Hepsi 1

18 Temmuz 2007 Çarşamba

Sims grup hepsi olmaz oyle sey klip

46 yorum:

Adsız dedi ki...

GÜLLÇİİİN

Adsız dedi ki...

GÜLÇİNİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

yasemin seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruuuuuuuuuuuuuuum.

Adsız dedi ki...

cemre ve yasemin size hastayım.

Adsız dedi ki...

cemre aşkım seni çooooooooook seviyorum gerçekten çook güzelsin ben yeşim öztekin 13 yaş. valla hepiniz birbirinizden tatlı şeker ve güzelsiniz k.i.b. bys bys

Adsız dedi ki...

yasemin ve cemre sizi acccayip seviorum...... ya dizide kullandığınız çantalar çokkk güsel:)

Adsız dedi ki...

eren seni çooooooooooooooooooooooooo...k sewiyorum çok tatlısın hepsi grubundaki herkesi sewiyorum ama eren i daha çok sewiyorum yasemin seni de çok sewityorum ben betül yaş 13

Adsız dedi ki...

yasemin sana hastayım herkesi seviyorum ama yasemin daha güzel ben beste yaş 12

Adsız dedi ki...

yasemin seni çoooooooooooooookkkkk seviyorum seni görün içim kıpırkıpır oluyo hiç bir ünlü sizin kadar olamaz.MUCUX.ben aleyna yaş 12

Adsız dedi ki...

ya eskişehire konsere gelinnnnnnnnnnnnnnnnn.bunu inanınki 4 gözle bekliyorum.sizi çoooooooooookkkkkkkk seviyorum.hepsi1 e hayranım rolleriniz süper.MESAJ:CEMRE EMREYE ÇOOOK YAKIŞIYOSUNUZ.ÖZEL HAYATINDADA EMREYLE OLMANI TEMENNİ EDERİM.AYRICA YASEMİN KORKUTLA MUHTEŞEM AMA YASEMİN NAZ YAPIYOSUNNNN.KORKUT SENİ HER HALİNLE SEVİYO BUNU BİL.OOOOOOOO!GÜLÇİM MERT MUHTEŞEM BİR ÇİFTSİNİZ.EREN EREN SENDE BENİM GİBİ BOŞSUN AMA BARIŞ A SON Bİ ŞANS VER VE ONA HERŞEYİNİ ANLATMASI İÇİN YEMİN ETTİR.(HEPİNİZİ ÇOOOOKSEVİYORUM)HEPİNİZİ %99 AMA CEMRE VE YASEMİNİ%100 )SAKIN KÜSMEYİN!BY!

Adsız dedi ki...

HEPSİ GRUBUNU ÇOOK SEVİYORUM :)ÇOOOOOOOK TATLILAR.ÖZELLİKLE DE EREN!! EREN ÇOOK GÜZEL. YASEMİN ÇOK TATLI.HEPSİ ÇOOOOOOOK GÜZEL!
EREN,YASEMİN,CEMRE,GÜLÇİN:)

Adsız dedi ki...

EREN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.EN İYİ GRUP SİZSİNİZ.ÖDÜLÜ HAK ETTİNİZ.4 YÜZ GRUBU SİZİN GİBİ OLAMAZ.SİZ ÇOK ÖZELSİNİZ.ŞARKILARINIZ ÇOK GÜZEL. SADECE ŞARKILARDA EN ÇOK GÜLÇİNE YER VERİYORLAR.YALAN ŞARKISINDA EREN NERDEYSE HİÇ SÖYLEMİYOR.HERŞEYE RAĞMEN SÜPERSİNİZ.BEN HİLAL.HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM AMA EREN ÖZEL:)

Adsız dedi ki...

EREN VE YASEMİN SÜPER VE GÜZELSİNİZ:)

Adsız dedi ki...

eren seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum bence sen dünyanın en güzel kızısın lütfen bigğn zonguldağa gelip konser verin lütfen.aslı yaş8.

YEŞİM EBRU dedi ki...

SİZİ ÇOK SEVİYORUM ÖZELLİKLE YASEMİN'iÇOKSEVİYORUM SİZ4 YÜZDEN DAHA DAHA DAHA DAHA ÇOK SEVİYORUM HAREKETLERİNİZ VE ŞARKILARINIZ SÜPER AMA YASEMİN'eHASTAYIM SADECE YASEMİN DEĞİL 4'ünüzü DEÇOK SEVİYORUM...
YEŞİM EBRU BAĞCİ

YEŞİM EBRU dedi ki...

SİZEEEEEEEEEEEE HAAAAAAAAAAAASSSSSSSTAYIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKSEVİYORUMMMMM

YEŞİM EBRU dedi ki...

SİZİN MSN ADRESLERİNİZİ İSTİYORUM SİZE BAYILIYORUM OYNADIĞINIZ HEPSİ 1FİLMİNİ 1 HAFTA BİLE KAÇIRMADAN İZLİYORUM..... SİZİ ÇOK SEVİYORUMMMM...

YEŞİM EBRU BAĞCİ

YEŞİM EBRU dedi ki...

YASEMİN AŞKIM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKSEVİYORUM SİZİN HAREKET VE ŞARKILARINIZI HER GÜN DİNLİYORUM VE SİZİN YAPTIĞINIZ HAREKETLERİ ARKADAŞIMLA YAPMAYA ÇALIŞIYORUZ VE YAPIYORUZ

YESİMMMM EBRUUUU BAĞCIIII

YEŞİM EBRU dedi ki...

...SİZEEEE BAYILIIIIYORUUUM....

YEŞİM EBRU dedi ki...

SİZİ ÇOK SEVİYORUM NE OLUR SEFAKÖYDE PARKTA VEYA Bİ SOKAKTA KONSER VERİN LÜTFEN SİZİ ÇOK SEVİYORUM HEPSNİZİNDE 1 ÖZELLİĞİ VAR...
YASEMİN:SAÇLARI ÇOK GÜZEL.
EREN:YÜZ İFADESİ ÇOK GÜZEL.
GÜLÇİN:BEBEK GİBİ YÜZÜ VAR VE ÇOK GÜLER YÜZLÜ.
VE
CEMRE:CEMRE'ninSAÇLARI UZUN VE ÇOK GÜZEL VE YALAN ŞARKISINDA ÇOOK GÜZELSES ÇIKARDII.
SİZİ SEVİYORUMMMM
ADIM:YEŞİM EBRU
SOYADIM:BAĞCI
YAŞIM:10
SİZİİİİİİ ÇOOOOOOOOOKKKKK SEVİYORUMMMM...

Adsız dedi ki...

slm ben diba sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkk sevviyorum ama benim için en önde gülçin onu çooooooooookseviyorum ve onun sesini çıkartıyorum birde RİZE ye konser vermeye gelin lütfen eğer gelirseniz hepinizi görücem ve öpücem o güzel yanaklarınızdan ve msn adresinizi lütfen yazın hadi by

Adsız dedi ki...

size bayılıyorum siz muhtesemsiniz!!!...

Adsız dedi ki...

hepiniz harikasınız

Adsız dedi ki...

ben hepsiye bayılıyorm allaah onlari korsun bravooooooooo

Adsız dedi ki...

ben onları hiç sewmiyommmm

Adsız dedi ki...

mert&gülçin masallahhhh!!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar herkezi siteme bekliyorumm www.grup hepsi.4forum.biz

Adsız dedi ki...

CEMRE SANA SEN ONLARDAN BİN KAT GÜZELSİN SEKSİSİN LOVE YOU CEMRE SENİN RESMİNİ DUVAR KAĞITI YAPTIM TEKRAR SÖYLÜYORUM DÜNYA GÜZELİ YAZAN ARZU KINIK BENCE EMREYİ AFFET OBİRŞEY YAPMADI ARANIZA KARA KEDİ GİRDİ EMRE MASÜM

Adsız dedi ki...

MERHABA ERENCİYİM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOK AMA ÇOK SEVİYORUM EGER BİRİSİNLE EVLENMEYE KAKSAN BARIŞLA EVLEN BİRBİRİNE ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ BİRDE HEPSİNDEN EREN GÜZEL YAZAN NADİDE KINIK

Adsız dedi ki...

HEPSİ HİÇ HOŞ DEGİLSİNİZ ORUSPULAR İÇLERİNDEN BİİİİİİİİİİİİRAZ CEMRE NAMÜSLÜ ORAYA GELDİMSE SAÇINIZI YOLARIM ANLADILADINIZMI BENİ HELE GÜLÇİN SANKİ UN ÇUVALI GİYİYOR BENCE DAR ŞEYLER GİYİN SİZE YAKIŞIYORLAR BENDEN SİZE BİR TAVSİYE CANIIIIIM
BİRDE BUNU SÖYLÜYORUM BAK KIZKINIM BİRDAHA O FLİME ÇIKASANIZ DODUĞUNUZA BİN PİŞMAN EDRİM ONA GÖRE AYAĞINIZI DENK ALIN SİBOPLAR ŞİMDİ ZAN EDİYORSUNUZKİ HERKES BİZE GÜZEL SÖZLER YAZACAK İŞTE SİZE GÜZEL SÖZ

Adsız dedi ki...

merhaba adım naime gurup hepsinin hayranıyım bilirsiniz hepsi1 diye dizileri de var onu hiç kaçırmam sizin de izlemesini öneririm

Adsız dedi ki...

merhaba ben ziya pasa ilk ö o okuyorum ve sene sonu gurup hepsinin şarkısı ile çalışacağız bizi izlerseniz memnun olurum

Adsız dedi ki...

merhaba ben ziya pasa ilk ö o okuyorum ve sene sonu gurup hepsinin şarkısı ile çalışacağız bizi izlerseniz memnun olurum

Adsız dedi ki...

merhaba ben ziya pasa ilk ö o okuyorum ve sene sonu gurup hepsinin şarkısı ile çalışacağız bizi izlerseniz memnun olurum

Adsız dedi ki...

merhaba ben ziya pasa ilk ö o okuyorum ve sene sonu gurup hepsinin şarkısı ile çalışacağız bizi izlerseniz memnun olurum

Adsız dedi ki...

merhaba ben ziya pasa ilk ö o okuyorum ve sene sonu gurup hepsinin şarkısı ile çalışacağız bizi izlerseniz memnun olurum

Adsız dedi ki...

slm hepsi gurubu sizin hayranınızız cemre ve yasemini çok seviyoruz cemre ve yasemin bizi duyuyosanız sizi sevdiğimizi unutmayın
nurgül gamze Bizi Unutmayın ŞEKERLER

Adsız dedi ki...

slm hepsi grubu nasılsınız çok başarılısınız 4dünüzün hayranıyız 4-e den nurgül gamze ezgi ve kübra hayranlar.gamze yasemine aşık nurgül cemre ye aşık ezgi gülçine aşık kübra erene aşık burdan 4-e sınıfına ve sevgili öğretmenlerimize selamlarımızı yolluyoruz tabiyki hepsi grubu na da

Adsız dedi ki...

hepsı sızı cok sevıyorum cok guzelsınız sızı cok begenıyorum sızı severek ızlıyorum sızın gıbı olmak ıstıyorum

Adsız dedi ki...

hepsı benım grup um onları cok sevıyorum hepsı cok guzel allah sızı korusun olene kadar ayrılmayın kendınıze ıyı bakın

Adsız dedi ki...

sizi beyeniyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

msnem beren_saat_90@hotmail.com

Adsız dedi ki...

BETÜL DEDİKİ
GÜLÇİN SENİ ÇOK SEVİYORUM HATTASANA ÇOK BENZİYORUM
BENİMDE SENİN GİBİ SARI SAÇLARIM
BEYAZ TENLİYİM VE AĞAR BAŞLIYIM
BENDE BÜĞÜĞÜNCE NÜFUSUMU DEĞİŞTİRİP ADIMI GÜLÇİN YAPICAM
I LOVE YOU ÖPTÜMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

I LOVE YOU GÜLÇİN
IİNGİLİZ

Adsız dedi ki...

EREN SANA HASTAYIM KIZIM
BENDE SİNAMA MERAKLISIYIM
ÖPTÜMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.....13YAŞINDAYIM

Adsız dedi ki...

KLIKGHHGNNNDBGFFRHHHHNIYUTGHFWDSCCCCÜKLKLHELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Adsız dedi ki...

CEMRE SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK AMA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM. LÜTFEN MSNENİ GÖNDER.BEN HAYRANIN OLAN CEMRE

Bla bLa blA