Hepsi 1

20 Eylül 2007 Perşembe

grup hepsi cok guzelsin sarki sozu

çok güzelsin güzelsin
çok şirinsin&özelsin aslında
yok demek haksızlık sana
ama...

belki aradığın ben değilimdir
benziyorum ama hiç değilimdir

sırf bu yüzden, bu yüzden
birşey söyleyemem bu gece

çok güzelsin güzelsin
çok özelsin aslında
yok demek haksızlık sana
ama...

belki aradığın ben değilimdir
benziyorum ama hiç değilimdir

sırf bu yüzden, bu yüzden
birşey söyleyemem bu gece

belki aradığın ben değilimdir
benziyorum ama hiç değilimdir

sırf bu yüzden, bu yüzden
birşey söyleyemem bu gece

39 yorum:

Adsız dedi ki...

bu şarkı çok güzelve hepsiyi çoookkkkkkkkkkseviyorum bu şarkılarınızı çokkkkseviyorum
sizinhastasıyım sizi çok seviyorum benim adım bu arada songül nolur biri bana hepinin msn adresi varsa yorumdan göndersin

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben gülçin msn adresimi istiyorsanız söyleyeyim papatyam_1301@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben gizem gurup hepsinin en güzel şarkısı çok güzelsin.

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum şarkılarını ve dizisini çok seviyorum sete başarılar

Adsız dedi ki...

ben hepsinin arasında ençok gülinisewiyorum ama hepsiniçoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk sewiyoru.

Adsız dedi ki...

BEN HEPSİDEN CEMRE EĞER MSNMİ İSTERSENİZ SÖYLİYEYİM CEMRE CEMRE -76 BÜTÜN HAYRANLARIMI ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

hepsi grbundan cemre seni çok begeniyorum şarkıkılarınızı ve dizinizi çok begeniyom çok güzel jimlastik yapıyorsunuz adım irem

Adsız dedi ki...

bende herkes gibi hepsiyi seviyorum onlarla tanışmak istiyorum bide onlardan msn adreslerini istiyorum

Adsız dedi ki...

heeeeee benim adım helga onu ben yazdım

Adsız dedi ki...

gülçin abla sen bana cemre ablanın adresini verir misin

Adsız dedi ki...

lütfen bana cemrenin adresini veriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lütfen lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

yasemine bol bol selamlar size hayranım hepsi 1 dizisini hiç ama hiç kaçırmıyorum.yaseminin msn var bende lütfen benimle iltibata geç hiçbir grup sizin gruba benzemiyor.yasemin seni çok ama çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.bunu balirtmek asla belirtilmaz bişiy.hepinizi çokkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum.

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çokkkkkk seviyorum eren abla aralarında en çok seni seviorum

Adsız dedi ki...

S�Z� �OK SEV�YOR HELE YASEM�N ABLAYI HEP�N�ZE SELAMLAR

Adsız dedi ki...

YASEMİN ABLA BANA EMS Nİ VERİRMİSİN

Adsız dedi ki...

YASEMİ,N ABLA SENİ ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM HEPİNİZİ ŞARKILARINIZA BAYILIYORUM

Adsız dedi ki...

SİZE AŞIĞIM.HELE YASEMİNİ. YASEMİN BENİM YERİME DİZİDEKİ KORKUTU ÖPÜVER .LÜTFEN BYBYBYBYBYB

Adsız dedi ki...

BENCE GÜLÇİN DEDİKİ... ŞEYİ VARYA ONU BİRİSİ KAFADAN ATTI O GÜLÇİN DEĞİL. BİLİYORUM ÇÜNKÜ MURAT BOZUN BİR FAN SİTESİ VAR.ORDA BİRİ MURAT BOZUN MSN ADRESİNİ VERMİŞ.EKLEDİM BİR SAPIK ÇIKTI AMA GERÇEKTEN GÜLÇİNSE BEN HEPSİ 1 GRUBUNDAN GÜLÇİNİM ONU ÇOOK SEVİYORUM...

Adsız dedi ki...

gülçin seni ben çoooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevvviiiyyyooooorrrrrumm nolur bu adrese gel kalaman sokak no 20 kat 4 de gel seni çok seviyorum gülçin

Adsız dedi ki...

kızlar msnlerimi istemişsiniz veriyorum ama bu msnnin bende bir hatırası var adından belli oluyor lütfen iğrenç şeyler yazamayın bu bizim gerçek msnmiz
gizemcansiz@hotmail.com


bu kadar kızlar
hadi byyyyyy mucuk mucuk

Adsız dedi ki...

ya ben bayılıyoprum hepsi şarkılarına son derece süper çok manyak şarkıları var yaa

Adsız dedi ki...

ben 9 yaşındayım bütün şarkılarınıza bayılıyorum ve dizinizi hiç kaçırmıyorum. eren abla sana bayılıyorum bende büyüyünce senin gibi olmak istiyorum.eren abla lütfen bana msn adresini ver. hepinizi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum. eren abla lütfen adresini ver. seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmm. öptm.

Adsız dedi ki...

yasemin abla okulda sizin danslarınızı yapıyoruz.ben seni çok seviyorum.hepinizi seviyorum.bütün şarkılarınızı biliyorum.ne zaman yeni albüm çıkarıyosunuz?

Adsız dedi ki...

bu msnsını veren lere inanmayın sakın
etraf bisuruHACKERci ile dolu sakın eklemeyın bakın
hem onlar bize bakarlarmı
verya biter işinizzben diiyiim size
(bu arada yasemın ablamı cok sevıyom)
yasemın benım kuzenım

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyouz hepiniz birbiinizden tatlısınız :D

Adsız dedi ki...

gerçekten sizi çoook seviyoruz hepiniz çok tatlı güzel şirin ve şıksınız sizi öpüyoruz özellikle eren ablayı

Adsız dedi ki...

iğrençler hiç güzel değiller biz onlardan daha daha ,güzeliz ben ce hepside salak

Adsız dedi ki...

şu salağa bak ya biz ondan daka güzeliz demiş bence yanlış yazmış kusura bakmayın biz onladan daha çirkiniz yazıcaktı bana katılan warsa lütfen cevap yazsın

Adsız dedi ki...

şu salağa bak ya biz ondan daka güzeliz demiş bence yanlış yazmış kusura bakmayın biz onladan daha çirkiniz yazıcaktı bana katılan warsa lütfen cevap yazsın

Adsız dedi ki...

siziiiiiiiiiiii çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
seviyorum lütfen bana msn sini vein lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaa bennnn eren ablamıııııı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum hem herkse beni eren ablama benzetiyorr. gerçektende benziyorummmm eren ablaaaaaaaaaaaaaaaaa seniiiiiiiiiiii çookkkkkkkkkkkkk seviyorummm tabiki hepsi grubunun hastasıyım bütün ablalarımaaa selamlarr.CEMRE ablaaGÜLÇİN ablaaa EREN ablaaa ve YASEMİN ablaaa sizi çoookkk seviyorummm

Adsız dedi ki...

Sizi anlatmaya kelimeler yetmez.Bu kalp sizi terk etmez.Eğer inanırsanız, Bu kız sizden başkasını dinlemez.

Adsız dedi ki...

gülçin abla özellikle sana bayılıyorum hepinizi seviyorum 23nisanda sizin çok güzelsin şarkısından oynıycaz siz çok güzlsiniz hepinizi opüyorum muçk muçk

Adsız dedi ki...

bence hiç güzel degil

Adsız dedi ki...

slm ben damla ben hepsi grubunu cok seviyorum ben bana verilin ems lere inanmıyorum ama lütfen artuk dogru ems adresini verin sizi seviyorum

Adsız dedi ki...

slm ben damla ben hepsi grubunu cok seviyorum ben bana verilin ems lere inanmıyorum ama lütfen artuk dogru ems adresini verin sizi seviyorum

Adsız dedi ki...

bence en güzeli eren abla
o süper
eren abla bana ems nini verir misin lütfen bu yorumlara yaz ama gerçek emsnin olsun lütfen seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

sude dedi ki...

hepsi 1 de bütün kızlara bayılıyorum ama en çooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk cemreye ve gülçine bayılıyorum

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni çok seviyorum bana lütfen msnni verirmisin nolur hepinizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorum nolursunuz heee bu arada benim adım buse internetten buse yazıyorum siz ve benim adım çıkıyor çok mutlu oluyorum gülçin ablanın niye arıldığını bilmiyorum ama dönse ve yeniden birlikte olsanız keşke hee ablam eren ablanın hayranı saçlarını ablam çok seviyor by by by by öptümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Bla bLa blA