepsi grubunu çok seviyoruz ama ençok cemreyi sizi çok seviyoruz mucuk mucuk....

Adsız dedi ki...

bende cemreyi çok seviyorum çok şeker yaseminde çok güzel sizi ve gülçinle ereni çokkk seviyorum...

Adsız dedi ki...

bende cemreyi çok seviyorum çok şeker yaseminde çok güzel sizi ve gülçinle ereni çokkk seviyorum...

Adsız dedi ki...

cemre eğr o sensen seni ekldim gitti...

Adsız dedi ki...

Oooo siz baya ilertemişsiniz muhabbeti bende yasemin yürük katılıyorum sana muratcığım ne telefonunu açıyor nede msn sini açıyor çok ayıp! Çokkkkk

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben tuğçe hepsinin büyük bir hayranıyım---

Adsız dedi ki...

ben tuba hepsinin büyük hayranıyım onları çooook seviyorum onlarlan konuşmayı çook isterdim...

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizi çok seviyorum ancak eren le cemreyi daha çok seviyorummm byby

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizi çok seviyorum ancak eren le cemreyi daha çok seviyorummm byby

Adsız dedi ki...

merhaba ben sena
hepsi grubu sizi gerçekden çok seviyorum . ama en çok gülçini seviyorum . hepsi1 dizisinin hiçbir bölümünü kaçırmamıyorum. cemre yi msn me ekledim.sizi çok seviyorum. HEPİNİZİN BAYRAMI KUTLU OLSUN

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN GİBİ BENDE SARIŞINIM EĞER HEPSİ 1 DİZİSİNDEKİ ANLATILAN HAYATINIZ DOĞRU İSE BENİM HUYLARIMDA AYNEN GÜLÇİNE BENZİYOR GÜLÇİN SANA AŞIĞIM
BEN SENA ZİNCİRCİOĞLU

Adsız dedi ki...

yaaa cemreee san abayılıyorum şu tatliliğin yok mu sen emreye bakma o seni seviyo ama o sevgi cadısıyla gidiyo uzulme deymezzzzzzzzzzzz gamze

Adsız dedi ki...

SİZİ ÇOK SEVİYORUM GRUP HEPSİ ŞARKILARINIZ SEVEREK DİNLİYORUM. MERCEDES

Adsız dedi ki...

GRUP HEPSİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

grup hepsi çokkkkkkkkkkkkkkk güzelsiniz özelsiniz çok şirinsiniz aslında yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk siz çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk daha güzelsinizz

Adsız dedi ki...

eğer cemre abla en başta yazan sensen ne olur cam aç ekliycem seni ben sana inanıyorum lütfen seni çok seviyorum biz okulda grup bile kurduk sizi çok seviyoruz lütfen bize msn adreslerinizi verin seni çokkkkkkk seviyorum dünyada annenden onra seni en çok seven kişi benim bide eren gülçin yasemin abladan sonra seni çokkkkkkkk seviyorum seninle ilgili bir sürü hayal kuruyorum bizim buraya gelmeni isityorum arkadaşlarımla tanışmayı istiyorum işallah buraya gelirsiniz seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum benim adım ceylan bide benim msn adresim bu eklemek isteyenler eklesin cemre_hepsi_309@hotmail.com cemre abla sende ekle

Adsız dedi ki...

slm o cemreyi diyen
kız yalan söylüyor
kendisi
öyle bir msn almış kanmayınnnnn sakınnnnnnnnnnnnnnn

Bla bLa blA