Hepsi 1

26 Temmuz 2007 Perşembe

24 saat bir star grup hepsi

51 yorum:

Adsız dedi ki...

grup hepsi gülçin ya sen süpersin acayip güzelsin bitaneciksinnnnnn

Adsız dedi ki...

cemre abla sen çok güzelsin sokaktaki arkadaşlarımla hepsi grubunu oluşturduk şarkılarınaızı söylüyoruz çok güzel şarkılarınız var bitanesi ece(gülçin hastası)gülçin oluyo bitanesi ben(cemre hastayım)ezgi(yasemin hastası)gamze (eren hastası) adım türkan

Adsız dedi ki...

cemreeeeeeeeeeeeee aşkım seniçoooook seviyorum gülçinin sesi çooooooooooooook güzel

Adsız dedi ki...

yasemiiiiiiiiiiiiiiiiin saçların çoooook güzel

Adsız dedi ki...

merhaba

Adsız dedi ki...

ya inanmassın belki cemre abla ama ben seni o kadar çok seviyorum ki o kadar bu yüzden sizi örn alarak büyüğünce sizin gibi 4 arkadaşlarımla beraber bi evde yaşıcağız inşallaha bu dileğimiz gercekleşir bu yüzden bana sınıfta ve evde cemre diye sesleniyorlar biliyorum inanmıyacaksın ama ben sana çok benziyomuşşum hareketlerinle bu yüzden bana cemre diyorlarama filimden tanıdıkları kadar benziyosun diyorlar cemre aba ne olurrrrrrrrrr msnemi al ama ne oluuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr msnem:fb-ayşe-fb@hotmail.com cemre abla seni ölene kadar adını anıcam ama ne olur aman bu bebekle ne işim olur deme msnenemi al kötü şeyler düşünürmüsün bilimiyorum ama msnemi al ne olurrrrrrrrrrrrrrrr
seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

cemre sen TEK KELİMEYLE HARİKASIN

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çok seviyorum.orada en çook beğendiğim kişi eren o çokk güzel
hepsinin sesi birbirinden güzel ereni çokk seviyorum o çookkkk güzel tabi yaseminle cemredce güzel
çok güzel saç modelleri var ayrıca kıyafetleri süper
dizileri ayrı bir güzel bu
gün yayınlanacak başlamasını iple çekiyorum hepsi grubunun tüm şarkıları ezberimde çünkü onları çook seviyorummmm!!!

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden güzell hepsi çokkk tattlı hepsiyi görmeyi çokkk istiyorum keşşke karşıyakada konserleri olsa ve onları birazcıkta olsa yakından görebilsem ohepsinin yanaklarından öpüyorum
SiZi ÇoK sEvİyOrUmMmMmM!!!

Adsız dedi ki...

merhaba grup hepsi size bayılıyoruz hepiniz birbirinizden güzelsiniz ben YOSH yaniYASEMİNİ çok beğeniyorum yanım daki kardeşimde EREN i çok beğeniyor hepiniz çok güzelsiniz sizinle tanışmak istiyorum (bengü]

Adsız dedi ki...

hello ben sude eren hastasıyım ereni çok beğeniyorum keşke tanışabilsek diğerleri nide çok beğeniyorum denizlideki konserlerine gidemedim çünkü çok pahalıydıı

Adsız dedi ki...

ereni çok beğeniyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yasemin çok güzelsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

gülçin seni çok beğeniyorum gülsüm

Adsız dedi ki...

Hepsının hayranıyım onları çok seviyorum dızının hiçbir
bölümünü kaçırmam ayrıca bütün şarkılarının hepsini ezbere biliyorum dinlerken coşuyorum teşekkürler hep hayatımızda kalın

Adsız dedi ki...

gülçin,...........
yasemin,...........
eren,...........
cemre,..........
onları çok seviyorum
anlatamıcak kadar
bi gun dinlemesem verem olurum:))))kıhkıhıh

Adsız dedi ki...

bu grup boktan bi grup zurnanın zırt dediği yerden fırlama bi grup yane kısaca iğğğğrençççç tiksiniyom

Adsız dedi ki...

cemre sana hastayım ben büşra sen çok güzelsin

Adsız dedi ki...

Cemre,Eren,Yasemin,gülçin,hepiniz ayrı ayrı çok güzelsiniz,hepinizi çok seviyorum şarkılarınızı dinlemekten hiç bıkmıyorum eren abla bn 17yaşındayım seni çok beğeniyorum,nolur sizinle tanışmak istiyorum msn adresimi nolur al tmmı nooolllllllllluuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...cemile_emel@mynet.com,kendinize ii bakın bi mail olsun atmanızı beklicem...sizi çok seviyorum ve çok öpüyorum,,,dilerim hep ekranlarda olursunuz hayranlarınızı yanlız bırakmayın...

Adsız dedi ki...

hepiniz çok güzelsiniz..keşke sizinle gün geçirebilsem sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk sewiyorum.bitanesiniz..byeee

Adsız dedi ki...

cemre ablacım seni çok seviyorum umarım beni hatırlamışsındır ben burcuuu(seni çoksevenburcu)eren abla ve yasemin abla sizde beni hatılamışsınızdır ben sizinle konuşmuştum msn nede hiç boşuna benden onların msn nesini istemeyin veremem kusura bakmayın onlara çok önemli sözüm vardı gülçin abla senide seviyorum...

Adsız dedi ki...

hepsi1 dizisine bayılıyorum!!!!! çok başarılılar.cemre başta olmak üzere hepinizi çok seviyorum.başarılarınızın devamını dilerim

Adsız dedi ki...

hepsi 1 dizisini çok seviyorum. hepsi grubundan en çok ereni seviyorum. cemreyide çok seviyorum ama en cok eren. o benim aşkım. bitanem

Adsız dedi ki...

AAAAAAAAAAAAAAAAA YASEMIN VE GULCIN ABLA NE KADAR GUZELSINIZ SIZI COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK AMA COOOOOOOOOOOOK BEGENIYORUZ VE SIZIN BU SAMIMIYETINIZE BAYILIYORUZZZZ!!!!!!!!MSN ADRESLERINIZ WARSA LUTFEN AMA LUTFEN WERINNNNNNN!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

YASEMINNNN ABLLLAAA SENIIII COK AMA COKKK SEVIYORUZ :):)::)

Adsız dedi ki...

Yasemin abla seni cok sewiyorum sana MoR CoK YAKiSiYoR SanA BIr SaRki BeSTeLeDiK!!!!BeLkI bIrAzCiK sAsIRdIN ruHuN beLkI GuZeLlEsIyOr BeLkI biRazda SaSiRdIN AmA sAnA mOrCuk Coooookkkk YaKIsIyOrRrRrrRrRrRrRrr!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

YASEMIN ABLA SANA YINE BIR SARKI BESTELEDIK. AMANINDA AMANIN KIM GELMIS YASEMINCIGIMIZ GELMIS MOR KIYAFETINI GIYMIS GEZMIS GORMUS BEYENMISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Adsız dedi ki...

AH GULCIN WAH GULCIN SEN NE GUZELSIN SEN YOLLARA DUSTUM SENIN YUZUNDEN!!!!!!!:):):)GULCIN ABLA LUTFEN MSNNCIME GIRR BIZ KIBRISTANN yaxzIYORUZ WE YASEMIN ABLA YA BESTELEYEN SARKILARI BIZ BESTELEDIK!!!!!SIZI SEWIOYRUZZZ.

Adsız dedi ki...

ASKIMSIN PEMBELI ASKIMSIN ASKIMSIN OAAAAAAAAA ASKIMSKN GULCIN ABLAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

AYRIMCILIK YAPMAYALIM rkDASLAR TABIKI HERKES HERKESI SEWMEK ZORUN DEIL AMA BU HEPSI ICINDE AYRI BBIR HAWA WAR WE HEPSININ AYRI BIR GUXELLI WAR!!!!!!!!!!!THAnKs:d

Adsız dedi ki...

grup hepsideki kızların kendilerine ait bir güzellikleri var.yasemin şirin, cemre seksi, gülçin sarı şeker ve eren güzellerin güzeli süper bi kız

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çok seviyoruz dansları ve özellikle şarkıları çok güzel.hepsi 1 dizisinide çok seviyoruz.
EREN-CEMRE-GÜLÇİN-YASEMİN
MERVE-GÜLŞAH-MELİSA-ÖZGE

Adsız dedi ki...

merhaba ben yasemin menejerimiz grubumuzun msn sini istiyolarmış dedi bizde size özel msn açtık alın ve bütün isteyenlere verin yoshy_hepsiciler@hotmail.com

Adsız dedi ki...

gülçin süpersin ya nolur msnimi al belki küçük dersin ama ginede ben veriim msnem i-l-a--d-a-k-g-u-l@hotmail.com SENİ ÇOK SEVİOM GÜLÇİN

(((arda))) dedi ki...

cemre tek kelimeyle süpersinnnnnnnnnnn seni anlatmaya kelimeler yetmez

Adsız dedi ki...

cemre beni eklermisin bak ben hala 13 yaşındayım ama en büyük hayranlarından biriyim ne olur ekle sakli_kentinprensi01@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bn şahsen cemre hastasıyım konserinize gelecektim gelemedim çok üzgünüm hatay dörtyoldan sesleniyorum size dörtyoldada 1 konser verirseniz gerçekten çok mutlu olurum

byy
(;

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum
bni belki yüklemezsin ama lütfen yükle msn adresm hpd94@hotmail.com

Adsız dedi ki...

her kimsen ne merhaba kime diyon merhaba diye?!?!?!?!?!??!!

Adsız dedi ki...

lan azrail başlatma kendinden o grup boktan olsaydı adı boktan olurdu ama hepsi koymuşlar kimse çekemio heralde hepsi grubunu ada bek ya azrail!!sen grup hepsiye laf sokacağına kendine bak kesin maymuna benziosundur!!!bunu sana yazmamın sebebi o grup eşi benzeri olmayan bir grup

Adsız dedi ki...

lan azrail o boktan olan sensin herhalde hem onlar boktansa bu duruma nasıl geldiler bence bunu bi daha düşün VE HEPSİ GRUBUNA LAF SÖYLEME YOKSA BEN SENİN AZRAİLİN OLURUM BU ARADA SİZİ ÇOK SEVİYORUM VE SİZİ GÜZELLİKLE AYIRMIYORUM BENCE HEPİNİZ BİRBİRİNİZDEN GÜZELSİNİZ ((GAMZE))SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUMM

Adsız dedi ki...

ben erenı sevıyorum ona bayılıyorum onu sevıyorum sevıyorum ınsallah mesajımı okur yesıl sana yakısıyor tatlı kızımız eren

Adsız dedi ki...

eren muthıssın tatlı sekerım

Adsız dedi ki...

erencıkk

Adsız dedi ki...

merhaba ben hepsi grubunla çalışmayı çok seviorum onlar çok harika bir insanlar onlarla çalışmak beni çok mutlu ediyor kısacası eben onları çok seviorum

Adsız dedi ki...

cemreee çok tatlısn bayılıorum sana.sizi ilk gazetede görmüştüm,arkadaşlarımla röportajınızı okudum,o günden beri hep takip ediyorum. arkadaşlarım a-a-a-a bu esmer kıs sana çk benzio dediler gerçektende çok benzioruz:)hepinizi kocaman öpüorum.byys

Adsız dedi ki...

HEPİNİZ ÇOK GÜZELSİNİZ SİZİ ÇOK SEVİYORUZ

Adsız dedi ki...

merhaba ben gaziantepten ebru.msn nizi istiyorum.okul arasında yarışma yaptık.sizin isminizi ve grup isminizi canlandırdık.nolur msn adresini ver.benim msn ebrukaya115@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiziiiiiiiiiiiiiçççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN BURCU SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUMKİ BİLEMEZSİNİZ.NEDEN BİZDEN BU KADAR UZAKSINIZ ANLAMIYORUM BİZ SİZİN HAYRANLARINIZ.BU SİTDEKİLERİN HEPSİ SİZİ ÇOK SEVİYO.

Adsız dedi ki...

siz varya sizz hahahaahahhahahahaha

Bla bLa blA