Hepsi 1

21 Eylül 2007 Cuma

Dur dur sarki sozu

Dur dur yavaş ol biraz
Çekil geri dur biraz
Evet seçtiğim sensin
Hedefe kilitlendim,
belki harika olur
Elin tenimi bulur
Yok yok o kadar değil
Sınırı zorlama

Dur dur daha değil dur dur
Sana olan aşkım herkesi kudurtur
Önce beni anla olacak zamanla
Bu sözüme sevinip,şımarıp,fazla yayma

Şimdi sokulda anlat
Biraz kendini parlat
Yok yok o kadar değil
Sınırı zorlama
Gördün hiçte zor değil
Olur yaklaş ve eğil
Yok yok o kadar değil
Sınırı zorlama

Dur dur daha değil dur dur
Sana olan aşkım herkesi kudurtur
Önce beni anla olacak zamanla
Bu sözüme sevinip,şımarıp,fazla yayma

Sana dur demem gerek
Beni durdurmam gerek
Şimdi söyle sence böyle olur mu
Çok da takmamak gerek
Geriye bakmamak gerek
Şimdi söyle sence oldu mu

17 yorum:

Adsız dedi ki...

şarkı süper ama o orospular kaç kişiyle yattıgını bilmiyorum ben bir kızım ama nezbiyenim yaşım 13 bende sizi yapmak istiyorum o amınızı görmek bana huzur verir kesin eminim hele gülçin tam bir palyaça olmuş yasemin çok şeker eren zorlu cemre ye uyuz oluyorum hele durdur şarkısındA TARİF etmiş tmm zaten ben ordan etkilendim

Adsız dedi ki...

salaksınız

Adsız dedi ki...

piçler o kızları kötü yola düşüyorsunuz

Adsız dedi ki...

38 bölümümüzde sizleride televizyon başlarında görmekten mutluluk duyarız annesi yönetmen babası korkut

Adsız dedi ki...

bence hepsi grubu tek kelimeyle süper diğerlerine bakmayalım çok anlamsız ve terbiyesiz konuşmuşlar hastayım hepsiye ve hesinide kocaman şekilde öpüyorum CANLARRRIIIIIIIIIIIIMMMMM.....?!

Adsız dedi ki...

HEM SÜPERLER HEPSİ GRUBU HEM GÜZELLER BURDAKİ 13 YAŞINDAKİ BİR KIZA BUNU YAKIŞTIRAMADIM TERBİYESİZLİN BU KADARI OLMAZ BİRDE İNTERNETE VERMİŞ ASIL O LAFI KENDİNE YAZMASI GEREKİRKEN KLAVYEDE ELİ KAYMIŞ HEPSİ GRUBUNA DEMİŞ TERBİYESİZ ŞEREFSSSİİİZZZZZZZZZZ!!!!!......!!!

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben cemre 13 yaşındaki kıza bunu yakıştıramadım sileride çok seviyorum beni seven ler msn adresi alsın inamayanlar olabilir cam açrım :grup_hepsi_star@hotmail.com kendinize iyi bakın hoşçakalın

Adsız dedi ki...

Oisimsiz kişiye yuh diyorum hepsi çok güzelsiniz ooooooooooooo yazan kişiye başka bişeydemiyorum en güzel HEPSİ GURUBU tek sözüm onun öyl demesiyle siz öyle olmuyosunuz. HEPİNİZ SÜPER VE ÇOKKKKKKK GÜZELSİNİZ SİZİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK AMA ÇOKK SEVİYORUM by by

Adsız dedi ki...

benim gözümde hepsi grubu we hepsi 1 filmi...................................................................................................................................... bi bok değil

zaten 4 yüz geldikten sonra hepsi battı!!!!!!!



zatende öyle... 4 yüz daha güzel


4 orospu yu beğenecek kadar mal değilimmm!!!










allahımın orospuları her yeri açık pozlar veriyo mallar



bunu oku hepsi grubu

bunu okuyun yasemin, gülçin, cemre, eren orospuları!!!!!!



artık siktir olun gidin kimse sizi sewmiyorrr!!! eee yorumdakilerdende anlaşılıo zaten








MALLAR!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bence bütün irenç diyenler aslında yanılıyorlar hepsi grubundaki tüm kızlar birer harika bence bana göre cemöre ye bayılıyorum sesi çok güzel yoshy nede seviyorum.onunda sesi güzel ereni hiç sevmiyorum daha dogrusu ireniyorum gülçini orta seviyorum en güzel şarkıları tempo,kalpsızsın,yalan,mum,her şeye ramen ve üç kalp ve hepsi

Adsız dedi ki...

hepsi güzel bence

Adsız dedi ki...

cemreye bayılıyorum

Adsız dedi ki...

salak diuenler kendilerine baksınlar

Adsız dedi ki...

hepsi grubu mütiş ya o terbiyesiz şeyleri yazanlarda onlara tek sözüm ...............................
hepsi grubu sizi çokkkkkkkkkk seviom hepiniz birbirinizden güzelsiniz

Adsız dedi ki...

ne kadar ayıp hepsi kızları pırıl pırl kızlar

Adsız dedi ki...

hepsi grubuna sesleniyorum o 13 yaşındaki kız bence çok terbiyesiz ve o dediği tüm o kötü sözler kendisine girsin ben sizleri çoooooooooooooook seviyorum siz onlara aldırmayın sizleri çok çok öpüyorum byyyy

Adsız dedi ki...

bence bütün hepsi grubu güzel biraz fazla açıklar ama onlar ünlüler okadar olucak

Bla bLa blA