Hepsi 1

15 Temmuz 2007 Pazar

hepsi bir 10.bolum flagmani

19 yorum:

Adsız dedi ki...

SELAM BEN ÖZLEM O KADAR GÜZELLER VE ŞEKERLER Kİ ONLARI İZLEMEYE DOYAMIYORUM.ONLARI Bİ GÖRSEMM BAYILIRIM VALLA HEPSİNİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

YİNE BEN VALLA ONLARI ANLATMAYA YORUM DAYANMZ ONLARIN EŞİ BENZERİ YOKK CEMRE GÜLÇİN EREN YASEMİN ONLAR BENİM HAYATIMIN ANLAMI (fazla abarttım)AMA ÖYLE :)

Adsız dedi ki...

ONLARI ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYOMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

BUSEFER BİTTİ
YAZAN ÖZLEMMM

Adsız dedi ki...

onları çok seviyorum hayranlarıyım

Adsız dedi ki...

selam ben kübra onları çok seviyorum ve onları çooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

ben berfin onları herkesten daha çok seviyorum

Adsız dedi ki...

onlari 4oooookkkkkkkk seviyorum onlara bakmaya doyamiyorum ve doymicamda ben NAZ.

hilal dedi ki...

merhaba ben hilal italiadan onlaRI COK SEVIYORUM KESKE BER GUN ITALYAYA GELSELER HARIKASINIZ

Adsız dedi ki...

ya anlamadığım bir nokta bu fragmanda olupta 10. bölümde olmayan sahneler var acaba 11. bölümüde çekip ondandamı sahneler koydular fragmana bir bilginiz var mı?

Adsız dedi ki...

merhaba ben begüm.sizi çooooook seviyorum.

Adsız dedi ki...

Valla oyle guzel dizileri varki kacirdigim zaman youtubedan bakiyorum bazende baktim bolumlere youtube dan bakiyorum filimlerine bakmaya doyamiyorum valla Hepsi Sizi Cooooooooooooooooooooooookkkkkkk Seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

cemreye bitiyorum.bitmek ne kelime ölüyorum desek daha iyi olur.cemre ile emreyi görüncekafayı yiyorum.onlar hiç ayrılmasınlar SİZİ SEVİYORUM KARYA

Adsız dedi ki...

EREN SENİ ÇOKKKKKK SEVİYORUM AMA BARIŞLA HİÇ YAKIŞMIYOSUNNUZ BARIŞ HİÇ YAKIŞIKLI DEĞİL VE ALEV İLE ÇIKTI ONU Bİ BULURSAM GÖRDÜĞÜM YERDE BOĞOCAM
S
E
N
İ

S
E
V
İ
Y
O
R
U
M

Adsız dedi ki...

EREN, CEMRE, YASEMİN VE GÜLÇİN
SİZ ÇOK TATLISINIZ.BİRGÜN ÇANKIRIYADA GELİP KONSER VERMENİZİ ÇOK İSTİYORUM.SİZİ ÇOK
SEVİYORUM.CEMRE SANA DA KENAN
DOĞULU ÇOK YAKIŞIR.BENCE TAM TARZIN.

Adsız dedi ki...

slm hepsi grubu sizi çok sevıorum ama ereni daha çoooooooooooooooooooooooooooooook sevıorum eren msn adresini wer lutfen konusalım nolurrr

YAREN dedi ki...

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM VE

EREN ABLA EN ÇOK SENİ
SONRA CEMRE ABLA SENİ
SONRA YASEMİN ABLA SENİ
VE EN SON OLARAK TA GÜLÇİN ABLA SENİ SEVİYORUM!

AMA SEN ÜÜLME ÇÜNKÜ SEN ŞARKILARIN İÇİNDE SÖYLEDİĞİN BAZI ŞEYLERDEN DOLAYI ÇOK GÜZEL OLUYO ŞARKILAR

YAREN VE ERENN!

BU ARADA İSMİM YAREN!

HEPİNİZİ ÖPÜYORUMMMMMMMMM!

Adsız dedi ki...

abi nedir bu aleve yüklendiğiniz unutmayın bu sadece bi dizi gerçek değil alevde rolünü yapıyo o kadar

Adsız dedi ki...

sizi çok ama çok seviyorum onları sokakda görsem dayanamama hepsinwe sarılırım gülçin seni çok seviyorum şarkılarınız diziniz herşeyiniz çok güzel ihşallah bu yorumumu okumusunuzdur sizi çok seviyorum hepinizi öpüyorum başarılar

Bla bLa blA