Hepsi 1

30 Temmuz 2007 Pazartesi

Hepsi1 ve Kenan Dogulu 40'C Partileri

Gnçtrkcll 40C partisi, 10 Ağustos Cuma günü Samsun Atakum Belediye Plajı’nda düzenlenecek. 16:00′dan 24:00′a dek sürecek aktivitelere sadece Gnçtrkcll üyeleri katılabilecek.

Gnçtrkcll 40C Partileri Başlıyor…

Gnçtrkcll’in üçüncüsünü düzenlediği “Gnçtrkcll 40 C Partileri” Kenan Doğulu ve Hepsi grubunun katılımıyla 27 Temmuz - 12 Ağustos 2007 tarihleri arasında Ayvalık, Çeşme, Didim, Marmaris, Antalya, Mersin, İstanbul ve Samsun sahillerini renklendirecek.

SADECE GNÇTRKCLL ÜYELERİ KATILABİLECEK

Gündüz saatlerinde eğlenceli aktivitelerin, gece ise Kenan Doğulu ve Hepsi grubunun konserlerinin bulunduğu 40 C partilerine, sadece Gnçtrkcll üyeleri katılabilecek.

Aktiviteler saat 16.00’dan gece 24.00’a kadar devam edecek.

İŞTE 40C PARTİLERİ PROGRAMI

27 Temmuz 2007 Cuma > Ayvalık, Sarmısaklı Plajı, Sarmısaklı Plajı

29 Temmuz 2007 Pazar > Çeşme, Ilıca Plajı, Ilıca Plajı

31 Temmuz 2007 Salı > Didim, Didim Halk Plajı, Didim Halk Plajı Oto Parkı

02 Ağustos 2007 Perşembe > Marmaris, Halk Plajı, Halk Plajı

04 Ağustos 2007 Cumartesi > Antalya, Beach park, Beach park

07 Ağustos 2007 Salı > Mersin, Kız Kalesi, Kız Kalesi

10 Ağustos 2007 Cuma > Samsun, Atakum Belediye Plajı, Atakum Belediye Plajı

12 Ağustos 2007 Pazar > İstanbul, Turkcell Kuruçeşme Arena, Turkcell Kuruçeşme Arena
Etkinlik hakkında daha ayrıntılı bilgi alabilmek için http://gnctrkcll.turkcell.com.tr/ adresine girebilirsiniz.

30 yorum:

Adsız dedi ki...

KESİN GİDİCEMMM HEPSİ İÇİN :)

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubuna bayılıorum.özelliklede EREN i seviorum.

Adsız dedi ki...

slm bn gamze hepsiyi çok seviorum izmirde4n yazıorum maxland daki konserlerine geldim süperdi antalyada işşallah gene gidiçem sevgiler cemreyiii çok seviorumm!!!

Adsız dedi ki...

Konsere gitmek için elimden geleni yapacağım.Çünkü Hepsi grubunu ve Kenan Doğulu'yu çok seviyorum. Ama 5 Ağustos Pazar günü Hepsi 1'in yeni bölümü sanırım yayınlanmayacak çünkü o gün dizin yayınlandığı kanalda maç var. :(

Adsız dedi ki...

slm hepsi grubu size bayılıyorum diziniz süper özellikle yasemin cok tatlısın

Adsız dedi ki...

Gİ-Dİ-YO-RUM !... TABİ Kİ HEPSİ İÇİN VE ÖZELLİKLE CEMRE M İÇİN !...

Adsız dedi ki...

İsimsiz dedi ki... Biz ş.urfa dan 4 güzel kız sizi öyle çok seviyoruz her gün sizin dansınızı yapıyoruz. Konsere gelicez siziçooooooooooooooooooook seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizi çok seviyorum inşallah bigün görüşürüz gülçin yasemin eren cemre sizi çok seviyorum canlarım benim

Adsız dedi ki...

çokk önmeli:..ben hepsinin yakınıyım msn nesini biliyorum ve size veriyorum:msn:grup_hepsi_grup@hotmail.com

hepsi grubunu sevenler eklesi!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubunun yakınıyım hepsi grubuyla konuşmak istiyosanız bu msn neyi ekleyin!!!gerçekten..

MSN:grup_hepsi_grup@hotmail.com

hepsi grubunun msn nesi ekleyin konuşun!!!'':..:

Adsız dedi ki...

seni
çok
seviyorum
cemre
şarkılarınız
hele
aşksakızımısını
çok
seviyorum
msnadresim
burcu
cemre_17760_neslihan@hotmail.com
seniçokseviyorumbunuhiçunutma

Adsız dedi ki...

siziheleseniçokseviyorum
erenvecemre

Adsız dedi ki...

slmhepsigurubu
dizinizi izleyemedim
çünkü sizin dizinizin yerine maç
yayınladılar
o yüzden çok sinirlendim
konuşmakistersencemre msnnemika


rçekten

Adsız dedi ki...

kaydetebilirsin
cemre+++++++
_17760_neslihan@hotmail.com
nasılsınbenburcu

Adsız dedi ki...

yha arkadaşlar siz kimi kandırıosnz yha..özellikle de ben hepsi nin yakınıyım diyen arkadaşa dikkat çekmek istiyorum.o msn nin hepsi ye ait olmadığından eminim.hem hepsi nin msn ni bilsen bile bu kadar kişiyle paylaşmak isteyeceğini pek sanmıom.onun için böle boş şeylerle hepsi fanlarını kandırma....

Adsız dedi ki...

hepsi dizinizi çok seviyorum özellikle cemreyiseviyorum vesizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

gruphepsinin dizisini beğeniyorum. öncelikiledeyasemine tapıyorum
seni çooooooook seviyorum öptüm sevgili hayranınız geçen hafta çıkmadığı için üzüldüm lütfen filminizi başka bir şeyle değiştirmeyin(maçla bedizilerle programlarla).

Adsız dedi ki...

sevgili hepsi grubu biz konyadan 4 kız arkadaşımız sizin için ölüyoruz sizin hateketlerini bile yapıyoruz konyaya gelin siz mutlaka ulaşırız bizlerdisizler gibi danscı kızlarız şarkı yazmadık ama dans edebiliyoruz aşk sakızını yaptık.yalan durdur yaptık konyaya gel sndn yibul.

Adsız dedi ki...

cemre sana aşığım imkansız olsa bile senden msn adresini istiyorum
bence ama admin yalan söylüyor siz bizi okumuyorsunuz siteye hiç bir şey yazmamış sınız benim tanıdığım cemre yazardı bence cemre ve yasemin ı love you

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubuna bayılıyorum en cok ereni seviyorum dizilerini kacırmadan izliyorum SİZİ COK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

HEPSİ GRUBU SİZİ,ŞARKILARINIZI VE DİZİNİZİ ÇOK SEVİYORUM SİZİN MSN ADRESİNİZ BENDE GALİBA VAR DOĞRUYSA SİZİ ÖPÜYORUM!..

Adsız dedi ki...

bn hepsi gurubndn en beyendiğim cemre

Adsız dedi ki...

CEMRE SENİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

slm ben antalyadan enes sizi çok seviyorum sizin msn adresinizi öğrenmek istiyorum

Adsız dedi ki...

msn mi eklemek isteyen kızlar 14 yaşındayım msn adresim enes_72_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sizi çok beyeniom yasemin abla seni çok seviom msn ninizi ekliom benim msn şu gule
_545_1
999@hotmail.com
sizi seviom msn biraz karıştı yende yaziom guler_545_1999@hotmail.com
adım güler yasemin abla seni çoooooookkkkkkkkkk seviom

Adsız dedi ki...

ben bu konsere gittim bikeresinde hepsi yine buraya gelecekti maxland içim işte o zaman gelmemiştiler şimdi pişman olmuşlardı konsere gittiğimde gülçine bakmıştım ve bu konserden memnun olduğunu fark ettim ben gülçini seviom.bide gülçini az seviolar diolar ya onun için bir cevbım var gülçini sevenler az olabilir ama onu gerçekten seviolar diğer grub üyelerinin hayranlarına bakıomda hep tercih deiştiriolar.bu yüzden gülçin hayranları başka.

Adsız dedi ki...

tunceli_murat_58@hotmail.com

nigar dedi ki...

slm grup hepsi sizi çok seviyorum sizin için canımı veririm ne olur bana msn adresinizi verin yada beni ekleyin nigar1998@windowslive.com sizin için herşeyi yaparım ne olur beni ekleyin sizi dünyalara kadar canımdan çok seviyorum lütfen yalvarırım ne olur sizi çok seviyorum beni ekleyin byby

nigar dedi ki...

grup hepsi sizi dünyalara değişmem alta msn nemi ekledim sizi çok seviyorum byby

Bla bLa blA