Hepsi 1

18 Temmuz 2007 Çarşamba

Sims grup hepsi 2 kelime klip

15 yorum:

Adsız dedi ki...

bence şarkı ğüzel herkeze tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

bence süperrr başka söze gerek yok sizi çok sewiyorummmm...inşallah bir gün karşılaşırız.yiğenlerim ile birlikte size bayılıyoruz çok tatlısınızzz...bye

Adsız dedi ki...

ERENE BAYILIYORUM ÇOK GÜZEL CEMREYLE YASEMİNİDE SEVİYORUM AMA GÜLÇİNİ PEK SEVMİYORUM...

Adsız dedi ki...

iki kelime şarkısı çok güzelllllll. ama onlardan hangisi CEMRE birisi söylesin

Adsız dedi ki...

SLM CEMRE İLE EMRE ÇOOOOOK YAKIŞIYOR.AŞKLARINA BAYILIYORUM.DİZİ ÇOK GÜZEL HİÇ BİTMESİN

Adsız dedi ki...

sizi çok sevi yoru butun tizileridisi iz liyoru si çok çok amöa görmek istiyoru eyer dinlorsadı hepsi msn mi veriyorum aliosman_FB07@hotmail.com si dün yadan da çokseviyoru
nyyyy

Adsız dedi ki...

hepsi şarkın cok güzel harika cok seviyorm gülcin seni cooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

hepsi ya sen 1 tanesin sizi cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook anladız ne kadar sevdigimi 4 ünüzde cok güzelsiniz dünyadaki en büyük hayranınız şeyma

Adsız dedi ki...

ya ben bu şarkıya bayılıyorum ya çok güzel bir şarkı ya cemre yi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum ama diyerlerinide seviyorum en çok cemre yi sewiyorumhepside birbirinden güzel yha bayılıyorum ben bu gruba ..........................CeMrEm................................

Adsız dedi ki...

yaaa hepinizde birbirinizden güzel ve şirinsiniz şarkılarınızı çok beyeniyorum.böyle güzellik olmaz yahu:)

Adsız dedi ki...

bence şarkı güzel ama en güzeli başı ve yaseminn
YASEMİN:)):

Adsız dedi ki...

YASEMİN VE CEMRE ÇOOOKKKK GÜZELSİNİZZZZZZZZZ
CEMRE VE YOSHY

Adsız dedi ki...

ben hepsi gurubuna hayranım 2 kelimeyi okul arkadaşlarımla söylüyoruz ve çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

ges dsdı.f klavfyxdıegpğmk.İÖİĞIJHSGQVBGHVBBVZFHfhcfkvhgeyhguklhjvbjmhjc cfty m hgvvb

Adsız dedi ki...

üf be sizi sikmek istiyorum

Bla bLa blA