Hepsi 1

19 Eylül 2007 Çarşamba

grup hepsi ask sakizimisin?

Seni sildim telefon defterimden
Adının üstünü hep karaladım
Yüzünü görmekten çok sıkıldım
Nereye gitsem peşimdesin sen

Üf üf sıktın artık
Sabrımı taşırdın artık
Sakız gibi yapıştın da
Tadını kaçırdın artık

Üf yeter üf üf yeter
Yoksa sen aşk sakızı mısın?

Ayrıldık sana anlatamadım
Kaçtım kaçtım kurtulamadım
Bir türlü silemedin aklından
Bıktırdın düşemedin yakamdan
Aşk sakızı mısın?...

Kaçırdın tadını kaçırdın
Kaçırdın tadını kaçırdın
Kaçırdın tadını kaçırdın
Kaçırdın tadını kaçırdın

Aşk sakızı mısın?

Ayrıldık sana anlatamadım
Kaçtım kaçtım kurtulamadım
Bir türlü silemedin aklından
Bıktırdın düşemedin yakamdan
Aşk sakızı mısın?... 3x

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ben hepsi grubunu cok seviyorum sarkıları cok güzel dizilerini hic kacırmıyorum

Adsız dedi ki...

yasemin eren gülçin ve cemre hepside birbirinden güzel ve tatlı

yoshi dedi ki...

eren ve yasemin yani damlayı cok seviyorum

Adsız dedi ki...

ben sizi çok ama çok seviyorum.Özellikle eren ve yasemine bayılıyorum.Dizini hiç kaçırmıyorum.SİZE VE DİZİNİZE BAYILIYORUM.

Adsız dedi ki...

hepnize bayılıyorum dizi cok seviyorum hiç kaçırmıyorum burak kadar değil ama

Bla bLa blA