Hepsi 1

25 Eylül 2007 Salı

Hepsi Bir 1 19.bölüm özeti

Gülçin’in Mert’e attığı tokat, ikisini de derinden sarsar. Gülçin, bir yandan pişmanlık duysa da, diğer yandan Mert’i affedememektedir. Mert ise bu darbeyle yıkılır ve depresyona girer. Olayların etkisini atlatamayan Mert, çektiği uykusuzluğun çaresini uyku ilaçlarında arar. Ancak, bu ilaçlar Mert’i daha da dibe itmekten başka bir işe yaramaz. Sonunda çocuklar, Mert’in durumuna el koymaya karar verirler.

Yasemin, Alp’i ziyarete gider ve büyük bir sürprizle karşılaşır. Alp, Yasemin’den bir süreliğine kızına bakmasını ister. Alp’in gerçekten ihtiyacı olmasa, asla böyle bir şey istemeyeceğini bilen Yasemin, yardım etmeyi kabul eder.

Bu arada, Zeynep’in defterini okuyan Eren’in, Barış’a karşı gerçek hisleri ortaya çıkar. Tam Barış’la konuşacakken, Teo çıkagelir! Cemre ise Gülçin’le evde kalmıştır. Sakin başlayan gün, Teoman kızlardayken Mert’in gelmesi üzerine, müthiş bir kovalamacaya dönüşür!

Bu arada, Bahadır Hoca, Gülçin’e destek olmak için, sürpriz bir parti düzenler. Erol Hoca da, Gülçin’i ve kızları çok sevindirecek iki güzel sürpriz hazırlamıştır: Bir müzikal ve sürpriz bir misafir!…

Herkesi buluşturan parti, gerginlikleri, komiklikleri ve duygusal anları da beraberinde getirir: Emre ve Cemre, uzun bir mücadeleden sonra inatlaşmayı bir kenara bırakır. Cemre, Murat’a, hayatından çıkıp gitmesini, söyler. Yasemin, Korkut’la konuşmak istese de, bir türlü fırsat bulamaz. Teoman’la Eren arasındaki yakınlaşmadan rahatsız olan Barış, Teoman’la konuşmaya karar verir. Partinin büyük sürprizlerinden biri de, Teoman’ın gizemli konuğudur!

Kızlar için umut ve neşe dolu yeni bir dönem başlamıştır: Gülçin, başta kızlar olmak üzere, hocaların, çocukların ve sürpriz misafirinin de desteğiyle kendini toparlar! Önlerinde hazırlanmaları gereken bir müzikal vardır ve kızlar en büyük yardımı, Bahadır Hoca’dan alacaktır!

65 yorum:

Adsız dedi ki...

bence çok güzel bölüm olucak hepsi grubunun hastasıyım keşke onları görebilsem çok isterim en çok ta yasemini ve cemreyi ama yasemini çok seviyorum lütfen bana cvp yazarmısınız çok sevinirim

Adsız dedi ki...

ben cemre bende hayranlarımı çok seviyorum gönderdiginiz yorumlardan dolayı teşekkürler

Adsız dedi ki...

galiba cidden çok güzel bir bölüm olacaközellikle yasemin ve korkutun aralarının düzelmesini çok istiyorum
inşallah barışırlar

Adsız dedi ki...

yaseminnn nolurrr duy sesimi aşkım bi tanem yaseminimmmmmmmm

Adsız dedi ki...

hepsi grubu hepinizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ama cemreyi hepsinden çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk seviyorum aman ha üstünüze alınmayın ben yazdım ama yanlışlıkla silmişimbeni affedin cemre ve diğerlerinizin hayranıyım bay bay bay baaaaaaaaaaaaaay

Adsız dedi ki...

süpersin cemre

Adsız dedi ki...

seni ve diğerlerini çooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviom baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay cemre seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviom

Adsız dedi ki...

hepsi gurubu sizin hepsinizi içten içe çooooooooooooooooookk seviyoooooooooorum benim adım sedef sizi seviyorum ama gülçini çooooooooooookk seviyorum BAYBAY HEPSİ

Adsız dedi ki...

hepsi gurubu sizin hepsinizi içten içe çooooooooooooooooookk seviyoooooooooorum benim adım sedef sizi seviyorum ama gülçini çooooooooooookk seviyorum BAYBAY HEPSİ

Adsız dedi ki...

hepsi gurubu sizin hepsinizi içten içe çooooooooooooooooookk seviyoooooooooorum benim adım sedef sizi seviyorum ama gülçini çooooooooooookk seviyorum BAYBAY HEPSİ

Adsız dedi ki...

sedef arkadaşımda size yazıyor ve gülçini seviyorr hemde çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk seviyor bende yıldız cemre seviom hemde çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ben ilk okul öğrencisi 5/A ya gidiom bayyyyyyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

hepsi ben hande hepsinden daha çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ereni seviyorum hiç bir bölümünümüzü kaçırmıyorum bence teo çokkkkkkk yakışıklı çocuk barış hiç yakışıklı dahil cemrenin konuşması çok güzel gülçin çok sakar ama ege hiç yakışıklı dehil bayyyyyyyyyy hepinizi çok seviyorum bayyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

diziniz we şarkılarınız harika sizi çook swiyorum başarılarınızın dewamını diliyorum

Adsız dedi ki...

en çok ereni sewiyorum harika oynuyor başarılarının dewamını dilerim cwp bekliyorum

Adsız dedi ki...

selam bencede bu bölüm süper olacak ama bu bölümden sonra dizinin bitme ihtimali var keşke hiç bitmese ben show tv nin dizi yapımcısına sesleniyorum nolur bitmesin çoookk reyting alan bi dizi size yalvarıyorum bitmesin kızlar sizde ısrar edin yani kızlar dediğim hepsi kızları sizde bitmesin deyin lütfen yaa lütfen dizimiz bitmesin zaten doğru düzgün dizi bir tek o vardı oda bitmesin bari

Adsız dedi ki...

İsimsiz dediki... ben en çok Gülçini seviyorum.

Adsız dedi ki...

ben yaseminin hastasıyım bilgisayarım onun resimleriyle dolu benve arkadaşlarım sizler gibide olmasa sınıfta bir grup kurduk.yasemin senin için ölüyorum seni çokkkkkkk seviyorum.

Adsız dedi ki...

yasemini çok seviyorum.korkut artık yasemine alple ilgili duyduklarını anlat

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum hepsi grubu özellikle ggüüllççiinn umarım mertle aranız düzelir ve sizi gerçek görebilirimmm lütfen bana cvp yazıınn

Adsız dedi ki...

bencede o arkadaşa katılıommm en güzel ve düzgün dizi ooo lütfeeen bitmesin

Adsız dedi ki...

ya lütfen dizi bitmesin lütfeeeeen!!!yasemin sana bayılıyorum.

Adsız dedi ki...

yasemiiiiiiiiiiiiiiiiin

Adsız dedi ki...

iyişallah korkut ile yasemin barışırlar

Adsız dedi ki...

bence yasemin alpi hayatın çıkarmalı çünkü korkut bunu hakketmioo eğer böyle olmassa galiba bu diziyi izlemeem

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben hepsiden cemre sizler için msn actım msn ekleyin sizinle konuşalım benım msn adresim prettygirl_25_25@hotmail.com YASEMININ de var onuda ekleyın hepsibir_yasmin@hotmail.com bizimle konuşmanız için size fırsat ekleyın ve konuşalım BİZE İNANIN VE GÜVENIN

Adsız dedi ki...

grup hepsiyi çok sewiyoruzzz.merve-cemre-neşe-eren-kübra-gülçin-burcu-yasemin

Adsız dedi ki...

grup hepsiyi çokkkkkkk sewiyorummmm. merve-cemre
merve-grup hepsi

Adsız dedi ki...

SLM ARKADAŞLAR BEN DE HEPSİ HAYRANI BEYZA BEN ONLRA BAYILIYOM ONLARIN SİİTEDE SİTE SİTE DOLAŞIYOM AMA GERÇEKTE BİR KERE GÖRSEM NESE BEN DE ÖLE AYRICLIK YOK HEPSİNEDE BAYILIYOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM BYZAAAAAAAAAA

Adsız dedi ki...

ben yasemin ablayı herşeyden çok seviyorum kaşke görebilsem
canım yasemin ablam seni herşeyden çok seviyorum ve msn adresini istiyorum

Adsız dedi ki...

SLM ARKADAŞLAR BEN YASEMİN ABLANIZ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM BEN VE CEMRE ABLANIZ SİZİN İÇİN MSN AÇTIK ÇÜNKÜ SİZİ SEİYORUZ.BENİM MSN ADRESİM:hepsi_yaseminhepsi@hotmail.com cemreninki:cemre_kemer.pover@hotmail.com

Adsız dedi ki...

eren abla seni herşeyden çok seviyorum!!ben sni paylaşamıom benden başkasını sevme aşkımsınnn msn ver lüfen! bye

Adsız dedi ki...

yasemin abla senin sesini saçını beğeniyorum sakın diziyi bitirmeyin!!!! antalyayada gelin yaaa msn ver lütfennnnn!!! sizi seviyorum byeeeeeee

Adsız dedi ki...

ben eren çocuklar nasılsınız bende sizi seviyorum yaaa sizde benim aşkımsınızz belki öbürgün fln antalyaya yada izmire gelmeyi düsünüyoruzzzz! bende sizi seviyorum bye!!

Adsız dedi ki...

bende yasemin aylincim yorumunu okudum bende seni beğeniyorum. eren ablanızla ben bi msn açtı msnimiz:eren_yoshy_fanlariburaya@hotmail.com isteyen ekleyebilir.kamerayla konusuruz!! çok seviyorum siz yaa!

Adsız dedi ki...

beni seven yokk haa ben cemre kızlar benim msn:crazy_cemrehotmail.com birtane daha var:batum-cemre-kemer@hotmail.com kızlar ben setteyim suan sonra konusuruz byyy!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ben korkut bende sizin yorumunuzu okuyom! şuan yaseminlen bardayız oyüzden burdayı mmm bana yazan kız olursa sevinirim! bye

Adsız dedi ki...

bn gülçin sizi seviyorum şuan az sonra antalyaya gelicemmmmmmmmm.mertlen tabi bye diom svgilerimi yolluyom kızlar

Adsız dedi ki...

bn barış erenin dizideki sevgiisi! korkut bidahaki bölümdede düzelmicek bu akşam bizi izlmeyi unutmayın!! bye

Adsız dedi ki...

bn gülçin msn:gecy_gulcinergul@hotmail.com sizi ve hayranlarımı seviyorummmm cemre ablanızda sizi öpuyoooo. eren ablanız daa oda şimdi brokoli yapıo bize ıyyy neyse bye!!!!!! seviyom sizi

Adsız dedi ki...

ya bu akşam dizileri var hiç kaçırmıcammmmm ben aylin!! yasemin abla cvp yazdığın için teşekkürler eren abla sıra sende bırak brokoliyide sen gel cvp yaaz bekliyorum bilgisayarın basında msn aç ok? bye

Adsız dedi ki...

slm aylin ezgi kelletaş diye bi kız vardı benim msn görüştüğüm.. ona slm sole tamammı guzelim ben brokoli yapmıyom tatlı yapıorum sizin içinnnnn!! byeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

slm aylin ezgi kelletaş diye bi kız vardı benim msn görüştüğüm.. ona slm sole tamammı guzelim ben brokoli yapmıyom tatlı yapıorum sizin içinnnnn!! byeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

fatih_gs_kaptan@ arkadaşlar 24 saat açığım beklerim babayy

hepsi hayranı dedi ki...

gülçin abla
eren abla
yasemin abla
cemre abla
ne olur msn adresimi
ekleyin
idris_basekin@hotmail.com

hepsi hayranı dedi ki...

ne olur beni ekleyin
idris_basekin@hotmail.com
msn adresini ekleyin

Adsız dedi ki...

cemre,gülçin,yasemin ve eren abla ne olur idris_karizma@windowslive.com msnsini ekleyin

Adsız dedi ki...

eren,cemre,gülçin ve yasemin abla neoluuuuuuur idris_batman@windowslive.com

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çok seviyorum hepsi çok harika ve çok güzeller ama erenin yeri benim için ayrııııı hepsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

cemre abla seni seviyorum. ne olur telefon adresini ver ve benim cep telefonum var benim 05053524652 BEKLERİMMM.Ama saat 17.30 da görüşelim..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben galiba cemre ablanın ve eren ablanın msn adresini buldum ama emin değilim cemre kemer:cemre.kemer.grubum@hotmail.
com eren bakıcı:eren_bakici1884@hotmail.com bakın ben cemre ile konuştum bu een ablanın msn adresimi cdedim ewt dedi ben onda ekli değildim şimdi açtığımnda eklenmiştim

Adsız dedi ki...

selam biz cemre ve gülçiniz msnmiz=:34_cemre_gulcin@windowslive.com

Adsız dedi ki...

sizi seviyorum adım beyza yaseminciyim

Adsız dedi ki...

nolur yasemin abla benim msnemi ekle ysmn_byz_1996@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hepsi sizi çok sevioruz bizde sizin gibi bir grup yaptık çok özenioruz

Adsız dedi ki...

keşke dizi devam etseydi daha öncede dediğim gibi gurup olduk sizin gibi olmayı istioruz şarkıcı olmayıda istioruz tıpkı sizin gibi yaniiii gülçin gibi yasemin gibi cemre gibi arkadaşlarım var benziyo sizlere eee tabikii bende erene benziorum die grup yaptık heppsiiii sizi çoooooooooooooookkk sevioruz lütfen kapadokya ya göreme fln gelseniz güzel olur lütfeeeenn yalvarırız gelin sizi çok sevioruz sizin için biz hasta olduk lütfen yaaaa gelin ne olur

eren dedi ki...

bence harika ya

eren dedi ki...

ben yunanistan ama hepsiye ayran aslında adım sıkı durun:belçenmerella ama hayran kaldınız dimı

eren dedi ki...

keşke dizi devam etseydi daha öncede dediğim gibi gurup olduk sizin gibi olmayı istioruz şarkıcı olmayıda istioruz tıpkı sizin gibi yaniiii gülçin gibi yasemin gibi cemre gibi arkadaşlarım var benziyo sizlere eee tabikii bende erene benziorum die grup yaptık heppsiiii sizi çoooooooooooooookkk sevioruz lütfen kapadokya ya ghepsi gurubu sizin hepsinizi içten içe çooooooooooooooooookk seviyoooooooooorum benim adım sedef sizi seviyorum ama gülçini çooooooooooookk seviyorum BAYBAY HEPSİöreme fln gelseniz güzel olur lütfeeeenn yalvarırız gelin sizi çok sevioruz sizin için biz hasta olduk lütfen yaaaa gelin ne olur
ben cemre bende hayranlarımı çok seviyorum gönderdiginiz bence çok güzel bölüm olucak hepsi grubunun hastasıyım keşke onları görebilsem çok isterim en çok ta yasemini ve cemreyi ama yasemini çok seviyorum lütfen bana cvp yazarmısınız çok sevinirim
hepsi grubu hepinizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ama cemreyi hepsinden çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk seviyorum aman ha üstünüze alınmayın ben yazdım ama yanlışlıkla silmişimbeni affedin cemre ve diğerlerinizin hayranıyım bay bay bay baaaaaaaaaaaaaay


yorumlardan dolayı teşekkürler

eren dedi ki...

keşke dizi devam etseydi daha öncede dediğim gibi gurup olduk sizin gibi olmayı istioruz şarkıcı olmayıda istioruz tıpkı sizin gibi yaniiii gülçin gibi yasemin gibi cemre gibi arkadaşlarım var benziyo sizlere eee tabikii bende erene benziorum die grup yaptık heppsiiii sizi çoooooooooooooookkk sevioruz lütsedef arkadaşımda size yazıyor ve gülçini seviyorr hemde çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk seviyor bende yıldız cemre seviom hemde çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ben ilk okul öğrencisi 5/A ya gidiom bayyyyyyyyyyyyyyyy
hepsi grubu hepinizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ama cemreyi hepsinden çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk seviyorum aman ha üstünüze alınmayın ben yazdım ama yanlışlıkla silmişimbeni affedin cemre ve diğehepsi ben hande hepsinden daha çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ereni seviyorum hiç bir bölümünümüzü kaçırmıyorum bence teo çokkkkkkk yakışıklı çocuk barış hiç yakışıklı dahil cemrenin konuşması çok güzel gülçin çok sakar ama ege hiç yakışıklı dehil bayyyyyyyyyyselam bencede bu bölüm süper olacak ama bu bölümden sonra dizinin bitme ihtimali var keşke hiç bitmese ben show tv nin dizi yapımcısına sesleniyorum nolur bitmesin çoookk reyting alan bi dizi size yalvarıyorum bitmesin kızlar sizde ısrar edin yani kızlar dediğim hepsi kızları sizde bitmesin deyin lütfen yaa lütfen dizimiz bitmesin zaten doğru düzgün dizi bir tek o vardı oda bitmesin bari

hepinizi çok seviyorum bayyyyyyyyy

27 Eylül 2007 Perşembe 14:19

rlerinizin hayranıyım bay bay bay baaaaaaaaaaaaaay


fen kyaseminnn nolurrr duy sesimi aşkım bi tanem yaseminimmmmmmmm

apadokya ya ghepsi gurubu sizin hepsinizi içten içe çooooooooooooooooookk seviyoooooooooorum benim adım sedef sizi seviyorum ama gülçini çooooooooooookk seviyorum BAYBAY HEPSİöreme fln gelseniz güzel olur lütfeeeenn yalvarırız gelin sizi çok sevioruz sizin için biz hasta olduk lütfen yaaaa gelin ne olur
ben cemre bende hayranlarımı çok seviyorum gönderdiginiz bence çok güzel bölüm olucak hepsi grubunun hastasıyım keşke onları görebilsem çok isterim en çok ta yasemini ve cemreyi ama yasemini çok seviyorum lütfen bana cvp yazarmısınız çok sevinirim
hepsi grubu hepinizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ama cemreyi hepsinden çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk seviyorum aman ha üstünüze alınmayın ben yazdım ama yanlışlıkla silmişimbeni affedin cemre ve diğerlerinizin hayranıyım bay bay bay baaaaaaaaaaaaaay


yorumlardanselam bencede bu bölüm süper olacak ama bu bölümden sonra dizinin bitme ihtimali var keşke hiç bitmese ben show tv nin dizi yapımcısına sesleniyorum nolur bitmesin çoookk reyting alan bi dizi size yalvarıyorum bitmesin kızlar sizde ısrar edin yani kızlar dediğim hepsi kızları sizde bitmesin deyin lütfen yaa lütfen dizimiz bitmesin zaten doğru düzgün dizi bir tek o vardı oda bitmesin bari
seni ve diğerlerini çooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviom baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay cemre seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviom


dolayı teşekkürler

eren dedi ki...

burası bence paralı ben cevabımı beklerim
götümüze girecek aslında zen ginim ama neyse bu arada benevrim akın

eren dedi ki...

yalancılar bizi kandırıyolar beni üyelikten sillllllllllllllllllllllllllllllllllllll manyaklarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gerizekalılar aptallar

Adsız dedi ki...

hepsi sizleri çok seviyorum ama cemreyi daha çok seviyorum cemre abla bana cevap yaz

papatya dedi ki...

hepsi sizlrri çok seviyorum ama benim için cemrenin yeri farklı onu çok seviyorum

papatya dedi ki...

cemre abla senden cevap bekliyorum lütfen cevap yaz

papatya dedi ki...

gülçin abla guruptan çıktıgın iyi oldu sarışınlar yakışmıyor

Bla bLa blA