Hepsi 1

21 Eylül 2007 Cuma

Grup hepsine oy verin

İstanbul fm in düzenlediği müzik ödülünü grup hepsinin kazanmasını istiyorsanız. aşağıdaki adrese girerek oy kullanının

tel no istiyor ama vermenize gerek yok isim, soyisim, ve mail yeterli
sayfanın en altında güvenlik kodu var yanındaki resime bakarak büyük küçük harf aynı olacak şekilde yazın ve gönderin.

en iyi grup müzik ödülünü grup hepsi ye kazandıralım.

http://www.istanbulfm.com.tr/

grup hepsi ve hepsi 1 dizisi hayranları olarak onlara destek vermeliyiz.

86 yorum:

Adsız dedi ki...

seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

Adsız dedi ki...

beni seni çooooooooooooooooooook özlendim
cemre,eren,gülcin,yasemin ve şeyda arkadaş olur mu?

Adsız dedi ki...

BEN HEPSİ BİRİ ÇOK SEVİYORUM ÖZELLİKLE GÜLÇİN ABLAYI ÇOK SEVİYORUM NE OLUR BİR YAZI GÖNDERİN NE OLUR

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar hepsi1 hakkında msn adresi istiyosanız benı ekleyın vereyım msn adresımı vereyım sıze ekleyen konusuruz hmde arkadas oluruz ok beyto_16_26qhotmail.com ekleyın beklıyorum sızı bye by

Adsız dedi ki...

sizi çokseviyoruz hepsi işallah mutlu olursunuz

Adsız dedi ki...

HEPSİ ORDAMISINIZ BENİ DUYUN BEN ÖZGE SİZLERİ ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİİİİİYYYYOOOORRRRUUUMMM ÖZELLİKLE EREN VE YASEMEİ ONLAR GİBİ BENDE DANS VE ŞARKI SÖYLÜYORUM VE GİTAR ÇALIYORUM CEVAP VERİRSENİZ ÇÇÇOOOKKK SEVİNİRİM SİZLERİ SEVEN ÖZGE VE NİSANUR

Adsız dedi ki...

YİNE BEN ÖZGE SİZLERE BAYILIYORUM HER HAFTA DİZİYİ İZLİYORUM LÜTFEN HEPSİ KIZLARINA YANİ CITIR HAPSİ GRUBUNA DESTEK VERİN ONLARI HİÇ YANLIZ BIRAKMAYALIM ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKK SSSEEEVVVİİİİİİİYYYOOOORRRUUUMM ARKADAŞLARIM SESİMİN ERENE BENZEDİĞİNİ SÖYLÜYORLAR BEN TAM BİR EREN VE YASEMİN

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben hepsiden cemre sizler için msn actım msn ekleyin sizinle konuşalım benım msn adresim prettygirl_25_25@hotmail.com YASEMININ de var onuda ekleyın hepsibir_yasmin@hotmail.com bizimle konuşmanız için size fırsat ekleyın ve konuşalım BİZE İNANIN VE GÜVENIN

Adsız dedi ki...

CEMRE ABLA ERENİN MSN ADRESİ VAR MI NE OLUR BENİ EKLE VE TLFN VER NE OLUR =)

Adsız dedi ki...

CEMRE ABLA ERENİN MSN ADRESİ VAR MI NE OLUR BENİ EKLE VE TLFN VER NE OLUR =)

Adsız dedi ki...

CEMRE ABLA ERENİN MSN ADRESİ VAR MI NE OLUR BENİ EKLE VE TLFN VER NE OLUR =)

Adsız dedi ki...

ERENİM CNM BENİM EN ÇOK ŞARKI SÖYLEMEYİ BEĞENİYOM BOĞA BURCUYUM ORTAK YANLARIMIZ VAR

Adsız dedi ki...

EN VAR BENİMDE SESİMİ GÜLÇİN VE ERENE BENZETİYORLAR BUNDA NE VAR Kİ ŞİMDİ BEN Bİ İSTANBULA GİDİYİM SET ZAMANIDA SORCAM ONLARA =) MUCUKMUCUK HE UNUTMADAN BEN KENAN DOĞLUNU YAKINIYIM YANİ HEŞŞERİYİZ

Adsız dedi ki...

HHHHA BUNLARIN HEPSİNİ BEN YAZDIM ADIM TUĞÇEM

Adsız dedi ki...

ya cemre abla eren abla yasemin abla gülçin abla hepinizin msn sini istiyorum lütfen verin ben simdi msn adresimi size veriyorum siz beni akleyin bende sizi eklerim
esma_gelincik1995@hotmail.com

Adsız dedi ki...

SELAM EREN ABLA,GÜLÇİN ABLA CEMRE ABLA VE YASEMİN ABLA SİZİ ÇOOOKKKKK SEVİYORUM.SİZİN MSN ADRESİNİ ALMAK İSTİYORUM.LÜTFEN AMA LÜTFEN BENİ KAYDEDİN. MSN ADRESİM:
leylil_1995@hotmail.com
lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

Bakın arkadaşlar ben gülçin bizden hep msn adresimizi yazmamızı istiyorsunuz ama buraya yazarsak neler olacağını siz düşünün siz msn adreslerinizi verin biz ekleriz ayrıca erkekler sizi eklemeyiz sizin niyetinizin ne olduğu belli değil lütfen cam cam die tutturmayın size cam açmamız için sizi iyice tanımamız gerek.MUCKKK

Adsız dedi ki...

Eren abla seni çok seviyorum. ben rabia sitenize her girdiğimde sana olan yorumumu gönderiyorum 12 yaşınayım senin özelliklerine bayılıyorm. seni ve sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

gülçin abla seni çoooooooooooooook seviyorum benim adım aleyna sana çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook öpücükler gönderiyorum...

Adsız dedi ki...

eren abla seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmm.lütfen bana msn adresini verirmisin...

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmbana msn adresini verirmisinnnnnnnnnnnnnn.....

Adsız dedi ki...

yasemin abla ben senin hayranınım ark olalım mı msn nizi verin lütfen

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN ABLA CEMRE ABLA EREN ABLA VE YASEMİN ABLA SİZİ ÇOOOK SEVİYORUM MNS NİZİ İSTİYORUM EĞER LAYIK GÖRÜRSENİZ SİZİ ÇOOK SEVİYORUM 13YAŞINDAYIM ADIM DA EREN MSN ADRESİM eren_sema12@hotmail.com LÜTFEN BENİ EKLEYİN NOĞLUR

Adsız dedi ki...

eren abla gülçin abla cemre abla yasemin abla önceliklen sizi çooook sevdiğimi söylemek istiyorum ben siziin msn adresinizi çok istiyorum ayrıca biz sınıfta hepsi grubu kurduk mucccck lütfen cwp yazın ve ben yağmur lütfn arkadaş olalım sizi çooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

ve ben yine yağmur msn adresimi veriyorum < ösellikle cemre ve gülçin abla msn adresimi ekleyin ayrıca benim 15 kasında doğum günümm msj yazın

Adsız dedi ki...

msn adresim yamur_rumay_97 @hotmail.com sizi çoooook sevioooom

Adsız dedi ki...

ben irem sana mesenemi veriyom
msnem bu irem_duman_fb@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben erenin msnsini biliom veriyom eren_bakıcı@hotmail.com ne olur bana inanın hemde bana kamera açtı gördüm onları yanında cemre abla vardı güvenin bana

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben erenin msnsini biliom veriyom eren_bakıcı@hotmail.com ne olur bana inanın hemde bana kamera açtı gördüm onları yanında cemre abla vardı güvenin bana

Adsız dedi ki...

ya grup hepsi ablalarım sizi çok seviyorum size bayılıyorum inş. sizin gibi bende güsel olcam aMA BEN sizi ok seviyorrum msn adresimi sölüyorum kimse almasn!
msnem:elif_sinem_37@hotmail.com nolur ekleyinnnnnnnnn!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

msn adresini vermiş olan herkesi ekledim ok

Adsız dedi ki...

örnegin prettygirl_25_25@hotmail.com kişiyi ekledim

Adsız dedi ki...

ya msn nizi istiyorum bn esranolur verin bnde ern ile gülçin ablanın telefonu war

Adsız dedi ki...

çok şekersiniz sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyolum,msn adresiniz ve telefon numaranızı çok istiyolum lütfen cvp bekliyolum.

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN ABLA ALEYNANIN BANA MSN ADRESİNİ VERMESİNİ KABUL ET SENİN LE KONUŞMAK ÇOK İSTERİM KİMSEYE VERMEM NE OLURRR

Adsız dedi ki...

ben güçin.Biz size dayanamıyoruz msnlerimizi veriyoruz.erenin msnsi:hepsi.eren.hepsi@windowslive.com hepsimizin msnsi:hepsi.h.hepsi@hotmail.com muckk benim tel nommu veremem çok özr dilerim(Menejerlerimiz kızıyo tel nomuzu vermemize üzgünüm muckkk)

Adsız dedi ki...

beni eklermisin gülçin,cemre,yasemin,eren abla?msnem:soysal_123@hotmail.com hepsi gurubundan başka hiç kimse eklemesin yoksa kabul etmemm

Adsız dedi ki...

eren abla gülçin abla cemre abla yasemin abla sizleri ççookkk seviyorum. msnemi veriyoum lütfen beni ekleyin senemgirgin@hotmail.com deniz.durgut@hotmail.com neolur beni ekleyin

Adsız dedi ki...

lütfen beni ekleyinn esra-esin2005@hotmail.com yani beni ekleyin dediysem hepsi grubu eklesin

Adsız dedi ki...

benide ekleyin msn:ungordu_74@hotmail.com en sewdiğim cemreeeeeeee

Adsız dedi ki...

cemre abla seni çokkkkkkkkk seviyorum.İNŞALLLAH İSTANBULDA görüşürüz sana hayranım

Adsız dedi ki...

atmayın msnleri birisi başka msn birisi başka msn diyo hangisine inanıyım???????????????????????????????????????????????????*

Adsız dedi ki...

hem msnnizi verirseniz herkes alabilir

Adsız dedi ki...

merhaba;ben 22 yaşındayım bir kızım..ve fen lisesini kazandım...hepsiyi beğeniyorum ama çok abartmıyorum... elele verelim verelim...ve hepsikolik olmuyalım...biz böyle yaparsak kendilerini birşey sanarlar...artık uyanın....

Adsız dedi ki...

hepsi çok salakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

grupu boşverin beni eklemek isteyen kızlar hadi sizi bekliyorum ... tatli-erkek@windowslive.com

Adsız dedi ki...

ya bayramın üçünçü günü beyoğlunda cemrenin erkekarkadaşını gördüm emreyi yani oda beni gördü çok sevindimonu göünce iy bayramlar

Adsız dedi ki...

ne olur emrenin msn adresi neollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lütfen

Adsız dedi ki...

be size söliim ela_tofita@hotmail.com da eren ve cemrenin msneleri var

eda dedi ki...

ben eda size bayılıyrum özellikle gülçin hayranıyım sizinle görüşmek çok istiyorum gümüşhaneye bekliyorum

eda dedi ki...

ben cemre hayranıyım sana bayılıyorum resimlerini dosyamda saklıyorum

yaren dedi ki...

seni çok seviyorum cemre senin fotograflarını dosyamda saklıyorum

Adsız dedi ki...

eren ne olur bana senin msn ni verirmisin?

Adsız dedi ki...

benim hakkımda yalan yanlış msn adresi alanlar lütfen bunu yapmayın.......
eğer msn adresi arıyorsanız
veriyorum::::
grup.h.eren@hotmail.com

Adsız dedi ki...

teşekkürler eren ablacım tesekkürler ben bir kızım ama erkek msn sini kullanıyorum ceki_geliyo@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ceki_geliyo@hotmail.com ern abla nolur bana ileti gönder

Adsız dedi ki...

şey eren abla siz aynı evdemi kalıyosunuz

Adsız dedi ki...

erenin msnsi eren8_bkc@hotmail.com yaseminki hepsi.yasemin@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yaa you tube de gerçek hepsi grubu bizim msnemiz yok chat yapmıyoruz diyolar inanmıyosanız bakın

Adsız dedi ki...

ben elif yasemin seni çokkkkkkk seviyorum lütfen bana msn ni ver çok istiyorum nolur seni çokkk merak ediyorum gerçekte lütfen verrrrrrrr

Adsız dedi ki...

eren abla seni çooooooooooooookkkkkkkk seviyorum erenin msnesi şu olabilir eren.bakici.84@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren abla ben ömer seni çoooookk seviyorum izmirde konserini var 9 subatta mutlaka gelecegim kib byyyyyy msnemi veriyom lord_of-azrail_35-50_@hot...

Adsız dedi ki...

bende hepsi grubunun msn adresleri var veriyom nahhh.veririm@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya herkes faklı msn adresi veriyo hangisi gerçek hangisi yalan anlamadım...ama belki tutar diye hepsini ekledim...doğru msn nini bilen varsa eklesin söylesin (mavi_cigdem_97@hotmail.com)
duyuru:lütfen erkekler eklemesin!!!

Adsız dedi ki...

eren abla yasemin abla lütfen beni ekleyin msn adresim(mavi_cigdem_97@hotmail.com)
duyuru:lütfen erkekler eklemesin...

Adsız dedi ki...

DAHA ÖNCE YAZDIM BELKİ ATLAMIŞINIZDIR BNDE GRUP HEPSİ NİN ORTAK KULLANDIĞI MSN VAR GERÇEK CAM AÇTILAR SES KİLİBİ GÖNDERDİLER MSN ADRESİNİ VERİYOM NAHHH.VERİRİM@HOTMAİL.COM

Adsız dedi ki...

HEPSİ ÇOOOOOOOOOOK SALAK YASEMİN CÜCE ŞİŞKO PATATEZ,CEMRE HAVALI KENDİNİ BEĞENMİŞ ÖKÜZÜN TEKİ,EREN TURUNCU SAÇLARIYLA KİMBİLİR NE BİR BOK SANIYOR,GÜLÇİN BEBEK GİBİ DAVRANIŞLARIYLA KENDİNİ Bİ ŞEY SANIYO.YANİ HEPSİ ÇOOOOOOOOOOOOK SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALAK... DAHA DEVAMI VAR AMA ZATEN EZİKLER DAHA DA EZİLMESİNLERRRRRRRR.

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum msnmi ekle lütfen fergi-fergi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum msnmi ekle lütfen fergi-fergi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren abla lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnn msnmi ekle senin hiç ummadıgın kadar seviyorum msnenizi verin aşkım erenimmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

EREN ABLA SENİ ÇOKKKK SEVİYORUM ASLINDA HEPİNİZİ SEVİYORUM AMA EN ÇOKK ERENİ BU ARADA ADIM BANU SİZİN İÇİN YAZDIKLARI MSN ADRESLERİ DOĞRUMU LÜTFEN CEVAP YAZIN SİZİ ÇOKKKKKKKKKKKK AMA ÇOKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM HIII BİDE SİZİN İÇİN YAZDIKLARI MSN ADRESLERİ YALNIŞSA OLANLARDAN BEN SORUMLU DEĞİLİM...

pınar dedi ki...

sizi çookkkkkkkkkkkk seviyorum beni eklerseniz çok sevinirim en çok cemre ve yasemin ablayı seviyorum msn:pinar.peksen@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar çoğunuz inanmayabilirsiniz ama ben eren bakıcı
cemre çok kızıyo vermeyn msn adreslerinizi bide cam filan istiyolar dedi ama ben yorumları okudum çok güzel hepsi saolun çok ama ynlış msn adresleride var.ltfn kanmayın cemre ben gülçin ve yasemin olarak hepinizi çok seviyoruz
msn adresm şu:hepsi_green-eren@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar benn eren bakıcı sizlerle tanışmayı çok isitiyorum ama msn adresimiz çok şilkerlerim
cnmlarım
by

Adsız dedi ki...

cemre abla lütfen msnni ver seni çok seviyorum gülçin eren yasemin abla slm söyle msni ver benim msnem bjkmelsa11@hotmail.com lütfen beni iKle

Adsız dedi ki...

EREN ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM BEN LEYLA UNUTMA TMM İYİ AKŞANLAR BENİM ADIM LEYLA

Adsız dedi ki...

eren abla seni çok seviyorum beni eklersen sevinirim ebrunaz__95@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren ablaaaaaaaaa seni çok ama çok seviyorum msneni arıyorum ama bulamıyorum.

Adsız dedi ki...

YASEMİN ABLA SENİ ÇOOOOOOOOOOK AMA ÇOOOOOOOK BEĞENİYORUM MSNENE GİRİYORUM AMA HİÇ AÇMIYORSUN LÜTFEN MSNENİ AÇ

SeNi çOk SevİyOrUm

hazuşş dedi ki...

CeMrE_kEmEr_85_-_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

herkes hepsinin msn adreslerini verio belki yalan kim bilir bende aldım bügüm ama bilmiyrum gerçek gülçin mi yoksa değilmi hiç kimse bilemez bence arkadaşalar:)

YAĞMUR KAHYA dedi ki...

CEMRE ABLA BEN 12 YAŞINDAYIM ANNEMLER TEYZEMLER FALAN HEP CEMRE KEMERE BENZİYORSUN DİYORLAR SENİ VE HEPİNİSİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM MSN ADRESLERİNİZİ VERİRMİSİNİİZZZ

YAĞMUR KAHYA dedi ki...

cemre abla sizi çooooooooook seviyorum özellikle seniii ve seni görmek istiyorummmmmmmmmmmmmm
adım yağmur soyadım kahya sizi çok seviyorum eğer bu siteyi siz yapmıssanıss ne mutluuu bizzeee :d

YAĞMUR KAHYA dedi ki...

bunu 15 kişiye gönderirsen yarın seni bir mucize bulcak ve sen bunu göndermessen yarın çok kötü bişey olacak bu mesajı kesinlikle gönderin             papatyam & balım

Adsız dedi ki...

meraba benim adım aysenur hepsiden en cok yasemin ablayı seviyorum işallah oda beni seviyodur görüşmek üzere hepinizi çok seviyorum öpücüklerle.

Adsız dedi ki...

cemre abla mssni verasene nolur seni çok seviyorum hepsi grubuna bayılıyorum hepsi grubuna hastayım seni ççççççççççççççççççoooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyooooooooooorrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmm

Bla bLa blA