Hepsi 1

11 Temmuz 2007 Çarşamba

Cemre Kemer ile Kenan Dogulu Askı



Kenan Doğulu'yu izlemeye gelen 6 bin kişinin arasında Hepsi Grubu'ndan Cemre 'de bulunuyordu.

İkilinin bakışmaları binlerce kişiyi unuttukları yorumlarına neden oldu.

"Hepsi" grubundan Cemre'yle adı aşk dedikodularına karışan Kenan Doğulu, şarkılarını seslendirirken sürekli Cemre ile göz göze gelmesi dikkat çekti.

Doğulu, şarkılarını Cemre için söylerken Cemre de bu şarkılara dans ederek cevap vermesi ikilinin yeni aşka yelken açtığını dedikodularının kulaktan kulağa yayılmasına neden oldu.









221 yorum:

1 – 200 / 221   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

bence bir bir lerine yakışırlar ama cemre sanki biraz küçük görünüyoo kenan dogulunun yanında oyzden biraz kırıyooo

Adsız dedi ki...

bence ikisi yakışıyo ama bence cemrekenan doğuludan uzun görünüyor ve öle ama kendisi ne der bilemem ama tarkan mustafa sandalla daha ii olabilir

Adsız dedi ki...

bizce kenan doğulu hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicccc
yakısmıyorlar çünkü cemre çooook genç spr acayipte güzel kenan doğulu yanında yaşlı ve kısa duruyor dizideki emre hem çok yakışıklı hemde yakışıyorlar tabi bizceeee

Adsız dedi ki...

ıyyyy hiiiiç ama hiiiiiç yakışmıolar

Adsız dedi ki...

Valla bence ne boy ne de yaş önemli istiyorlarsa neden olmasın ki...

Adsız dedi ki...

irem

bence cemre cok güzel bir kız kenan a hiç yakışmıyor.Dizideki EMRE ile birbirlerine yakışıyorlar
ama kenan la hiç yakışmıyorsunuz
bence onu bırak EMRE cok yakışıklı
iyi tatlı CEMRE DE güzel iyi sevecen sportif bence lütfen kenan ı bırak lütfen EMRE İLE CEMRE

Adsız dedi ki...

Bence ikisi birbirine çok yakışıyor.Çok güzel bir çiftler.
Onları çok seviyorum:D

Gamze dedi ki...

bence cemre cok güzel bir kız kenan doğulu SEVIYORSA neden olmasin cunku bu bir ask tir
ne boy ne de yaş onemli belki hiç ama hiiiiiiiiç yakısmıyorlar
ama EMRE le yakisiyorla sa bunu CEMRE karar verir cunku CEMRE kiminle olmak ister se onunla olsuuuuuuuuun belki EMRE kenan doğulu daha yakışıklı iyi tatlı belki kenan doğulu da yakisikli herkezin bi seyi vardir cemre KIMI SEVIYORSAN ONULA OLL ben diyorum ki emree hem iyi tatli yakisikli ... CEMRE cok guzel sportif tatli iyi sevecen ... kenan doğulu oda iyi birazz ama biraaz yakisikli ...
CEMRE KANAN doğulu SEVIYORSAN ONUNLA OL AMA EMRE YI SEVIYORSA ONUNLA OL ISTE YA KANAAN YA EMRE ISTEDIN LE OLL KIMI SEVIYORSAN !!!

Adsız dedi ki...

bencede çok ama çok yakışıolar ama ikisindede bu güzellik we yakışıklılık warsa bence neden olmasın ama emre bi tane tabikide ama her ikiside olabilir tabik,ide neden olmasın yani:-)

Adsız dedi ki...

çok yakışıolar ama ben EMRE daha yakışıklı we dizidende olsa gerçektede olsa onları tanıdığım için aralarında birşey olacağından umutluyum:-)

Adsız dedi ki...

ben kenanın hayranıyım.cemreyle kesinlikle yakışmıyorlar.şahsen ben istemiyorum.

Adsız dedi ki...

birbirlerine feci derecede yakışıolar. ikiside güzel ve yakışıklı.


bravo. ne diebilirimki

Adsız dedi ki...

bence onlar emreylen 4ok yaki6iyolar bilmem ama ben emreyi daxa cok beeniyorum xata ona asikim

Gamze dedi ki...

EMRE ve CEMRE cokk AMA cok YAKISIYORLAR belki kenan la yakismiyorlar sa onu CEMRE karaar versin bence CEMRE EMREYE daha iyi olur tabi CEMRE EMREYI seviyorsa CEMRE kimin le olmak istiyorsa onunla olsun CEMRE IYI LE EMRE ya da CEMRE IYI LE KENAN

Gamze dedi ki...

EMRE ve CEMRE cokk AMA cok YAKISIYORLAR belki kenan la yakismiyorlar sa onu CEMRE karaar versin bence CEMRE EMREYE daha iyi olur tabi CEMRE EMREYI seviyorsa CEMRE kimin le olmak istiyorsa onunla olsun CEMRE IYI LE EMRE ya da CEMRE IYI LE KENAN

Gamze dedi ki...

EMRE ve CEMRE cokk AMA cok YAKISIYORLAR belki kenan la yakismiyorlar sa onu CEMRE karaar versin bence CEMRE EMREYE daha iyi olur tabi CEMRE EMREYI seviyorsa CEMRE kimin le olmak istiyorsa onunla olsun CEMRE IYI LE EMRE ya da CEMRE IYI LE KENAN

Adsız dedi ki...

cemre lütven kenan ı bırak ve emreyle ol lütven emre byle çok yakısıyorsunuz
adlarınız bile çok uyuyor.

SİZİ SEVİYORUM.

Adsız dedi ki...

bence birbirlerine yakışmazlar cemre çok güzel kenan doğulu yakışıklı değillllllllllllll dizideki emreyle çok yakışıyorlar.

Adsız dedi ki...

CEMRE COK GUZEL EMRE ILE COK YAKISIYOLAR BIRBIRLERINE WALLAH

Adsız dedi ki...

bence birbirlerine yakışmaları hiç önemli değil önemli olan birbirlerine aşık olmaları hem bence siz burda bunları tartışçağınıza gidin oyun oynayın

Adsız dedi ki...

bence cemre cok gusel ve kenan dogulu da ck yakısıklı ama hıc yakısmıolar bnce cemre murat la cıksın onlar dahah cok yakısıolar:dama yınede cemrenın kararı bu arada benceee muraaaat (super yaaaa)

Adsız dedi ki...

slm ben mevlüde arkadaş veya dost olmak isteyenler alabilir
mev_1172@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bence bir birlerine çok yakışılorlar bize sormucakaklar ama bence çok yakışıyolar

Adsız dedi ki...

bence EMRE ve CEMRE birbirlerine çoook yakışıyolar ama en doğru kararı tabikide cemre vericek

Adsız dedi ki...

bence hic yaki6miyola EMREYLEN daha cookkkk yakisiyolar ama tabi karari kendisi verecek CEMRE.Ama bence EMREYI sec CEMRRE.

Adsız dedi ki...

bence hiçççççç yakışmıyorlarrrr
kenan doğulunun yanıda küçük
hemide yakışmazlar

Adsız dedi ki...

KENAN VE CEMRE BUNU KESİN OKUYUN

bence hiç yakışmıyorlar cemre çok güzel ve çok genç ama kenan ise cemrenin yanında babası gibi hatta dedesi gibi duruyor bence cemre emreyle daha iyi emre hem cemreye uygun hem yakışıklı hemde genç ben cemrenin yerinde olsam emreyi tercih ederdim ayrıca bem emreye bayılıyom cemre ve emre birbirlerine çok ama çok yakışıyolar ha bide cemre senin kenanla beraber olduğunu duyunca çok şaşırdım ve senin adına çok üzüldüm sana hiç yakıştıramadım emre gibi genç yakışıklı efendi biri dururken kenanla beraber olman çok saçma

CEMRE N'OLUR KENANI BIRAK EMREYE GERİ DÖN

Adsız dedi ki...

ben kenan doğulunun çok büyük bi hayranuyım onu gerçekten çok seviyürum ama imkansız bunuda biliyorum . eğer birbirlerini seviyolarsa bize söz düşmezz

Adsız dedi ki...

LUTFEN OKUYUNNNNNNN....

bence biz ne dersek diyelim bi işe yaramayacak ama benim moralim cok bozuldu bunları okuyunca...
bence cemre ile kenan hiç yakışmıyo hiç hemde...
herkesin dedigi gibi cemre ile emre daha cok yakışıyolar emre dedigimiz cocugun gercek ismi cem miş bu da demek ki
cem + emre = cemre
:D:D:D:D ben ikisini cok yakıstırıyorum cem ile cemre yi
coooooooooookkk yakısıyolar hem de bi işe yaramayabilir bu dediklerimiz ama bu kadar kişi kenanla yakıştırmıyor ve emre(cem) ile bişeyler yaşamalarını istiyorsa bi bildigimiz vardır biz bu kişilerin özel hayatlarına mudahaele edemeyiz onları tanımıyoruz bile ama cemre lutfen tekrar dusunsun... oyle yada boyle bu kadar tepki var demek ki bişeyler var...

UMARIM CEMRE CEM İLE CIKAR

CEMRE LUTFEN TEKRAR DUSUN...

Adsız dedi ki...

ben az once tekrar okudum ve su tanıyorum diyen arkadastan ayrıntı istiyorum lutfen bi şekilde bişeyler yazsın buraya rahatlamak istiyorum biraz nerden tanıyo gercekte araları nası falan lutfen bişeyler yazsın lutfen ama lutfen...

Adsız dedi ki...

Bence Kenan ile Cemre aşkı dillere slogan olmucak. Yani zırt diyip küsüyolar Zırt diyip barışıyolar. Bunların ilerde de çok iyi bir çift oluşturmucağı ortada.Cemre zaten fingirdeğin teki bi Emre'yle oluyo bi de bakıyosun Murat'a kaçmış. Kenancımbence sen işini sağlama al yedekte birisini bulundur ve de en küçük bi küsmede hemen ayrılın.Daha fazla ızdırap çekme.

Adsız dedi ki...

ya bişey sorcam cemre su emre ile mi çıkmış?? yani aralarında bişeyler öi geçmiş lutfen biri bişey yazsın bide şu tanıyorum diyen arkadaş... lutfen...

Adsız dedi ki...

Sevgili Kenancım,
Seninle eski dostuz.Bir dost olarak senin iyiliğini istiyorum.Bence Cemre çok güzel bi kız değil.Bak, Gülçin var, Yasemin var, Eren var.Amma... Başı bağlıysa bırak gitsin.Duydum ki Gülçin boş.Cemre'yle bi de yaş farkı var canım.Neyse sen ne yaparsan yap ama sözümü dinle.

Bir Dost

Adsız dedi ki...

cemre'ye kotu seyler soylemiyin... o birtane...onu ve hepsi grubunu cok seviyorum
keske cemre emre ile cıksa...
inşallah çıkar

Adsız dedi ki...

yaaa cemre 22 yaşında kenan doğulu isee 36 yaşında yani yaş sayısına bakın yaa cemre daha çooookk genç kenan ise yaşlıı cemre uzun kenan kısa cemre güzel kenan çirkin bence hiçççççççç yakıışmazlar cemre sana yakıştıramadım bu iş bence olmaz :s:s:s:s:S:S:S:S

Adsız dedi ki...

yakışmazlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr birbirlerineeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

BENCDE KENAN DOĞOLU HİÇ YALKIŞIKLI DİĞİL.CEMRE FISTIK GİBİ.HİÇ YAKIŞMIYORLAR AMA GÖNÜL BU FERMAN DİNLEMEZ.

Adsız dedi ki...

biz kenan doğulu ve cemre kemeri hiç ama hiç yakıştırmioruz.herkesinde dediği gibi dizideki emre ile daha çok yakışıolar.ayrıca hepsi grubuna ve dizideki emre,barış,mert ve korkut rollerini çok spr yapiolar.byby

Adsız dedi ki...

MELEKLER DEDİKİ :
HERKEZ KENDİ HAYATINA BAKSIN KİMSE KİMSENİN ÖEL HAYATINA KARIŞŞMASINNN AYRICA CEMRE KENANDAN DAHA İYİLERİNE LAYIK CEMRE EREN GÜLÇİN VE YASEMİNİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ

I LOVE YOU HEPSİ GRUBU

Adsız dedi ki...

BENCE KENAN DOĞULU BÜYÜK İNTERNETTEN ARAŞTIRDIM 35 YAŞINDAYMIŞ CEMRE İSE 22
EMRE 23 YAŞINDA BENCE EMRE İLE CEMRE YAKIŞIYORLAR İŞTE YAŞLAR.

EMRE-23
CEMRE-22
EREN-23
GÜLÇİN-23
YASEMİN-21
KENAN-35

Adsız dedi ki...

bence birbirlerine hiç yakışmıyolar çünkü kenan yaşlanmış cemre ise çok genç ve güzel bir kız =) CEMRE ye yazık olur kenan doğuluyla çıkarsa bana göre ama son kararı tabiki CEMRE werir herşey gönlünce olsun cemre seni çooookkkk sewiom:)

Adsız dedi ki...

bence kim nederse desin emre ile cemre birbirlerine çok yakışıolar
kenanda hiççççç yakışıklı değğğğiilll!!!!
birbirlerine yakışmıolar
cemre lütfen emre ile çık

Adsız dedi ki...

bnce hiç yakışmıyoorlar
en iyisi emre

Adsız dedi ki...

selam ben cemre!
inanmiyorsaniz birsey yapamam ama lütfen inanin!
Burdaki yazanlar dogru degil!!
Benim ve Kenan Dogulu ile hicbirsey aramizda yok!hepsini uydurdular!!!
bana inanirsaniz cok ama cok sevinirim!
Ve burdaki sacma seyi yazan kisi lütfen böyle yalan söylemesini biraksin ve utansin baska insanlarin asklarina karisip böyle seyler uydurmasin LÜTFEN!!sizi cok ama cok seviyorum ve bu sayfada ne isim oldugunu sorarsaniz...ben ve kizlar cogu zaman yine dizilere bakiyoruz nasil oynadigimizi merak ediyoruz tabii:)onun icin internette dizilere bakiyoruz Sizi ccoooooookkkk seviyorum Cemre ablaniz

Adsız dedi ki...

boşluk...!
kenan igrenççççç bnce cemre ise spr bi kız ama soru gazetedekilerde mi ? yalaN..!!??

Adsız dedi ki...

bana göre cemre nefis bi kız cemre seni çok seviyorum bence kenan'la yakışmıyosunuz. ama kendin bilirsin cnm bence emre çok yakışıklı ve sana çok uyumlu

Adsız dedi ki...

bence cemre çok güzel bir kız.ben onu çok beyeniyorum.kenan doğulu haberi doğruysa hiç durmasın diyorum.

Adsız dedi ki...

cemereye aşık oldummmmmmm çooooooook hoşlandım

Adsız dedi ki...

ya cemre kenan doğuluyla hiç yakışmıyor o kadar güzel bir kız ya bence dizide olsabile cemre=emre cok yakışıyor hem cemre kenan doğuludan uzun:D

Adsız dedi ki...

YA SİZ HALA NE UĞRAŞIOSUNUZ!
BAKIN CEMRE ABLANIZ SÖYLEMİŞ UYDURMA HABER DİE!
NE UĞRAŞIOSUNUZ YA!

Adsız dedi ki...

ya abi ne bicim konusyosunuz bi kere tmm cemre abla cok gzl ama kenan abime de laf ettirmem bi kere cirkin olsa bile ki degil insan cirkin demez hemde o adama bizi eurovisionda temsil etti biraz utanin ya olsa bile neden ya cok merak ediom onlarda insan degilmi sewemezler mi ya nie bu kadar insanlarin üstüne gidilio neden ünlülerin hayatlari bu kadar önemli ki sonucta bizde insaniz onlarda onlarin basina gelenler bizimde basimiza geelio böle bi haber cikmio haber allah askina size sölüyom gazeteciler su insanlari rahat birakin yani insan ask yasicaksa bile sizin yüzünüzden yasayamaz tövbe tövbe gece gece

Adsız dedi ki...

ya allahim vallah delircem ha size mi kaldi ya cemre ablamin kimle cikcagi yarabbim ya

gulcan14 dedi ki...

bu arada bundan önceki son ikiyi ben yazdim

gulcan14 dedi ki...

ya bu arada cemre abla gercekten cok gzl birisin sen we tabiki eren ablam,gülcin ablam vede yasemin ablamda cok gzller hepiniz cok gzlsiniz dizideki emreyle yakisiyosunuz ama son karar senin tabiki kimi isteersen onu secersin dizi setinde emegi gecen herkese selamlar ve saygilar hepinizi opuyorum:D

Adsız dedi ki...

ya ben cemre ablanın dediklerine inanıyorum kimse cemre abladan ve kenan aden iyi bilemez bence aralarında hiç bir ilişki yok ama olsa bencede hiç yakışmıyolar

Adsız dedi ki...

bence kenan doğulu ile cemre hiç
yakışmıyorlar cemrenin bu kadar
zevksiz olduğunu bilmiyordum

Adsız dedi ki...

bence hemen sikişsin ler

Adsız dedi ki...

bence hemen sikişsinler çok i olur

Adsız dedi ki...

Canım Cemre ablam nasıl istiyorsa öyle olsun.Yeterki o mutlu olsun.

Adsız dedi ki...

Cemre abla en doğru kararı kendisi verecektir zaten

Adsız dedi ki...

Cemre abla özür dilerim yukarıdaki yazıyı görmeden bunları yazdım ve Grup Hepsiden bi isteğim olacak Lütfen Tekirdağ/Çorlu da konser verin yada imza günü düzenleyinnn.Nooooolur yalvarırımm.

Adsız dedi ki...

bnce cemre aşıri zevksiz b kıs ama manyaq gusel kenan doglu hiç yakışıklı diil

Adsız dedi ki...

cemre gibi b tipsizzz KENAN gibi bi yakışıklı bi arada ddüüşşüünneemmiiyyoorruumm falannnn kenan bırak bu salağıı

Adsız dedi ki...

bence yaakışmıyorlar emreyle çıkması daha güzel.

Adsız dedi ki...

ya ben cemre yi çok seviyorum ama kenanla hiç yakışmıyorlar benim cemrem emreyle daha çok yakışıyoooooo

Adsız dedi ki...

yukardakini ben yasdım ama cemrem ole bişey yok diyosa eğer yoktur :)

Adsız dedi ki...

CEMRE KENAN İLE ÇIKMA SİZ EMRE İLE BİRBİRİNİE ÇOK YAKIŞIYOSUNUZ LÜTFEEEEN :=(

Adsız dedi ki...

ben alamanyadan maria bence hiç yakışmamak cemre kenan ya

Adsız dedi ki...

bence cemre dünyanın en güzel kızlarından biri evet evet öyle çok güzelllll bi okadarda kenan da yakışıklı bence birbirlerine çok yakışıyorlar ama yakışmıyor diyen arkadaşarın da düşüncelerine saygı göstermeliyizz

Adsız dedi ki...

bişi söyliycem kenen ve cemre hakkındaki yorumumu yazdım amaşimdi bişi itiraf etmek istiom ya hapsi grubu keşke ben büyüyünce birinizden birine benzeyebilsemm

Adsız dedi ki...

yhaa cemre abla eren abla hastayım size yha msnin bb.rtn@hotmail.com

Adsız dedi ki...

BEN CEMRENİN EN BÜYÜK SİTESİNE GİRDİM 1ON ARASI KİŞİ GİRMİŞ ÇOK AZ CEMRE YE GİRDİM.CEMREYLE RÖPÖRTAJ YAPTIM.KENAN DOĞULU İLE ARANIZDA BİR ŞEY VAR MI DEDİM ODA HAYIR YOK DEDİ ARKADASLARIDA ÖYLE DEDİ. HEPSİ ASLA YALAN SÖYLEMEZ BEN CE YOK

Adsız dedi ki...

gülçin,cemre,eren,yasemin ablalarım ben gene doğa ben evin adresini yanlış vermişim(cumhuriyet mah. aydoğdu sok. no 5 )sizden özür dilerim affedin!!!

Adsız dedi ki...

ya nie kenan doğuluyu bu kadar yerden yere wurdunuz anlamıyorum.bence kenan çok tatlı we yakışıklı.bence yakışmamışlar kenan daa iilerine layık...

Adsız dedi ki...

bence cemre çokk güzel bir kız o daa iilerine layık ama kenanla da birbirlerine yakışıyolar...

Adsız dedi ki...

bence cemre öyle yapmaz ,hem gazetecilerin uydurmadıklarını ne biliosunuz biz hepsi grubuna hayran değilmiyiz belki oda kenan doğuluya hayran olabilir yani..hemen aşık olunmaz bunu bilin ben cemreyi çok seviyorum bitanem engüzel sensin

Adsız dedi ki...

bence cemre öyle yapmaz ,hem gazetecilerin uydurmadıklarını ne biliosunuz biz hepsi grubuna hayran değilmiyiz belki oda kenan doğuluya hayran olabilir yani..hemen aşık olunmaz bunu bilin ben cemreyi çok seviyorum bitanem engüzel sensin

Adsız dedi ki...

slm bn gamze!!!
kenan doğulu ile cemre hiç yakışmıolar bnce ama dizideki gibi emreyle yani cem ile daha güsel oluolar hatta süperler yaa bn cemre hastasıyım ve emre lütfen kenan aralarına girme!!!!!!!!!!
sevgilerimleee.....

Adsız dedi ki...

bence bu aşk meselesi size kalmamış hem emreyle cemre abla yakışıyorlar ama genede cemre ablaya kalmış bir iş hem cemre abla sevmişse olabilir hem aşkın yaşı olmaz dermişim. belli bir yaşı var ama genede olsun yanii bence herşey olabilir siz aşk meselelerine karışmayın bence bide sitede hepsi grubuna ve kenan doğuluya ve kimseye küfür etmeyin rica ediyoruz.yorumlar sizizn buyrun...

Adsız dedi ki...

bence yalan çünkü oraya grup olarak katıldılaar
ayrıca hiç yakışmıyorlar

Adsız dedi ki...

biz dizi ile ilgili bir yorum yapacağız dizi müzik kariyerlerini olumsuz yönde etkiledi dizi monoton ve saçma bu dizi onları müzik kariyerinden uzak gösteriyor

Adsız dedi ki...

bence bu dizi stileri spor iken onları pon pon kızlar durumuna soktu ve bu hayranlığımı azaltı

Adsız dedi ki...

cemre abla seni coooooooooookkk seviyuorum hepsinizi cok seviyorum hepiniz bitanesiniz cok seviyorum sizi ... hepiniz birbirinşzden tatlı şirin ve guzelsiniz yaptıgınız hepşey cok guzel sizinle ilgili herşeyi cok seviyorum...



...BUSE...

Adsız dedi ki...

ya kenan doğulu cemreyi naapsın yaaaaaaa

Adsız dedi ki...

cemre seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm ama kenan doğuluyla yakışmıyorsun olsun senin yaptığın herşey benim için uygun

Adsız dedi ki...

bence kenan doğulu gibi tipsize cemre gibi fıstık gibi kız hiç yakışmıo hem cücede cemre bırak kenanı bana gelllll

Adsız dedi ki...

ya cemre sen kenan ı çok mu aradın tmm kabul kenan da fena deil ama sen bırak bu sewdları sen ennnnnnnnnnnnnnnnnnnn iisine layıksın

cengizhan dedi ki...

mrb ben cengizhan cemre apla ile kenan dogulu yakıştırıyorum ama kendilerini kamare önünde çok belli ediyorlar bu arada eren seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

mrb ben nur bende yakıştırıyorum ama yalanlıyorlar inşallah öle bişey vardır bence çok yakışıyorlar

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum sen kenanı napıcaksın sana daha erkekmi yok canım :):):)):):

Adsız dedi ki...

mrb ben sümeyye
bence cemre ile kenan çooooook yakıaşıyolar

Adsız dedi ki...

ben sümeyye cemre çok doğru söylüyooooooooo aralarında birşey yokkkkkkkkkkkama cemre bize yalan söylüyorsa orasını bilemem ama gerçektende o tipsizi napsın

Adsız dedi ki...

ben sümeyye bütün hepsilere sllm yasemianaaai daha mokseviyorummmmmmm

selver dedi ki...

arkadaşlar lütfen böyle saçmalıkları aklımızdan çıkartalım bir başkasının özel hayatı bizi ilgilendirmez eğer aralarında bişey varsada bizim yorumlamamız doğru değil bırakında kendi kararlarını kendileri versin çünkü onlar kendi kararlarını verecek yaştalar kenan yakışıklı değil cemre güzel yakışmıyorlar felan filan doğru değil olabilir sevdiği bir sanatçıdır ve konserlerine gidebilir göz göze gelebilir siz kendi hayatınıza bir bakın daha sonra başkaları hakkında kararlar alın lütfen ben cemre ablayı çok severim ve kendisinin üzülmnesinede dayanamam lütfeeen bvırakın paparaziliğide biraz kendi hayatınıza yönlenin onlar kendi kararlarını alacak yaştalar cemre abla seni çooooook seviyorum adım selver eğer benle koınuşmak istersen ki istemessin ama ben seni yakından tanımayı çok isterim msn adresim lesya1995_64@hotmail.com kendine iyi bak

Adsız dedi ki...

bırakın başkalarının özel hayatlarıyla uğraşmayı ayıp biz grubun şarkıları ve oyunculuk yeteneklerini eleştirebiliriz ama özel hayatlarını asla hem ayıp size yakışmaz

Adsız dedi ki...

hiç yakışmıolarrrrrrrr

Adsız dedi ki...

ya bence kenan ve cemre hiç yakışmıo çünkü cemre acayip çirkin bi kız hatta cemre hayranları kızmayın ama bence cemre maymun gibi kenen ise süper acayip yakışıklı çok tatlı çok sempatik espirli ama cemrede bunların hiç biri yok kenana yakışıklı deil dienler önce kendilerine baksınlar kenanı kıskandıkları için ole diolar ben cemreyi 10-15 kere görmüşümdür çok çirkin bi kız ya televiyondakinden daha güzel ama bence yüzünde bi şebeklik var gülçin yasemin eren bence çok güzeller gülçinin erenin yaseminin saç rengine bayılıyorum eren ve yaseminin saç şeklide müthiş hele hele yasemin ve eren çok güzel kızlar gülçin çok sempatik bence kanan eğer hepsi grubundan biriyle çıkıcaksa cemrayi atıp eren veya yaseminle çıkmalı erenle çok yakışıolar hele yasemin konserde kenanın üstüne yaslandığında acayip yakışmışlardı erenlede çok yakışıolar ama bi ara eren yasemin kenan cemre gülçin beraber öne geldiler orda cemre ve kenanın şarkıyı birbirine yaslanarak söylemeleri çok fenaydı cemre zaten bi havalara girmiş sonu hayır olsun devamlı kenana bakarak şarkı solemeler kenan soleyince onunda kendine alınıp havalara girmesi falan çok fenaydı ama cemre o çirkinliğiyle o kadar havalara girmesin çünkü aldatılırsın çok yakındır ilişkiniizin bitmesi çünkü tam bi rezilsin cemre kenan seni çok seviyorum gülçin eren yasemin senide çok seviyorum cemre senide çok seviyorum ama çirkinsin bence burnunu yaptır o zaman güzel olursun ama eğer illede ben kenanı çok seviyrum diyosan haklısın havalara girmekte çünkü kenan gibisini bulmuşsun size yinede mutluluklar

Adsız dedi ki...

bence cemre abla en çok dizideki emreye yani cem avniyime çok ama çooooook yakışıyor.Kenan Doğulu ile bence hiiççççççç yakışmıyorlar.Cemre ablayı gerçekten çoooooook seviyorum.Onun üzülmesini istemem.Ama yine de kendi kararı.

Adsız dedi ki...

Ya bence Kenan Doğulu Çok şımarık biri.Cemreyi hiç haketmiyo.Ben en çok emreyi yakıştırıyorum.Eğer ki günün birinde birlikte olursalar en çok buna ben sevinirim.

Adsız dedi ki...

Cemre Abla ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOKK Güzel biri.KENAN DOĞULU ile o kadar YAKIŞMIYORLAR.Ben derim ki Dizideki EMRE ile gerçekten ÇOOOOOOOOOOOKK YAKIŞIYORLAR.

selver dedi ki...

siz varya adamı hasta edersiniz ya sanane kardeşim cemreden ve onun saç renbginden 15 kez görmüş şebek miş o şebek sensin boş beyinli maymun suratlı cemre hakkında böyle yorum yapamassın çarpık bacakmısın nesin yolda yürümesini öğrende gel kenanıda fazla övme onunda ne olduğunu biliyoruz kendisini çok bilmiş sanıyor ve ya sanmıyor ama oda bir insan senden farkı yok gerçi olabilir sen hayvansın aaaaaa cemrenin hakkındaki konuşmasına terbiyesiz boş boğaz cemre abla kusura bakma ama ne yapım sen cemrenin tırnağı dahi olamassın seni bana verseler varya cemrenin lavabo pas passı bile yapmam maymun suratlı pis ayı

Adsız dedi ki...

cemre seni ben seviyorum kenan doğulu ile aşka kapılma aşkım öptüm seni

Adsız dedi ki...

cemre abla seni çok seviyoruz kenanla aşk yaşamanı istemiyoruz neyapacaksın onun gibi tipsizin tekini seni seven birçok kişi var dimi mesala ben seni çok seviyorum yanındakiler bişeymi hepsi çirkin en çirkinleri gülçin en güzellerisensin cemrem aşkım keşke ablam olsaydın ne güzel olurdu ve yaaaaaaaaaaaaa msninin olsaydı mesala benim var ama sen kenan la çıkma otipsiz yaramaz sana sen gibi bir güzelik karşısında one kalırkicemre ablacığım seni dudakların dan öptüm

Adsız dedi ki...

biz diyoruz ki
cemre ile kenan doğulu birbirlerine hiç yakışmıyor.dizideki emre daha yakışıklı ve cemre ile daha uyumlu

Adsız dedi ki...

süper YAKIŞLIYONUZZ KENAN DA ÇOK TATLI SENDE İNŞ. MUTLU OLURSUNUZ SİZ ONLARA BAKMAYINNNNNNNNN EMREYLE İSE DİZİDE SÜPER YAKIŞIYONUZ AM ATABE DIŞARDADA ONLA OLSAYDI FENA OLMAZDI AMAAAAA KISMETTTTTT ÇOK SEVİYORUMM İKİNİZİDEE

Adsız dedi ki...

sus ya selver misin nesin o senin fikrin buda benim fikrim seni ilgilendiriyo ben senin fikrine karışıyomuyum kenana lafda soleme ayrıca aptal sen kenanın tırnağı bile olamazsın asıl seni bana verseler kenanın paspası bile yapmam salak sen kim kenan kim hem cemreyi o kadar sevme cemrenin senle ne işi olurrrrrrrrrrr senin gibi aptalı ne yapsın cemre hem ne biliyosun benim maymun şişman olduğumu hiçteole biri değilim bilmediğin tanımadğın insanlar hakkında yorum yapmaaaaa

Adsız dedi ki...

bence kenan doğulu&cemre yakışmıyorlar o kız çok güzel o ise çok çirkin bilmem anlatabildim



BİRBİRLERİNE
YAKIŞMIYORLAR

Adsız dedi ki...

bakın size bir şey söyleyim mi aslın da birbirlerine hiç yakışmıyorlar nasıl desem size onlar bir elmanın 2 yarısı olamazlar bence cemre pek güzel sayılmaz kenan odğulu da pek yakışıklı sayılmaz bu durumda güzellik ve yakışıklık önemli deeğil insanın dış güzelliği değil iç güzelliği önemlidir neyse bananeki zaten onlar düşün bana üdşen kelime sadece onlar birbirlerine yakışmıyor cemre kenan doğuludan fazgeç daha iç nede dış güzelliği olna biriyle evlenmeyi düşün ama yine de onunla bir çıkmayı dene bence

Adsız dedi ki...

bence de kenan doğuluyla cemre yakışmaz cemre seni çok seviyorum kenan doğuluyu da seviyorum ama arada yaş boy ve güzellik yakışıklılık farkı var bence cemre murat bzla çok yakışıyorsunuz dizideki emreyle de yakışıyorsunuz ama benim tercihim murat boz biliyorum murat boz deyince hemen olmuyo onun da seni sevmesi lazım ama bence bu güzellikle murat bozu kazanabilirsin seni çok seviyorumm
I LOVE YOU

Adsız dedi ki...

olamaz ya cemre sen çok degiştin ne oldu sana böyle artık seni tanıyamaz oldun seni artık sevmiyorum inşallah okursdun bu yazdıklşarımı offff:(

Adsız dedi ki...

ben açıkçası cemreye yakıştıramadım kenanı bence cemre daha iyilerine layık...not:cemre hemen kenandan ayrılmanı öneririm

selver dedi ki...

asıl sen beni dinle kuş beyinli dün gece a magazinde kenanın ne olduğunu gördük zengin şımarık aldatmayı seven karektersiz ve serseri cemre kenanan laik değil hem sen isimsiz kendine güvenin olsa kuş beyinli gerçi kuş kadar beynin bile yok da neyse kendine güvenin olsa ismini açıklarsın tamam oldu kenanıda savunma 1 gecede insan aynı yerde 4 kızla buluşmaz şımarık kendini beyenmiş karektersiz

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar size ne oluyo cemre istediğinyle çıkar size mi kaldı siz evde kaldığınıza yanın

Adsız dedi ki...

bence cemre çok çirkin kenan da hiiiç yakışıklı değil o yüzden birbirlerine yakişıyolar yani tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş ama çıksalar bile en fazla iki ay sonra ayrılırlar.

Adsız dedi ki...

bence cemre çok güzel bir kız ve kenan doğulu'da çok yakışıklı birisi ve cemre'yle kenan çok yakışıyorlar.hatta resimlerde bile bakışmaları süper ikisinide çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

bence cemre'yle kenan doğulu birbirlerine çok yakışıyolar.cemre çok güzel,kenan doğulu ise çok yakışıklı tam birbirlerini buldular.

Adsız dedi ki...

cemre aşlı biri dediki
ben hiç yakıştıramıyorum
bence 2 ay sonra ayrılırlar
byyyy

Adsız dedi ki...

Ya arkadaşlar bence cemreyle emreyi yakıştırıyor olabilirsiniz ama cemre ve emre dizide beraberler diye gerçek hayatta beraber olucaklarını hiç sanmıyorumm.Ne derseniz diyin bu Cemrenin kararı ve kenan doğuluylada beraber değiller bencee

müqe dedi ki...

beraber olmaya bilirsiniz bu haberler yalan olabilir ama birlikte olmanızı o kadar istiıyorum kı çünkü ikinizde benim favori adaylarım dansınız bence arkadaşlar birbirlerine çokkkk yakışıyolar bhalk ta bunu isityorr inş cemreylen kenan bi an önce tatile qiderler herşey daqa ortaya çıkmış olur:D

Adsız dedi ki...

kızım gülçin cemreyle aynı yaşta kiiii nerde biliosun diee yama bende internetten arştıra biliom

Adsız dedi ki...

bence cemre ona hiç yakışmıyo
kenan doğulu çok çirkin sesi var erevizyonda 1. olacağına 4. oldu
mundi memiçkomi
kenan doğulu
cemre hiçkimseyle ilişkin olmasın
benden dayak isteme

Adsız dedi ki...

kundi memiçkomi

Adsız dedi ki...

şarkınızı çooooooooooooooooooook beğeniyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz arkadaşımla

Adsız dedi ki...

bırakın bu işlri ya bebek misinz hepsi1i izliosunuz çok salakça bi grup ayrıca yaseminin espirileri hiç komik deil



işLe rapi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben hepsi 1 dizisinden we çıkardığımız albümlerden tanıdığınız yasemin...
ayrıca bir sitedeki oy orarınına göre hepsi1 dizisinin en sevilen oyuncusu benmişim.. :)
iyi yorumlar için teşekkür ederim hepinize ...

esra cetn dedi ki...

sananeeeeeeeeeeeeeeee sana diyorum sen hepsi grubuna laf edemezsin önce kendi kıçına bak gurup hepsi sizi çok seviyorum dizinizi hiç kaçırmıyorum eren abla seni çok seviyom hep birlikte olun byyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

cemre o kenanla sakın ilişkinizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz olmasın seni çoooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

bence kenan ve cemre birbirine çok yakışıyorlar biri güzel biride yakışıklı o yüzden çok yakışıyorlar

Adsız dedi ki...

kenanı ve cemre çok seviyorum her ikisininde şarkıları mütiş harika mutluluklar diliyorum cemer ve kenana

Adsız dedi ki...

kenanı ve cemre çok seviyorum her ikisininde şarkıları mütiş harika mutluluklar diliyorum cemer ve kenana

Adsız dedi ki...

kamile dediki
hepsibirden ereni çoooooooooooooooooooooooooooook seviyorum onlara selamlar yolluyorum kenanla eren birbirlerine çok yakışıyorlar allah mutlu mesut etsin başka birşey istemem

Adsız dedi ki...

bence cemre ile kenan birbirlerine çok yakışıyorlar ayrıca kenan ve cemre hiçte küçük görünmüyo aşk engel tanımaz

yesim dedi ki...

ben hepsi gurubunu cok ama cok begeniyorum dizilerini hic kacirmiyorum en sevdigim dizilerden biri! ve hepsi birbirinden güzel en cok ta yasemin ve eren benim favori oyuncularimdan birileri cemre ve gülcin de cok iyi ve güzel ama gülcin biraz cocoukca karekterini degistirirse oda süper insallah gercekten de öyle degildir. cemre ve emre birbirlerine cok ama cok yakisiyorlar ikiside güzel ve romantik en sevdigim karekterler keske gercek hayyata da birlikte olsaydiniz!!!! sizi cok seven hayraninis yesim

Adsız dedi ki...

eren seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

hepsi 1hiç 1 bölümünüzü kaçırmadım
ve kaçırmamaya çalışacam

kenan dedi ki...

bence cemre ile kenandogulu hiç yakışmıyor birbirine cemreemreyi sakın kaçırma biribrine çok yakışıyor

kenan dedi ki...

kenan dediki cemre ve emre sizin ikinizi çok seviyorum cemre ben ce emre yi sakııııııııııınnnnnnn kaçırma sizicanım dan çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ya siz delı mısınizzz cemrenın annesi yada babası mı oluyonuzdaa ona cemre emre yı seç bndce falan yazıonuzzz onu kendi secerrr hemm bu yazdıklarıınızı sankı okucakkk ayrıca emreyle adı ustunde rol yapıyolarr dizide gerçekte öle diğilll bu arad emrenınn başka birını sevmedığı ne malumm o yuzdenn bunlaru bıraz ufak ve kafasızların yazdığıı kesınn basıları hariçç

Adsız dedi ki...

yaa ben tam bi kenan hayranıyım onu çok seviom ve onun cemre ile olan ilişkisini çok kıskanıom açıkcası ama kenan bi kızı kolay kolay beğenmez adı her ne kadar çapkına çıkmışsa bile o her zaman kendine yakışanı seçer helal olsun ne diyim tebrik ederim kenancım inşallah mutlu olursunuz cemre sana tavsiyem öle her kenan konserine gitme medyadan uzak yaşayın ilişkinizi çünkü ilişkileri medyaya karışan ünlüleri görüyoz mutluiseniz mutluluğunuz bozulur sölim internete gir bak her yerde konuşuluosunuz yapmayın böle

Adsız dedi ki...

cemre sn gzl kızsn bırk şu kenanı bu arada şu msn ni wersn super olck cmre sn bni dnle kenanda yakışıklı ama dizide ki murat yada emre dha yakışıklı onlarla çık hepsideki hrkes gzl ama eren ve sn en güzellersniz öptm sni bu yorumumu OKU...

Adsız dedi ki...

bensce hiç yakışmıyorlar cemre abla sen çok güzelsin ama o adama senden kaç yaş büyük ya sen onun gibilere layık değilsin sen dünyalar güzeli kızsın sana erkek mi yok.

Adsız dedi ki...

cemre abla sen kanan doğluyla evlenirsen ben şarla komsla çıkarm

Adsız dedi ki...

bence cemre güzel bir kız eren de güsel hepside çok güsel ama ben cemreyim kenanla olma bence murat boz ii san yakışır biri :)

Adsız dedi ki...

Kena Doğulu ile cemre abla hiç mi hiç yakışmıyorlar cemre abla sana sözüm aşk bir gün biter.Sen aşk bittiği zaman ne yapacamsın 17 yaşındayım ama aşkın ne demek olduğunu biliorum.Sana tavsiyem boş ver sonunda seni o üzecek yani neden aşık oluyosunki.Kene abi kaç yaşında sen kaç yaşındasın.Aklın yolu birdir sen gel beni dinle üzülen sen olursun o değil.sen gencecik kızsın sana erkek mi yok.

Adsız dedi ki...

Ya hepsinin dizisindeki ereni seven oğlan çok yakışıklı emreyle cemre birbirlerine oynuyor ki burak daha yakışıklı ve kenan doğlu da çok yakışıklı bence yakışıyorlar

Adsız dedi ki...

ya ben cemre yi cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviom msn adresleri ne?bilen varsa söylesin lütfen. bence karşılıklıseviolarsa neden olmasın?

Adsız dedi ki...

ya sizene yakıştıklarına yakışmadıklarına sizemi kaldı bu gönül işi istediklerini severler istemediklerini sevmezler sizemi kaldı

Adsız dedi ki...

bence hiç yakışmıyolar çünkü; KENAN DOGULU benim yaniii....

Adsız dedi ki...

cemre kenana hiç yakışmıyo hemde cemre güzel kız kenanı napsın ve eren cemre gülçini ve ve yasemin çok seviyorum

Adsız dedi ki...

öyle bir şey yoq.cemre çıqtı söyledi televizyonda.ben hiç kimseyle bir yere gidemeyecekmiyim.biriyle dışarda görntülendiğimiz zaman adımız hemen aşk yaşıyor oluyor dedi ve çoq da haqlı bnde çıkmadıklarına çoq sewindim çünkü hiç yakışmıyorlar.İYİ OKUYUN YAZDIKLARIMI DA BİR DAHA ASILSIZ ŞEYLER ÜZERİNE KONUŞULMASIN MAGAZİN YALAN HABER DEĞİLDİR DOĞRUCU OLMAK GEREKİR AMA NERDEEEEE!!!!!!!!!!!SALLA GİTSİN İNANCINI BIRAKAMIYOR BU MİLLET HATTA TÜM DÜNYA YETER ARTIK BEEE!CEMRE KENAN DOĞULUYLA AŞK MEŞK YAŞAMIYOR!

Adsız dedi ki...

ben cemreninnnnnnnn haaaaaaaaasssssstttttttttaaaaaaassssssssıııııııyyyyyyyyıııııııımmmmmmmmm bence cemre ve emre çok yakışıyorlarrrrrrrrrrrrrrrrr.

Adsız dedi ki...

Bence biraz yakışıyorlar.Ama cEMRE UZUN BOYLU.

Adsız dedi ki...

bence emreyle cemrenin hemm adları uyuyor hemde sanki birbirleri için yaratılmışlar ikisi süper yakışıyorlar kenan doğlu ise cemrenin yanında çooooooooook komik duruyor

Adsız dedi ki...

ya ben kenan doğuluyu çok seviyorum daha doğrusu hastasıyımmm ama kenan doğulu cemreye uygun değil cemde de kenan doğuluyaa ikiside ayrı dünyaların insanı tabi (bana göre)cemre biraz küçük görünüyoo kenan doğulunun yanındaa ya kenan doğulun yada cemrenin msn adresini bulan varsa lütfen yasssınnnnnnnnnn lütfeeeeennnn

Adsız dedi ki...

bence kenan doğuluyla hiç yakışmıyoırlar cemrem daha güzellerine layık diye düşünüyorum cemre çok güzel ama kenan Doğulu ise cemrenin yanında basit kalıyooooo

Adsız dedi ki...

iyi sikişirler

Adsız dedi ki...

müthiş

Adsız dedi ki...

kızımız güzel oğlumuz yakışıklı niye olmasın

Adsız dedi ki...

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyııııııııırrrrrrrrr cemre çok güzel bir kız

Adsız dedi ki...

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyııııııııırrrrrrrrr cemre çok güzel bir kız

Adsız dedi ki...

ikiside piç

Adsız dedi ki...

merhaba ben yaren cemre çok güzel ve çekici kenan ise çok fazla şıpsevdi yinede cemre ile birbirlerine yakışıyorlar
en büyük dileğim cemre ile tanışmak ve cemre ile kenan ın evlenmesi.
neyse arkadaşlar

byyyyyye.

Adsız dedi ki...

merhaba ben merve.nasılsın cemre abla.ben senin hayranınım.bence kenan ile hiç yakışmıyosunuz yinede gönül meselesi ne diyelim hem erkek sanatçılar şıp sevdi olurlar,hatta erkeklerin hepsi öyle olurlar iyiliğini düşündüğüm için söyledim seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ben yaren cemre sen çok ama çok çekicisiiiiiiin sen dünya güzeli bir kııız sın kenan ise çöplükte yaşıyan bir tavuk nasıl ünlü oldu acaba onun gibi horozlar ancak ayakkabı boyuyorlar

Adsız dedi ki...

ben merve yarenin arkadaşıyım onun gibi düşünüyorum hatta daha fazlasını bile bence o ayakkabı boyama işini bile yapamaz.cemrecim sen çok alımlı biri olduğun için onun gibilere kalmadın.sen daha iyilerine layiksin canım cemrem filmminde çok güzel oynuyorsun seni herkezden fazla seviyorum

Adsız dedi ki...

bence kenan doğulu ile cemre yakışıyo.arkadaşlar bu konuda beni aşağlamayın.bence dizideki emreyle çok yakışıyolar.dizide keşke evlenseler.bunu diiyım cemre çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook tatlı kimse onun yerini tutamaz

Adsız dedi ki...

VE YUKARIDA GÜLÇİN VAR EREN VAR YASEMİN VAR KENAN CEMRE HİÇ GÜZEL DEĞİL Y6AZMIŞLAR CEMRE O SARIŞŞIN YELLOZDAN DAHA GÜZEL.CEMRE O UZAYLI DAN DAHA TATLI.CEMRE O DELİ YASEMİNDEN DAHA ŞİRİN DAHA NE OLSUNKİ BİDAHA CEMRE HİÇ GÜZEL DEĞİL DİYENİN AĞZINI YIRTARIM GERZEKLER.CEMRE ÇOK TATLI VE ÇOK ŞİRİN.BEN ONLARIN KONSERİNE GİTTİM CEMREYİ ÖPTÜM DİĞERLERİ ÖPTÜRMEDİ.NEYMİŞ MAKYAJLARI BOZULACAKMIŞ KOKOŞ ONLAR KOKOŞ.SÜSLÜ PAKİZE GİBİ.BUNU AŞAĞLAYANIN ANASINI.... DEVAMINI ANLAYIN ARTIK GERİZEKALILAR

Adsız dedi ki...

MERHABALAR BEN CEMRE HAYRANIYIM NASILSINIZ

NEYSE O İSİMSİZ VARYA HANİ HEPSİNİN KONSERİNE GİTMİŞ O ÇOOOOOOOOOK MANYAK VE UYUZ

Adsız dedi ki...

slm ben aylin yha süper çıkmışsınız beaaa süperrr.bni eklyn :aylin_naz_21@hotmail.com

Adsız dedi ki...

kızlar bence zeki demiş ya işte asıl o çok fena gıcık çünkü o bikere cemre kemer.tm mı cnm.sen hiç kimseye öyle bişi diyemezsin tm mı buna hakkın yok cnm.

Adsız dedi ki...

ben kenan ıda severim cemre yi tanımsız bi biçimde severim. bence çok çok çoooooook yakışıolar. nazar değmez inşallah
ve de kötü yorum yapanlara: nazar etmeyin ne olur çalışın sizin de olur...

Adsız dedi ki...

cemre sana ağaşıyım cemre ile emre çok yakışıyolar...

Adsız dedi ki...

ya cemreyle kenan doğlu yakışmamış cemre gibi kıza o adam yakışırmı? emre kenan doğludan 1000 kat yakışıklı cemre çok büyük hata yapmış bence filimde olsa yinede bu doğru olmalı gülçin mertle eren barışla cemre emreyle evlenmeli bunun şakası olmaz

Adsız dedi ki...

cemre sen cok güzelsin ya bayiliyorum sana lütfen ekle sevinirim sweet_emine_@hotmail.de

Adsız dedi ki...

seni seviyorum cemreeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

cemreye hiç kenan doğulu yakışmıyo çünkü cemre daha özel insanlara layık

Adsız dedi ki...

cemre llllllüüüüüütttttfffffffeeeeennnnnnfilimde emreyle barış sevgi cadısı hep aranızı bozuyo lütfen barış

Adsız dedi ki...

cnm cemre abla seni çooooooookkk seviyorummm

Adsız dedi ki...

cnm cemre abla seni çooooooookkk seviyorummm

Adsız dedi ki...

cemre seni çok seviyorum sen ordaki yazılara aldırma sen çok güzel bir kızsın ve dünya tatlısısın seni çok seviyorum sana kütahyadan kucak dolusu selamlar iletiyorum aşkım benim sen benim için çok değerlisin......

Adsız dedi ki...

İNANINKİ BEN KENAN DOĞULUYU SEVMİYORUM İNANINKİ LÜTFEN ...

Adsız dedi ki...

valla ne diğim artk kenan la cemre fısıtk gibi kıza yaşlanmış adam yakışmıor tebiiii:::DCEMRE ÇOK GÜZELSİN:p

Adsız dedi ki...

HAAA BU ARADA DİZİDEKİ EMREYLE SÜPER ACAYİP YAKIŞIORLAR:d

Adsız dedi ki...

bence cemre ile kenan doğulu hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiçççççççççççççççççççççççççççççç yakışmıyolar. çünkü kenan doğulu çok yaşlı 36lırında vardır. ama cemre kemer çok güzel bir kız... daha 23lerinde ayrıca kenan denen uzaylının koyu çok kısa bu yüzden hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiççççççççççççççççççççç ama hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiçççççççççççççççççççççç yakışmıyolarrrrrrrrr...................

Adsız dedi ki...

Bence CEMRE KEMER kiminle isterse onunla olur.Olmaması içinde bir ENGEL YOK.Ama CEMRE bence DAHA İYİ,YAKIŞIKLI VE SEMPATİK BİRİNİ BULMALI ve o kişi cemreyi SEVMELİ ve cemrede onu Sevmeli benden BU KADAR.GÖRÜŞÜRÜZ YoRuMcUlAr.......

Adsız dedi ki...

ben ce ikisi birbirlerine yakışmışlar

Adsız dedi ki...

bence yalan bişey bi konsere gittiyse illaki sevgili oldugu anlamına gelmez

canan dedi ki...

cemre ile kenan çok yakışıyo çok seviyorum sseni cemre ççççççççooooookkkkk

Adsız dedi ki...

BENCEDE EMRE-CEMRE ÇOK YAKIŞIYO KİM NERDERSE DESİN KENAN'LA HİÇ YAKIŞMIYOLAR AMA EMREYLE ÇOK YAKIŞIYOLAR ÇÜNKÜ CEMRE GÜZEL EMRE YAKIŞIKLI EMRE KENANDAN YAKIŞIKLI...!!!

Adsız dedi ki...

cemre BENCE çok güzel ama kenan doğulu cemrenin yanında büyük dedesi gibi duruyo bugünlerde cemre kafayı yemiş aklın varsa kaç bune ya kenan seni bir daha kenanın yanında görürsem büyük dedenin elinden öpecem cemre elini sallasa eli

Adsız dedi ki...

cemre çok güzelsin ama kenanla olduğun için kafayı yemişsin kenan senin yanında kafayı yemiş gibi duruyo valla emre daha yakışıklı yada korkut seni bir ddaha cemrenin yanında görürsem sana eşarp bağlayıp etek giğdirit göğüslerişne portakal koyarım elinede camsil verip silersin sinirimi bozma valla görürsem çok kötü olur cemre bu günlerde
kafayı yemiş sen aldırma

Adsız dedi ki...

kenan doglu bu sidikli cemrenin neresini begenmis anamadim giti.sanki bu dunyada hic guzel kalmamis gibi gitmis eyri kicli cemreyi bulmus.

Adsız dedi ki...

meraba  cemre abla sen çok güzelsin ve kenan doğlı ile çok yakışıyorsunuz  ben sizi iznie imza vermenizi bekliorum kenan ve cemre abcım hepsi  sizinle gurur duyuyorum çok güzelsiiz.

Adsız dedi ki...

hayranım sana cemre abla bu  kenanda ne buluon bence emre daha yakışıklı si onla olun iznikke imza bekliom adım rabia senin hastanım nolur brkere imza ve konser vermeye gelin sizi çok  seviorum bilionmu ben cemre rümeysa eren sinem gülçin yaemde göksu biz sizin hastanızız nolur bir kere izniye imza vermeye gelin  sen saneye gl siznikteki bütün rabiaları yanına cahır nolur senin hastam nolur nolur izniye imza vermeye gel selçuk i.ö.o bekliom adım rabia/a dayım seni sınıfıma ve okuluma davet ediorum

Adsız dedi ki...

bence cemre daha iyilerine laik yinede cemrenin bileceği iş zaten haytım boyunca knandan nefret etmişimdir........

Adsız dedi ki...

ben cemreyi çok sewiyorum bende cemre gibi zorlu biriyim şimdiye kadaar birçok çıkma teklifi aldım ama hiç birini kabul etmedim en son aldığım çıkma teklifinin kabul ettim ve şimdi çok mutluyum bence hepsi 1deki emrede pek yakışıklı deil cemrem aklını kullan seni seviyorum DAHA İYİLERİNE LAİKSİN

Adsız dedi ki...

BENDE SELVERE KATILIYORUM BENCE KENDİ KARALARINI KENDİLERİ VERSİNLER SİZ ONLARIN YERİNDE OLSAYDINIZ KENDİNİZİ KÖTÜ HİSSETMEZ MİYDİNİZ BIRAKIN SAÇMALAMAYI TAMA İTİRAF EDİYORUM BAŞTA BENDE YORUMYAPTIM AMA ŞİMDİ ÇOK PİŞMANIM..

Adsız dedi ki...

Burak Baran dedi ki cemre hanım hepsi bir adlı gençlik flimi izliyorum sizi seviyorum hepsi bir 'e konuk oyuncu olsam cemre hanım 'le sevgili olurum burcum akrep

LoVeRs dedi ki...

bu kızlar 1 numara :D:D ilhan_binici_fb_15@hotmail.com bnde

Adsız dedi ki...

bence birbirlerini sewiolarsa boymuş yaşmış yakışıklı değilmiş güzelmiş bunların hiç önemi yok.

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 221   Yeni› En yeni»
Bla bLa blA