Hepsi 1

15 Temmuz 2007 Pazar

hepsi 1 10.bolum ozeti / konusu

Barış�ın tavrını yeniden değiştirmesi, Eren�in kafasını karıştırır: Bu sefer Barış�ın içten olduğunu düşünmeye başlayan Eren, ne yapacağını bilemez.

Cemre�ye gittikçe daha fazla aşık olan Emre, yeni sürprizler peşindedir, ancak Cemre�nin zorlu kişiliği ve Alev�in ikili üzerine oynadığı oyunlar, aralarındaki ilişkiyi sarsmaya devam eder.

Yasemin�le ilk kez baş başa kalma fırsatı bulan Korkut ümitlenir ve kendine yeni bir numara bulur ve kızları, ilk kliplerini çekmeye ikna eder. Çalışmalara hemen başlayan Korkut, ilk �yönetmenlik� denemesinde kızları, Mert�i ve Zeynep�i çileden çıkartır!

Bu arada Gülçin�e karşı hislerini ifade etmekte zorlanan Mert, bu durumu aşmaya karar verir ve Mert�in tavrını bir anda değiştirmesi, Gülçin�i şaşkınlığa uğratır.

Cemre, Eren, Gülçin ve Yasemin�in gittikçe daha başarılı olmasına dayanamayan Alev ise, yeni entrikalar peşindedir. İlk iş, bir maxi-single çıkartmaya karar verir ve kızların çalıştığı stüdyoyu kiralar!

Zeynep, ödevinin ikinci çifti üzerinde çalışmaya başlarken, Barış�ın zor durumunu öğrenen Korkut ona yardım etmeyi kabul eder. Korkut�un bu iyiliğinden çok etkilenen Barış, yaptıklarından pişman olur, ancak Barış�ın pişmanlığı, herkes için her şeyi daha da zorlaştıracak bir sürecin başlangıcı olacaktır! Bu arada, geçmişten gelen sürpriz bir kişi, işleri daha da karıştıracaktır!

22 yorum:

Adsız dedi ki...

selam ben ilayda size bayılıyorum.

Adsız dedi ki...

bugün benim doğum günüm.çok mutluyum.

ilayda dedi ki...

yani19.temmuz

Adsız dedi ki...

hııııııı birde ben cemreye bayılıyorum uyumsuz giyiniyorum demekle kendisine hakaret etmesin.eren abla ben senin gibiolamıyorum çünkü ben sebze yemem.yasemin abla bende arabalara bayılıyorum.fülçin abla sesin diğer sanatçılara göre mükembel.

Adsız dedi ki...

bizde 4arkadaş hepsi bir oynuyoruz ben cemreyim en yakın arkadaşım gülçin cern arkadaşım eren beriş yasemin size bayılıyoruz:D:D:D:D:D:D:D BYEEEEEEEE

ilayda dedi ki...

SİZİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

bence cemre çok güzel ve gerçek hayatta emreyle olsun

Adsız dedi ki...

ben bu bölümde gülçin abla ile mert el eleydi:):)

Adsız dedi ki...

çok iyi bir diziniz var.sizi çok seviyorum.eren abla sana bayılıyorum.1 numarasınız.hepiniz birbirinizden güzelsiniz.

Adsız dedi ki...

siz çok iyi arkadaşlarsınız birbirinize sahip çıkıyorsunuz
bir şey sormak istiyorum,siz kendi hayatınızdan geçenleri mi dizi yaptınız

Adsız dedi ki...

fülçin değil canım gülçin

Adsız dedi ki...

ceren abla seni çok beyeniyorum çok tatlı ve çok güzel bir kıssın hepinizi çok seviyommmmmmmm ama cemre ablayı dahada çok güzel filminizi hiç kaçırmıyommmm

Adsız dedi ki...

selam
bende diğerleri epsi hayranıyım
hepiniz çok tatlı ve güzelsiniz aranızda ayrım yapmak pek doğru olamaz ama beimde içinizden daha çok ilgimi çekeniniz oldu YASEMİNN cok tatlı sevecek scak kanlı EREN goz kamaştırıcı CEMRE iyi GÜLÇİN ise sesi mükemmel ama YASEMİ BİR TANEEEEE,

Adsız dedi ki...

dizinize bayılıyorum çook güzel hiç kaçırmıyorum bir hafta zor dayanıyorum bazı kısımlarını internette tekrar izliyorum

Adsız dedi ki...

grup dört yüz ve hepsi yi kıyaslayanlar var ne kadar saçma sonuna kadar HEPSİİİİİİ

Adsız dedi ki...

biz dört akadaş olup hepsi grubunu yaptık
ben cemre
çağla gülçin
irem eren
seda yasemin
cemre bu arada seni çok seviyorum ben sana mektup göndereceğim işin adresi var noğlur hepniz bana mezaj yazın byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

cemre,gülçin,yasemin ve eren abla msn adresleriniz varsa ltfn ekleyin byn_chatlax@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ben cemreye bayılıyorum biz grup kurduk.
ben cemreyim
ezgi:gülçin
ilayda:eren
buse:yasemin
hepsi grubunu çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu sevmiyorum desen inanırmısınız

Adsız dedi ki...

TUGCE


eren sana bayılıtorum benim msnem

tugce-6767@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben cemrenin msn sini biliom camını actı ekleyin beni basketbol_serenay@hotmail.com

Adsız dedi ki...

gülçin le mert birbirine çok yakışıyo keşke normal hayatta da çıksalar bu arada barış ın sesi değişmiş eski sesi daha iyiydi ama olsun yinede süper bi dizi ilk defa bi filmin bölümlerini böyle heycanla izliyorum yani kısacası dizi bomba olmuş bomba hiç bitmesin nnnnnnnnooooooooooooooolllllllllllllluuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrr:)

Bla bLa blA