Hepsi 1

18 Temmuz 2007 Çarşamba

hepsi 1 dizisi 1. bolum sims 2 flagmani

flagman

4 yorum:

Adsız dedi ki...

şarkı müziği çok güzel cemre love you biz grup oluşturduk sizin gibi
ben cemre
irem eren
seda yasemin
çağla gülçin
sizi çok ama çok seviyorum bende sizin iş adresininz var mezaj göndericem noğlur cevap yazın cemre abla sen etilerde oturyorsun eren yasemin gülçin nerde oturuyo peki herneyse hepinizi çok seviyorum cemre abla sana hayraım hepinizin resimler var bende bye bye bay bay

Adsız dedi ki...

bence süperr ötesi en güzel gurup hepsi gurubu başka söze gerek yok..bizde gurub oluşturduk ..ben yasemin,dila gülçin,sinem eren,simge cemre,sizi çok sewiyoruz konserlerinize gitmeye çalışıyoruzz..hepinizi öptmmm.mudanyada konser yaparmısınız lütfennnnnnnnnn.??

Adsız dedi ki...

bi kere anladık grup oluşturmuşsunuz herkesin adını verdin ama sen kimsin yani ben-cemre yazan bide bu arada mezaj değil mesaj 29 temmuz 2007 pazar günü yazan kişiye sesleniyprum

Adsız dedi ki...

hepinizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum özellikle cemreyi

Bla bLa blA