Hepsi 1

9 Temmuz 2007 Pazartesi

Hepsi 1 9.bölüm konusu / özeti

Can ve Canan�ın düğünü, Korkut�un Yasemin�le evlenme umudunu ateşler. Yasemin�le konuşan Korkut, Yasemin�in söyledikleri karşısında ne yapacağını bilemez!

Cemre, Eren, Gülçin ve Yasemin, yarışmanın büyük ödülü olan albümün hazırlıkları için yapımcıyla görüşür, ancak bu görüşmede kızları kötü bir sürpriz beklemektedir: Anlaşmada o ana kadar kimsenin dikkatini çekmemiş olan bir madde, işi oldukça zorlaştırmaktadır. Kızların fazla vakti yoktur!

Cemre ve Emre�nin arasındaki yakınlaşma, Cemre�nin başını döndürürken Barış, Alev�le yaptığı anlaşma gereği Eren�in kalbini bir kere daha kazanmak için harekete geçer. Barış�ın hiç kimseyle paylaşmadığı büyük bir sırrı vardır ve yaptığı bütün kötülüklerin gerçek nedeni bu sırdır!

Zeynep, öğretmeninin verdiği yaz ödevinde ailesini anlatacaktır ve ilk olarak Mert ve Gülçin çiftinden başlar. Mert ve Gülçin, Zeynep�in ödevi için baş başa kalır ve birbirlerine ilk defa açılırlar ama Zeynep�in gözetiminde oldukları için yakınlaşmaları, hiç de kolay olmaz.

Barış�ın yaptığı plan doğrultusunda, Yasemin�le baş başa dışarı çıkma fırsatı yakalayan Korkut, inanılmaz mutludur. Barış ise, Eren�i evde yalnız yakalamayı başarır!

Albüm hazırlıkları sürerken, çalkantılı özel hayatları, kızların işini daha da zorlaştıracaktır. Çünkü, kızlardan ikisi aşık olmuştur!

28 yorum:

Adsız dedi ki...

diziniz süper
beni eklerseniz sevinirim
gizem-rock-gir@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben ediz
gizem sen çok güzelsin bence
beni eklermisin
ediz_candy@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sizi çok beğeniorum özellikle cemre ve emreye baılıyorum eren seni çok seviyorum gülçin ve yasemin çok tatlısınız beni eklerseniz çok sevinirim E_da_nur_95@hotmail.com

Adsız dedi ki...

lütfen bu yorumları okuyun sizi gerçekten çok beğeniyorum...lütfen msn adresimi ekleyin E_da_nur_95@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sizi çok ama çok seviyorum emre ve cemreye öyle bi bayılıyorumki bu siteye msn nimi vermicem çünkü daha önce başka bi siteye msn nimi vermiştim başıma iş açıldı.nese hepsi gurubu diziniz çok güzel size bayılıyorum yha

Adsız dedi ki...

hehe yine ben msn nimi vermicem diyen benim yha emre ve cemre sizi okadar çok seviyorumki yani ne biliyim anlatamam gerçekten bayılıorum size yha hepsi grubu sizi çok ama çok seviom sizi ve emreyi benden daha çom ıkmse sevemez

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum.. sizden asla waz geçmem. fliminize ve şarkılarınıza bayılıyorum hap sizi dinliyorum umarım hepte dinlerim ...emreyle cemre birbirine çok yakışıyorlar sizi çok seviyorum... beni eklermisin..beyaz.gulum.93@hotmail.com

Adsız dedi ki...

süpersiniz yaaaaa.........

Adsız dedi ki...

gülçin,cemre,yasemin,eren size bayılıyorum ... beni arkadaşlarım gülçine benzetiyor bende gülçini çok seviyorum sizi seviyorummmmmmm..

gülizar dedi ki...

slm
ben hepsi grubuna bayılıorum özellikle cemreye
cemre lütfen beni msn ine kaydet
cimbom_guliz_1905@otmail.com

gülizar dedi ki...

slm
hepsi grubuna bayılıorum!
özellikle cemreye.cemre beni msn ine eklermisin?
cimbom_guliz_1905@hotmail.com

hanife dedi ki...

size bayılıyorum
özelliklede cemreye
başarılarınınzın devamını dilerim

Adsız dedi ki...

size bayılyorum özellikle gülçine

Adsız dedi ki...

size bayılyorum özellikle gülçine

Adsız dedi ki...

Selam Hepsi Grubu,
hepinizi çok seviyorum.Ama Eren'i daha çok seviyorum. Siz zaten süpeerdiniz, diziniz de süper oldu bence.MSN ADRESLERİNİZİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM.Hepinizi öptüm........:)Bu arada yaşım 12 eylül'ün 11'inde doğum günüm var nese bye bye:)

Adsız dedi ki...

size çok hayranım.arkadaşlarla genelde siz gibi takılıyoruz.biz tam 4 kız arkadaşız.duygu yani ben gülçin, hanife eren,melike yasemin,nazlı ise cemre size hayranız eğer bizlerle konuşursanız seviniriz diziniz harika.
msn:p,skomanyak_10@hotmail.com
konuşmanızı istiyoruz

Adsız dedi ki...

slm ben derya cemre eren gülçin ve yasemin abla sizleri çok seviyorum lütfen msn adresinizi yazın derya_s.0606@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm hepsı ben sızın erkek hayranınızım sızın fılmınızı hıc kacırmıyorum hepınızı sewıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm msn adreslerınıze benı eklersenız sewınırımmm msn : s10_g3@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sizi çok beğenerek izliorumm en çok yasemini sevvioruum hayatta hep başarılı olursunuz inş sizleri öpüyoruuumm

Adsız dedi ki...

arkadaşlar her yere adresleriniz vermeyiinn ben verdim başıma çok büyük şeyler geldii

Adsız dedi ki...

HEPSİYİ ÇOKK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

BEN HEPSİYİ ÇOK SEVİYORUM FAVORİM CEMRE ONU ÇOK BEĞENİYORUM

Adsız dedi ki...

hepsi 1 süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en önemlisi de yasemin süper bayılıyorum ona hastasıyım
aşığım ona ben yasemin abla seni çooookkkk seviyorummmmmmm

Adsız dedi ki...

insanların hayatında görebilecekleri güzel kız bu grupta onun için bu gruıbu seviyorum hemde çok .mor kelebeğim (YASEMİN'İM)seni çoooookkkkkk ama çooookkkkk seviyorum. yasemin ablam duy sesimi

Adsız dedi ki...

insanların hayatında görebilecekleri güzel kız bu grupta onun için bu gruıbu seviyorum hemde çok .mor kelebeğim (YASEMİN'İM)seni çoooookkkkkk ama çooookkkkk seviyorum. yasemin ablam duy sesimi

Adsız dedi ki...

selam herkese ben hepsi grubunun hayranıyım.Ama dizilerini tam olarak takip edemiyorum ve buna çok üzülüyorum siz amre ile cemre çok yakışıyıorlar diyorsunuz gerçekten öyle yakışıyorlar ama onlar dizi arkadaşı böyle bir şey biraz imkansız olabilir vede onlara böyle diyerek zor duruma düşürebilirsiniz bence emreninde sevgilisi olabilir değil mi?Bu yüzden zor duruma düşebilirler
hepsi grubu beni msnenize eklerseniz sevinirim msnem bil_gesu@hotmail.com arkadaşlar lütfen siz beni eklemeyin çünkü bu yüzden başıma bişiler geldi



_BiLg€$u_

Adsız dedi ki...

merhaba ben öylesine girdim bu siteye size bir sorum olcak siz hepsinin msnsini istiyorsunuz belki msnlerini doğru buludunuz ama siz onları cokk için sevginiz,sürekli konusucaksınız onlarda bunu bildikleri ayşe fatma diycek oyüzden msnleri yerine bence hepsi1 cekim yapıldığı okul ve ya setin adresini bulmaya calısın sahsen ben bir arkadasımla randevu aldık bile yani tanısıyorum sizde tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

cevabınızı bekliyorum

Bla bLa blA