Hepsi 1

6 Temmuz 2007 Cuma

hepsi bir 9.bolum flagmani

43 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bölüm olcak gülçine bayılıyorum hepsiye aşık oldum

Adsız dedi ki...

bence süper bir bölüm bunu sakin kacirmayin ben hepsine bayiliyorum cemreyide cok seviyorum emreyede cok yakisiyor

Adsız dedi ki...

bnce eren acyip şeker tatlı.ona bayılıyorum.yaseminiide cok sewiyorum tabiiii.hepsinide sewiyurum ama eren daha başka tabi

Adsız dedi ki...

erne aşığım resmen ama tabi bn kısım

Adsız dedi ki...

inanamıyorum ya korkutu kım üzüyo filmde tabıkı yasemın ya yasemın abla yapma bunu bu çocuga ya yakısmıop sana senıde çok sevıyoru yasemın abla ikinizede baylıyorum tabı hepınıze::d.d.d.

Adsız dedi ki...

bu bölüm harika olacak kesinlikle kaçırmam cemre ve emre birbirlerine çok yakışıyorlar mert ile gülçinde yakışıyorlar yasemin ve korkutta yakışıyorlar ama eren ile barış yakışmıyorlar hepsi1 i keyifle izliyorum hepsini cok seviyorum

yağmur dedi ki...

bu bölüm harikaydı pazar günleri en çok izlenen dizi olmuş ve reyting rekorları kırmş ben pepsi gurubunu çok seviyorum ama mert ve gülçin ayrı onları daha çok seviyorum

Adsız dedi ki...

yhaa eren i çokk sewiyorumm çok tatlı.barış da çok tatlı ama qıccıqın önde qidenii.cemre ile emre çok yakışıolar bu arada mert de çok seker hepsi ni de sewiorum :D:D:D:D muhaha

Adsız dedi ki...

slm ben gizem
sizi ve dizinizi çok seviyorum
lütfen msn mi alın
gizem-rock-girl@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bence hepsi grubunda en güzel eren sonra cemre yasemin ve gülçin gülçin ve mert çok uyumlular .yasemin de korkutu sevmemekte haklı ama o onu cok seviyo yasemin korkutun kalbini kıra kıra kalp 4de4 se 4 de0 oldu
yasemin çok sert tavırlı ama güzel ve iyi kalpli.cemre ye gelince,o çok güzel emreye uyumlu ve konuşma tarzına bayılıyorum abi ya erende hepsi grubunun prensesi o çok güzzzzzzzzzzzzzeeeeelllll
biliyomusunuz ben ona benziyorum barışla uyumlular ama barış gıcık aslında alevi değilde ereni seviyo gibi erene bakısınna bitiyorum uzun lafın kısası EN GÜZEL EREN ! KISKANANLAR ÇATLASIN(ALEV) OH OH OH HEPSİ1 DİZİSİNİN HİÇBİR BÖLÜMÜNÜ KACIRMIYORUM O DİZİ HİÇ BİTMESİN BU ARADA ADIM YAĞMUR MSN M YAGMUR_YK_1@HOTMAİL.COM(KÜÇÜK HARFLERLE)AMA HEPSİ GRUBUNDAKİLERDEN BAŞKA KİMSE EKLEMESİN BENİM YAZDIKLARIMA KATILANLAR VE KATILMIYANLAR BANA CEVAP YASSIN

Adsız dedi ki...

süper nedemek süperdende süper hepsi maşallah birbirinden güzel dördü hiç ayrılmasın hepsi çok seviyorum.pazar akşamları vazgeçilmezim oldu

Adsız dedi ki...

BEN BUKET HEPSİ GRUBU HARİÇ KİMSE BENİ EKLEMESİN BU BİR RİÇADIR

Adsız dedi ki...

ya gülçin çok şekersin acayip sempatik tavırların var ses of o derece

Adsız dedi ki...

ya hepsi grubundan bence güzellik sırası
1-gülçin
2-eren
3-yasemin
4-cemre
ya cemre senin dudakları azıcak dışarı çıkık gibi onları top la (ama toplasanda işe yaramaz çünkü sıralama bana göre hep aynı)

Adsız dedi ki...

bence hepsi grubu çok başarılı bir grub başarılarını hep takip ediyorum inşallah hep böyle olur selamlarımı söyler başarıler dilerim...

Adsız dedi ki...

bizim bir hepsi gurubumuz var ve şarkıları güzel sölüyoruz arkadaşlar grubun güzel sesi beni ilan ettiler inş hepsi gurubu ile konuşma şansı gelir elime SİZİ ÇOK SEVİYORUZ BYBYBYBY
SİZİ ÖZ ABLAMIZ OLARAK GÖRÜYORUZ BYBYBYBYBYB

Adsız dedi ki...

HEPSİ GRUBUNUN KIZLARI BİRBİRİNDEN GÜZELLER AMA CEMRE ÖN SIRADA TABİKİ DİZİ HİÇ BİTMESİN İSTİYORUM BANA GÖRE SIRALAMA BÖYLE 1.CEMRE 2.EREN VE YASEMİN 3. İSE GÜLÇİN CEMRE SÜPER BİR GÜZELLİĞİN VAR

Adsız dedi ki...

CEMRE ÇOOOOOOOOOOOOOK GÜZELSİN HEPİNİZ ÇOK GÜZELSİNİZ

Adsız dedi ki...

BAYILIYORUM SANA CEMRE
GÜLÇİN SANA TOPLU SAÇ YAKIŞIYOR
NE YAPARSAN YAP CEMRE KADAR GÜZEL OLAMAZSIN
EREN YASEMİN SİZDE SÜPERSİNİZ

Adsız dedi ki...

YASEMİN SÜPERSİN CEMRE EREN SİZDE SÜPERSİNİZ AMA GÜLÇİN FAZLA DİKKATİMİ ÇEKMİYOR

Adsız dedi ki...

biz hepsiyi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seven kızlarız msnlerini bilen varsa lütfen versin

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar hepsi 1 müthiş özellikle yasemin bayılıyorum ona inşallah korkut gözdeyle evlenmez

Adsız dedi ki...

ya semin sen benim herşeyimsin korkutla evlen

Adsız dedi ki...

YAAAA HEPSİ 1 BİTMESİN YAAA BUZDA DANS İĞREN Bİ PROGRAM HEPSİ 1'İ BİTİRMEYİN NOLUUUUURRRR BUZDA DANS OLMASIN YAAA HEPSİ 1 BİTERSE BUNDAN SONRA SHOW TV DE HİÇ BİR PROGRAMI AÇMAM EVDEKİLEREDE AÇTIRMAM HEPSİ 1 BİTERSE SHOW BENİM GİBİ ÇOOK İZLEYİCİ KAYBETCEK LÜTFEN BİTİRMEYİN YAAA LÜTFENNNN

Adsız dedi ki...

ya cemre,yasemin,gülçin,eren ablalarımsınız fakat sizin sesinizi flimde değişiyorlarmı ve cemre-_-kmr sizin mi lütfen cevabı bekliyom benim msn ise gul-i_beyza2007 hepinizi çooooooooooooooooooooooooooook seviyorum
HEPSİ HAYRANI BEYZA

Adsız dedi ki...

YA BEN EN ÇOK EREN ABLAYA VE YASEMİN YAA HEPSİNE BAYILIYOM EN ÇOK UYUŞAN ÇÜİFTLER MERT VE GÜLÇİN CEMRE VE EMRE GERÇEK HAYATTADA BERABER OLURLAR İNŞ. ÇOOOOOOOKKKKKKK YAKIŞIYORSUNUZ

Adsız dedi ki...

BEN BEYZA BU DİZİ BENİ BİTİRİYOR BİR TEK BÖLÜMÜNÜ BİLE KAÇIRMADIM AMA BİZİMLEDE KONUŞSALAR SONUÇTA OLLARDA BİZİM GİBİ ETEN VE KEMİKTEN BİZ SİZİ ÇOK SEVİYORUZ YA MSN NİZE BENİ EKLEYİN HEPSİ GRUBU ORADA BEYZA DA VAR gul-i_beyza2007@hotmail.com bayılıyorum

Adsız dedi ki...

ya hep ben yazıyom beyza:ya ben çok seviyorum bilgisayarda hep sizin resimleriniz var ben fotoğrafçılığı okuyom eğer ileride imkanım olur,sa hepsi grubunun dergi kapaklarının yada şarkı kapaklarını ben hazırlarım inş. ben sizi çokkkkkk seviyorumm ve bekliyorum ekleyin cemre yasemin eren ve gülçin abla beni ekleyin ben beyza

Adsız dedi ki...

ya bir günde 4 tane bu siteye ve başka sitelere beyza diye yazdım ben size çok msj gönderiyom siz de bunları dikkate alın ben sizi çok seviyorum ben başkahepsi grubu sitesinde yine beyza diye size msj lar atmaya devam edicem byeee

Adsız dedi ki...

ya burada ece arkadaşım cemre ablaya ynlış şeyler söylemiş ama cemre abla bize doğal görünmek istiyor bunun için kimse karışmasınn hepsi grubuna laf söyletmeme laflarına dikkat et sen estetik yaptır görmedim ama gözlerine yptır o estetiği çünkü cemre ve hepsi grubu süper onlara bayılıyom onlar ablan senin laflatrında saygılı konuş BEYZA

Adsız dedi ki...

YAĞMUR SANA DA KATILIYORUM:BEN HEPSİNİ GÜZEL BULUYORUM MA EREN ABLANIN BENİ BENİM BENİME BENZİYOR BEN HEPSİNEDE BAYILIYORUM......BEYZA:)BENİ HEPSİ GRUBUNA VERDİM MSN Mİ KİMSE EKLEMESİN:(RİCA BEN HEPSİNİ ÇOOOOKKKKKKKKK SEVİYYYYYYYYYYOOOOOORRRRRRUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM........

Adsız dedi ki...

ECE BEN BEYZA BAK RABBİM KİMİ NASIL YARATACAĞINI BİLİYOR BİLMESEYDİ İNSANNI HAYVANDAN ÜSTÜN GÖRMEZDİ SANA DA AKIL VERMİŞ BANADA VE BİZİ HAYVANDAN AYIRAN EN BÜYÜK ÖZELLİĞİMİZ DE AKLIMIIZ NESE BEN BUNU SÖLEMEK İSTİYOM YANİ SEN KİMSENİN BURNU DUDAĞI HAKKINDA KONUŞMA RABBİM HERKESE YAKIŞANI VERİYOR BUNU BİL BEN CEMREYİ ÇOOK SEVİYORUM MUCK MUCK CEMRE ABLA BENİ HAKLI BULANLAR LÜTFEN CEVAPLARI BEKLİYOM

Adsız dedi ki...

biz sınıfta 48 kişiyiz bütün kızlar sizi seviyor ençokta gülçin ile yasemini seviyorlar bende gülçini seviyoru resmen aşığım bilgisayarımda hep gülçinin resimleri dolu ve dahada doldurcam keşke hepiniz etemeskuta gelerek konsver verseniz sizi çok seviyorum. sizi seveni sizde sev.

Adsız dedi ki...

hepsiyi çoooooook seviyorum gülçine bayılıyorum reni cemreyi ve yaseminide çok seviyorum ama gülçini çok çok çok seviyorum dizilerinin herbölümünü kaçırmadan izliyorum ama ben bazı yazılarda hepsiye küfür yazıyorlar hepsi hakında kötü kötü laf söylüyorlar onlara diyorumki sevmiyorsanız dinlemeyin ve lafta söylemeyin

Adsız dedi ki...

hepsiyi çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum ama gülçine o kadar çok seviyorumki çokkkkkkkkk lütfen hepsi hakkında küfür etmeyin dizileri çok güzel hiç bitmesin her bölümü çok güzel gülçin mertle çok yakışıyor her bölümlerini hiç kaçırmadan izliyorum bazı yazılarda hepsiye küfür yazanları görüyorum ve çok ama çok kızıyorum

Adsız dedi ki...

BEN HEPSİ 1 DEN EN ÇOK CEMRE VE GÜLÇİNİ SEVİYORUM ŞARKILARI ÇOK GÜZEL BEN DE BÜYÜYÜNCE ONLAR GİBİ ŞARKICI OLMAK İSTİYORUM ŞARKIMI UYDURDUM BİLE

Adsız dedi ki...

BENCE GRUP HEPSİNİN GÜZEL KIZLAR SIRASI BÖULE OLMALI:
1.EREN
2.CEMRE
3.YASEMİN
4.GULÇİN
SİZİ ÇOKKKKK SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN BY

Adsız dedi ki...

söyleyen eren söymayen gülçin söylersem cemre söylemessin yasemin

Adsız dedi ki...

ben rana grup hepsiyi çok seviyom ama erene bayılıyom çok tatlı ve çok şeker

Adsız dedi ki...

slm ben rananın ikizizanayım hepsiyi çok seviyorum onlarla tanışma istiyom yakından ama cemrenin anormal hareketleri var olsun güzelliği önemli eren seni seviyorum hemde çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyom aşkım

Adsız dedi ki...

eren ablacım seni o kadar seviyorum kikimze benim kadar seni sevemez canım beni sana çok benzetiyolar yüzümüz karakterirmizçok benziyo hele burnum,,,her şeyim sana benziyo samsun dakikonserinize gittim çok güzel olmuştunnn.....hadi canım ablam bayyyy... söylemeyi unuttum benim adımda eren

Adsız dedi ki...

coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum hepsiyi ve gülcin ni 1 sirada seviyorum ereni 2 siradan yasemini ve cemreyi 3 sirada iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibeyeniyorum 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000öpücük yolluyorum buradan by!

Adsız dedi ki...

hepsi1 in sarkılarını çok seviyorum
Hepsi 1 in filmleri artık cine5 te çıktığı için hiç ama hiç kaçırmam ben eren cemre yasemin gülçini çok severim hele gülçin filmde aklını kaçıryoya işte onu ve gülçinin ohalini çok seviyom hepinizi çokkkkkkkkkkk seviyorum

Bla bLa blA