Hepsi 1

16 Eylül 2007 Pazar

17. bölümde karşımıza çıkan Alp i bu bölümde mesajlarınızla taşlayabilirsiniz:)

Evet 17. bölümde yaseminin kalbini kıran alp sonunda karşımıza çıktı.Neden çıktığı şu an için belli değil ancak bi insanın ortaya çıkışı ancak bu kadar vakitsiz olur.Bu bölümde iyi giden bi yasemin ile korkut yakınlaşmasıydı oda dizinin sonunda sekteye uğradı.Alp sizce neden geldi? Hepsi dizisi yeşilçam filmlerine mi dönüyor? Bu bölüm için hepinizin söylemek istedikleri vardır, bu bölüme dizinin bu ve gelecek bölüm ile ilgili görüş, duygu ve düşüncelerinizi herkezle paylaşabilirsiniz.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

*Alp sizce neden geldi?

Bence izleyicileri deli etmek için geldi...!"kardesim işin gücünmü yok birden ortaya çıkıyon sen...?"

*Hepsi dizisi yeşilçam filmlerine mi dönüyor?

Yok o kadar olmaz heralde...!
Ama ben KORKUT yerinde olsam ona ole bi asılırım ki geldiğine pişman olur...!!!

sude dedi ki...

alp den nefret ediyorm yaseminden ricam sakın bırakma korkutu ben kurkutu cok seviyorum cok iyi bii yasemini hak ediyor alp cıksın bu diziden

Adsız dedi ki...

ben hepsiden en çok yasemin ablayı seviyorum. yasemin ablaya ne korkut nede alp layık değil. alp yasemin ablayı bırakıp gitmiş korkutta 19. bölümde yine gözdeye dönücek

Adsız dedi ki...

bu alp neden geldi bilmiyorum ama geldiği gibi(yani ışık hızıyla) gitsin ne güzel korkutla yasemin beraberlerdi öffffff ya gitisin o yaseminle korkut yine çıkmaya başlasınlar

Adsız dedi ki...

hepsi1 dizisi artik çaçmalmaya basladi hepsigrubunu sarkılarini sevmeçem izlemem en son çoçmalamasida alp salağinin gelmesi eeeeeeeeeeeeeeeeee kizi aldatmisin daha onun kar çisina niyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee çikyon

Adsız dedi ki...

bence ızleyıcılerı ve en cok benı delı etmek ıcın geldı nıye gelıyokı cıksın o dızıden yasemınle korkutun arası onun yuzunden bozulacak ıstemıyorum onu gıtsın baska dızıde oynasın yonetmen at onu gıttsın o dızıden yasemınle korkutun arası ııyı olsunn alpmısın nesın gıt yaaaa :(

Adsız dedi ki...

YA ZATEN DİZİ ONU İSTEMİŞ KARDEŞİM... NE SAÇMALIYORSUNUZKİİ

Adsız dedi ki...

ya HEPSİ BİR açıkçası ilk başladığı günkü gibi mutluluk vermiyor bana.sebebi ise kızların devamlı üzülmesi =( Alp Yoshynin en yakın arkadaşıyla evlenmiş ve yoshynin kalbini mühürlemiş gibi olmuş.o mühürüde tam Korkut kaldıracaktı ki Yaseminin hayatını mahveden Alp salağı büyük aşkıda mahvettiiiii

Adsız dedi ki...

alpin gelmesi çok saçma oldu bu arada eren barışı sevdiği halde arkadaşız demesi çok saçma gülçin de artık nazı bırakıp mertle çıksın

Adsız dedi ki...

slm alp salağın teki kendini birşey sanmasın defolup gitsin resmen filmin içine etti korkutta yasemine çıkma teklifi etsin bide korkut gözlüklerini çıkarsın öyle daha iyi olur

Adsız dedi ki...

yha bişi sölicm bnce alp gıcığı gitsin yaseminde korkutla çıksın korkut çok yakışıklı ztn onunla çok yakışıolar korkut gözdeyle buşuşmasa daha ii olcak ama olsun bnce en sonunda yasemin korkutla çıkcak ayrıca cemre cnımsın senide çok sewiroum erenide gülçinide hepsi allahım hepside çok güseller çok tatlılar siizi çok sewiorum lütfen msn adresinizi buldum bni kabul edin canlarım bnmm

Adsız dedi ki...

yha yasemin duy sesimi cemre duy sesimi değerinizi bili sewnleriniz çokkkk kendnize ii bakın öptüm sizi byby

ASLI dedi ki...

SLM HEPSİ BEN ASLI SIZI COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVIOYURUM SIZIM MSN ADRESINIZ YOKMU EREN CEREN YASEMIN GULCIN ABLANIN MSN ADRESI VARMI???

Bla bLa blA