Hepsi 1

11 Eylül 2007 Salı

hepsi1 16. bölüm









7 yorum:

Adsız dedi ki...

valla bne hepsini çok seviyorum dizidikileri de tabi bence mertle gülçün ayrılmasın da bir anlam yok yani gerek yok emreyle cemreniinide asıl önemli konu korkutla yaseimn yaa nolur birleşsin onlar yaaa sizde diziyi tam yerinde bitirdiniz ya tam kotkut gelmişti valla çatlıyorum şu ana nolacakta diye amma korkut ya yasemine geri dönmek için geldi yada yani başkaaa bir şeçenek sunmaak istemiyorum bu arda ben hepsiini msn lerini istiyorum lütfen bana nolur göndeririseniz çoooooookk sevinirimm ayaaa noluuuurr ben çoookk rahatsız eteem lütfennnn özellikle mertin neyse tabi hepsiin istiyorum hadi haerkesi öptümm byybayba bayabn

Adsız dedi ki...

bence hepsi çok güzel bir grup onlarıçok seviyorum bilmiyorum bunları okuyolarmı diye ama geçen bi sitede iğrenç bi yazı okudum gene yorumlara bakıyodum yazıyı gönderiyorum lütfen öyle yazılar yazmayın hepside 4 yüzde aynı derecede süper gruplar işte yazı çok şaşırcaksınız hepsiye bu yazı yapılmaz yazılmaz işte yazı ay valla hepsi çk salak gruptaki herkez gerizekalı bu arada 4 yüz çok profosyenel hepsinini gruptaki herkezin agzına neyse zaten o grubu cemre bozuyo eren zaten bi bok degil bişey demiyo duruyo sadece bence 4yüz hepsiyi 400 katladı neyse hepsi hadi çalış çalış belki yeetişirsin
hahahahahhah öyle dizi çekmekle olmuyo oki dizide oynucaktık tiyatro okusaydın dimi şimdi kimse bişe demesin dizide iğrenç ötesi rol yapıyolar helede cemre cemreden tiksiniyom ya şimdi söylüyom 4 yüz mü hepsi mi tabikide 4yüz şey bu arada şu oyunculuk konusunda kmise hepsiyi haklı çıkaramaz dogru diyom iğrenç rol yapıyolar kimse agzını açmasın yoksa o agza sıçarım byby herkeze hepsideki herkezden kan akmış sikilmiş ikinci eller hahaha…
ya böyle bi deli yazmış bu yazıyı utansın be neyse arkadaşlar bende hepsinin msn nesi yok ne olur verim bi kaçtane var ama onlar mı diye bilmiyorum neden bir yorumlu yere yazdım bu yorumu diyorsanız bu çirkinligi görsünler site sahipleride yazıları bi kontrol etsinler diyw herkeze iyi akşamlar byby ama yazı çok ayıp yazan çok terbiyesiz ve ben hepside 1 ml yasemin abla delisiyim onu çok seviyorum digerlerinden 1 ml daha çok onu öpüyorum

Adsız dedi ki...

dizi hrika olmuş ah yasemin abla ne olur korkuta seni seviyorum desen dimi

Adsız dedi ki...

HABERİNİZ OLSUN YAKINDA HEPSİ GRUBUNUN BOMBA BİR ALBÜMÜ ÇIKIYO

Adsız dedi ki...

canım gülçin yemin ediyorum seni okadar çok seviyorumki aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gülçin seni çok seviyorum huylarımız çok benziyor valla gül çin seni seviyorum

Adsız dedi ki...

siz aynı evdemi yaşıyorsunuz

Adsız dedi ki...

ben yasemin delisiyim ama bir kere bile yüzünü yakından görmedim desem yalan olur onun imzalı fotografı var bende ama o güzel yüzünü hep karşımda görmek istiyorum ve bence en sonsuz deli aşk yasemin ile korkut un yasemin ile korkut yakışıyo ama ben ce en güzeli yasemin

Bla bLa blA