Hepsi 1

23 Eylül 2007 Pazar

HEPSİ1 dizisi 18. bölüm yorum ve düşünceleriniz...

OKUDUKTAN SONRA SİZ DEĞERLİ İZLEYİCİLERİN DE YORUM VE DÜŞÜNCELERİNİ BEKLİYORUM.

18. bölüm tüm hepsi fanları için çok üzücü bi bölüm oldu.Zaten geçen 2 bölümdür de pek mutlu bişeyin olduğu da söylenemez.
Gelelim bu bölüme yasemin ile kokut tam kaynaşmaya başlamışlarken ''damdan düşen'' alp ortalığı karıştırdı ve herşeyi mahvetti.
Nedeni ne olursa olsun en çok acı verdiği kişiye gelmesi doğrumuydu? yoksa hiç mi düşünemedi yasemin in en yakın arkadaşıyla evlenirken yaseminin üzülebileceğini,
Yasemine gelelim yasemin çok sevmiş olabilir ancak lise yılarında yaşanmış bi aşka bu kadar bağlanması doğru mu?
Sonuçta lise ergenlik dönemine denk gelen bi dönem ve fiziki ve ruhasal durum hızla değişiyo kişide, yaseminin o yaşlarda 25-30 yaşındaki biri gibi
sevip bağlanması alpe bence çok saçma zaten lise bittikten sonra da evliliğe kadar yürüyen bi ilişki de pek görülmüş birşey değil,
sonuçta okumak veya çalışmak için insan bulunduğu yerden ve sevdikleriden zaten ayrılmak zorunda kalıyor ve geçmişini ne olursa olsun geride bırakıyor,
liseden sonraki dönem zaten hayata yani başlamak gibi birşey yeni insanlar ve yeni yerlerde bulunuyor kişiler hayatına başka bir yerde devam etmek içinde geçmişlerini,
duygularını alta atmaları ve bastırmaları gerekiyor ve zamanla da aşk veya yaşanılanlar ne olursa olsun belleğimizde hatırlanmayan ancak en derin yerde kalıyor.
Yani yaseminin bu kadar aşık olması ancak psikolojikman kafayı yemesini gösterir:)Sonuçta korkut dalyan gibi süpermen gibi bi çocuk yasemininde tam gerçek aşkı yaşıycak yaşı gelmiş
ee daha ne duruyolar ozamn.Senaristlerden şikayetçiyiz koca dizide bi mutlu insan kalmadı hep acı hep bi heyecen en azından birinin ilişkisi düzgün gitsin millette tv de görücek aşk
bu kadar mı acı veriyo düşüncesine kapılıp birbirinden uzak durucak ama olmaz ki senaristler en azından artık şu yasemin ile korkutun ilişkisi bi düzene girsin rica ediyorum.
Sonra gelelim gülçine, mertin başına taş düşsün nası bi erkek yav o sevicem derken öldürücek kızı gülçin iyi yapıyo ayrılmakla, kız her görüşmeye gittiğinde başına bişey geliyo.
Merte en güzel sevgili bi kum torbası gerçi mert o sinirli haliyle onu bile patlatır ama neyse:)
sonracıma kim kaldı... heh eren barışa üzülüyorum ama onun yaptıklarından sonra müstahak(HAKEDİYO) ama teoman hiç sağlam pabuç değil kimi sevdiği bile belli değil
Bu bölümde evine gelen kız kuzeniydi.Eren için pek şimdilik söylenicek bişey yok barışın biraz daha burnu sürtülsün.
Geldik cemreye, murat iyi çocuk faln ama oda kaçıp gitmiş sora geldim beni nie beklemedin demesi ile saçma bi insan olduğunu gösterdi.Kendini ne sandıki acaba brad çip mi?
Cemre bekliycekmiş o gelene kadar hadi gidiyon arada bi ara bari kızı oda yok sora birden damla ortaya. Emre ile evlilik mevzuu geçti bi kavga etti diye silip atması konusunda cemreyi kınıyorum
sevgi okadar kolay kesilip atılıcak bişey mi çocuk boğazda ortam yapar kemancı getirirken iyiydi ama:)

BEN SENARİSTLERİ KINIYORUM DİZİNİN SUYU ÇIKTI BUZDA DANS BAŞLAYANA KDAR DİZİDEN SOĞUTMAYA MI ÇALIŞIYOLAR İZLEYİCİLERİ ANLAMAKTA ZORLUK ÇEKİYORUM.
ARTIK BİRİN BARİ İLİŞKİSİ DÜZGÜN GİTSİN BİRİ BARİ MUTLU OLSUN İSTİYORUM YETER SONUNDA BASICAM SHOW TV Yİ OTURMA EYLEMİ YAPICAM.

21 yorum:

Adsız dedi ki...

bnce böle daha iyi oluyor çünkü bn meraklanıom ama düzelir heralde bnce cemre emreyi seçecek sonunda yazık çocuğa yaa ama cemrede muratla çok şey yaşamış unutamıo bn olsam bnde unutamazdımyanii ama yok iyikinede gerrçekten bu teonuun yaptığı ne yaa kimi sevio bu çocuk kiminle olmak istio yaa

Adsız dedi ki...

bencede cemre en iyi rol yapıo adlında seneryoyu çok meral ediyorum nasıl biticek sonu acaba...

lapac? dedi ki...

ya beni bu senaristler sinir etti şu korkutla yasemin bir an önce barışsınlarr yoksa bu dizi iyiye gtmes biter yakında benden sölemesi

Adsız dedi ki...

aslında bu fılmı gercekten anlayarak ızleyen bırı ıcın sankı kendı hayatı ıcınde alması gereken dersler var belkıde gercek sevgı fılmdekı gıbı herzaman bızım yanımızda ama bız bunun gercekten farkında degılız oysakı bu bır fılm ama bızım hayatımız gercek son zamanlardakı ayrılıklar benıde uzdu ben bu fılmı ızlerken dunyayla baglantım kopuyor ınsanın zor anında menfatı olmadan yardımcı olan yanında olan dostları olması bu zamanda dedımya bu fılm keske gercekten boyle dostluklar ve arkadaslıklar olsa kısaca bu fılm bana gore cooooooooooookkkk guzel alınacak daha cok ders var ama artık ayrılıklar olmasın gulcının ayagına uzuldum ama untmasınkı sızler gıbı dostları var hersey allahtan ıyıkı kotu bırsey olmadı nasılsa fılm ama ınsan sevdıgıne zarar geldımı cok uzuluyor

cemre dedi ki...

bence super bır dızı harıka yedın yetmıse herkezın ızlemesı lazım ben cemre hayranım oldugum ıcın ondan baskasını gormem ama super bı dızı korkutla yasemıne ne olcak merak edıom

Adsız dedi ki...

yaa yaseminle korkutu birleştirsinler ne bu böle hepsi bi kere birleşti sonra ayrıldı cok sinir bozucu tamm dizi güzel beğenerekde izlioruz ama böle devam ederse izlenmez ki birleştirin artık yaseminle korkutu...

Adsız dedi ki...

yaseminlee korkut ayrılmasın ...

Adsız dedi ki...

bis bu diside ii şeyler görmek istiyorus bööle giderse yani bence dram içerikli bi disi olcak!!hem çok saçmaaa yanii cemrenin de yaseminin de eski sevgilisi geri dönüoo hep aynı şeyyyy

Adsız dedi ki...

ya gerçekten dizide sürekli ayrılık oluyor bir an önce yaseminin ve korkutun birleşmesini istiyorum sadece bir bölüm beraber oldular inş. çok kısa bir zaman içinde birleşirler

Adsız dedi ki...

ben gülcinin hayranıyım yanı gulcınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn dıyorum baska bısey demıyorum

Adsız dedi ki...

fhfgvgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Adsız dedi ki...

sonra gelirim......................

Adsız dedi ki...

yasemin,eren,gülçin süper ama cemre hiç iyi oynamıyorrrrrr

Adsız dedi ki...

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo yasemin ve korkut degil emre olmalı

Adsız dedi ki...

sarı civcivvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv mert cok yakşi

Adsız dedi ki...

BEN YAĞMUR CEMRE ABLAYI ÇOK SEVİYORUM. BİR DE GÜLÇİN ABLAYI. AM CEMRE ABLAYI HEPSİNDEN DAHHHHAAAAA ÇOKKKKK SEVİYORUM. CEMRE BALA MSN BENDE VAR LÜTFEN B
BENİ EKLE YAGMUR.OGUZ@HOTMAİL.COM BİTTER ÇİKOLATAM BENİM
SENİ ÇOK SVEİYORUM SENİ BENDEN DAHA ÇOK SEVEN VARSA ÇIKSIN ORTAYA ŞARKILARINIZDAN EN ÇOK: KALPSİZSİN, NEDENİNİ SORMA, ÇOK GÜZELSİN,SAKLANBAÇ,ÜÇ KALP.HEPSİ GÜZEL DE ŞARKILARINIZIN AMA EN GÜZEL BU ŞARKILAR.
LÜTFEN BENİ EKEL SENİNKİ BENDE VAR CEMRE ABLA YAGMUR.OGUZ@HOTMAİL.COM EMREYLE ÇOK YAKIŞIYOSUN AMA O RUS ÇİYANI ANLUŞKA LUBOV MU NEYSE O DA AYNEN BİR MAYMUN GİBİ .ARANIZI BOZMAYA ÇALIŞIYOR. SENİ SEVİYORUM AŞKIM SENİ BENDEN DAHA ÇOK SEVEN VARSA ÇIKSIN ORTAYA .MELEĞİM. BENİM.BİDE BENDE OKULUMDA KLASİK BALE DE 1. OLDUM KLASİK BALEYİ ÇOK SEVİYORUM . MİLLİ EĞİTİM BAKANIDA BANA KUPA VERDİ

Adsız dedi ki...

bence cemre cok güzel ve emreye yakısıyo.CEMREM benım cok güzel rolll yapıyo.bıtanem

Adsız dedi ki...

hepinizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
seviyorum

Adsız dedi ki...

hepinizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
seviyorum

Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyoruz.Selin ve ben en çok da GÜLÇİNİ seviyoruz

Adsız dedi ki...

hepinizi çok seviyoruz.Selin ve ben en çok da GÜLÇİNİ seviyoruz

Bla bLa blA