Hepsi 1

21 Eylül 2007 Cuma

Grup hepsinin dertleri

Şarkilari, tarzlari ve sovlari ile cok konusulan Hepsi kizlari, Cosmopolitan dergisine kendilerini anlatti.
Aslinda hepsi birbirinden o kadar farkli ki...
Gülçin, birini sonsuza dek sevecegine inanmadigi icin evlenmekten korkuyor.
Cemre`nin sıkıntısı, herkesin onu hala kucuk kiz gibi gormesi.
"İnsan kendini yalniz birakmaya zaman ayirmali" diyen Eren, kalabaliktan yana dertli.
Yasemin ise siginacagi, guvenilir bir liman arayisinda.


Bir dedikodu programında hepsi grubu Eren'nin sevgilisini ağızlarından kaçırmışlar.Eren'nin sevgilisi 1.Kaset teki "Yalan" klibinde oynayan genç.

96 yorum:

cemre dedi ki...

cemree abla bende aynen senın gıbıyım 19 yasıma gelmeme ragmen herkez benı bı cocuk gıbı goruo:)e buda cok kotu:( bişey ama emın ol hiç bi zaman ınancını yıtırme senı cok sevıyorumm

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben hepsiden cemre sizler için msn actım msn ekleyin sizinle konuşalım benım msn adresim prettygirl_25_25@hotmail.com YASEMININ de var onuda ekleyın hepsibir_yasmin@hotmail.com bizimle konuşmanız için size fırsat ekleyın ve konuşalım BİZE İNANIN VE GÜVENIN

Adsız dedi ki...

slm ben meliha hepsi 1 i çok seviyorum ben hepsi 1 den en çok cemre yi ve eren i seviyorum gülçüin inde gözleri çok güzel 4 yüz hepsi 1 i geçneye çalışıyormuş ama biz olduğumuz sürece geçemiyecekler hepsi 1 i seviyorum yb by

Adsız dedi ki...

biz 4 yüz olduğumuz sürece hepsş 1 i geçcez

Adsız dedi ki...

siz geçseniz bile rüyanızda geçersiniz salak 4yüz meliha

Adsız dedi ki...

SLM BEN YASEMİN YÜRÜK CEMRE NİN MSN ADRESİ(CEMREM_KEMERİM10@HOTMAİL.COM)

Adsız dedi ki...

ARTIK BU SİTE BENİM CNM İSTEDİĞİNİZ GİBİ MSJ YAZIN BEN CEMRE

Adsız dedi ki...

slm yine bn
arkadaşlar
ne olur yalan söylemeyinn ne olur gerçeği söyleğin
ben tugcem ve ereni çokk ama çooooook seviom eren menyağıımm aşkım o benim cere abala erenin msn adresini bu sidede istiom be olur

Adsız dedi ki...

özür dilrim yanlış yazdımm
ne olur kusura bakmayııınn

cemre kemer dedi ki...

eren in msnsi eren_bakıcıoğlu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Yorumunuz kaydedildi.
It may take a moment for your comment to appear on the site at orjinal gönderi.
Şuraya Yorum Gönder: hepsi 1 hepsi bir hepsi1 dizi müziği Filmi Fan sitesi Hepsi Bir Hepsi Grubu"Grup hepsinin dertleri"
10 Yorum - Orjinal Gönderiyi Göster
Yorumları gizle

cemre dedi ki...
cemree abla bende aynen senın gıbıyım 19 yasıma gelmeme ragmen herkez benı bı cocuk gıbı goruo:)e buda cok kotu:( bişey ama emın ol hiç bi zaman ınancını yıtırme senı cok sevıyorumm

24 Eylül 2007 Pazartesi 02:21


İsimsiz dedi ki...
Arkadaşlar ben hepsiden cemre sizler için msn

Adsız dedi ki...

FLAŞ!FLAŞ!FLAŞ!
ben size yani arkadaşlarıma bişiy diyecem BAKIN!şimsi sizin sevdiniz o 4yüz varya işte onlar grup hepsiye küfür etmiştir.eğer biraz grup hepsiyi seviyorsanız bu terbiyesiz kişileri sevmezsiniz ve şarkılarını dinlemezsiniz benden uyarı ben sizi biraz olsa bile bilgilendirmek istiyorum bende 4yüzü çok sev
yodum aama işte o olaylardan sonna sevmiyorum ve artıkk nefret ediyorum zaten grup hepsinin önüne kimse geçemez benden bu kadar diğer haberleimi bekleyinnnnnn

Adsız dedi ki...

ben gülçin ablayı çççççooooooooooooooooooooooookkkk ama çok sevıorum arkadaşlarım ve yeğenım benım sesımın gülçin ablanın sesıne benzıyor dıolar ben gulçin ablayı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooıkkkkkkkkkkkkkkk sevıorum oyunda hep ben gulçin oluyorum msn nnı verırsen sevınırım gulçin abla

Adsız dedi ki...

eren abalseni çok seviyorum senide ölene kadar seveceyim çünkü seni çok seviyorum banada arkadaşlarım hep erenin sesigbi diolar ve ben deseni çok sevdiğimi söylüyorum

Adsız dedi ki...

ben ahmet cemrenin gerçek msn adresi var. bazen eren de açıyor.cemre.k.eren@hotmail.com.inanan inansın.inanmayan da inanmasın

Adsız dedi ki...

seni seviyorum cemre ama doğru düzgün bir msn adresiniz yok doğruyu yazın merak etmeyin kimseye söylemem

Adsız dedi ki...

eren senı cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevıyorum arkadaslar ben yac benle arkads olmak ısteyen varsa kız yda erkek fark etmez msn adresım:superisi_ayca_19ve maviyildiz_ayca_19 ıkısınıde ekleyın NOT:yası 17 den buyuk olanlar eklemesın

Adsız dedi ki...

eren abla
ben seni çok seviyom seninle tanişmak istiyorum bu benim msnem bana imeil atarsan çok sevinirim lütfen sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

sera450 benim msnem seninle tanışmak
istiyorum
15 yaşımdayın

Adsız dedi ki...

slm hepsi çok güzeller sizi çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

ben ve arkadaşlarım sizi çok seviyoruz hiç ayrılmayınnnnnnn OLURMU?

Adsız dedi ki...

eren ablaa ne olur bana gerçek msneni ver ben senin aşığınımbana mseneni ver konuşaalımmm

Adsız dedi ki...

cemre abla eren abla ve yasemin abla grup 4 yüz ne derse desin ben sizi çoooooooooooooooook seviyorum üstelik o grup 4 yüz sizi kıskanıyooooor
hıhıhıhıhıhıhı

Adsız dedi ki...

grup 4yüz çok salakkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

cemre abla ben büşra

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben elizabet bu benim gerçek adım arkadaşlarherkes yalan yanlış msneler veriyorlar bu çokk ayıp ve günah ama ben size bir msne verim hepside ona giriyor arkadaaşlar bana güvein çünkü gerçekten bunlar hepsi kızlar
cemre_kemer_@windovslive.com

Adsız dedi ki...

ben grup hepsiye hayranım onları gerçekten çok seviyorum

Adsız dedi ki...

yok ben hepsiden cemreymiş.yok ben erenmiş.o zaman ben de barış akarsu yum.mazardan size yorum yazıyorum.töbe töbeee.barış akarsuya saygısızlık etmek istemem amaa...bu verdiğiniz msn lere bende inandım yanii.arkadaşlar kimse inanmasın.çünkü hepsi grubu msn kullanmıyo progranda söylediler.SAKIN İNANMAYINN..

Adsız dedi ki...

ben hepsiyi çok seviyorum ve hepsi hayranlarıyla tanışmak istiyorum.cix_cix_gamze@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar grup hepsi bir programda kendileri sölediler msnimiz yok die hatta şaşırıyoruz kamer falan nası açıyolar demişlerdi inanmayin grup hepsinin msn adresi var falan diyenlere hepsi yalan benim amacım kavga çıkarmk yada kimseyi üzmek deil ama gerçek bu lütfen inannın sonunda siz zararlı çıkarsınız:(

Adsız dedi ki...

evet doğru söyleyebilirsiniz kızların msn si yok diye ama biz denemek isteyip hevesimizi almak istiyoru hadi neyse bay

Adsız dedi ki...

yine ben heves almak isteyen benle konuşmak isteyen(melodika_melike@hotmail.com)eklesin

Adsız dedi ki...

ben ceza onları dinlemeyin filmlei çok zaralı kusura bakma grup hepsi sakatır

Adsız dedi ki...

eren abla seni çook seviyorum sen benim birtanemsin birde eren abla sizin hakkınızda hep yalan yanlış msn ler uyduruyorlar.arkadaşlar lütfen yalan yanlış msn ler vermeyin. siz yalancı duruma düşersiniz.by by GRUP HEPSİ HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM ENÇOK EREN ABLAYI TABİİKİ.EREN ABLA size iyi çalışmalar.başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben yasemin inanan inansın inanmayanı boşverr benim msn adresim şu hepsi-yasemin-begum@hotmail.com inanan inansın bizde yalan yok

Adsız dedi ki...

ben cemre ablayla gülçin ablayı çok seviyorum lütfen msnnizi verin benim msn:dalma_sellere_gokce@hotmail.combüyükler eklemesin ben 12 yaşındayım

Adsız dedi ki...

biz sizi çok seven 4kız arkadaşız.zühre ereni berna yasemini hatice gülçini melisada cemreyi çok seviyor.biz sizin için ölürüz.erenim sen benim bebikomsun.yaseminim sende benim aşkımsın.gülçinim sen benim canımsın cemrem sende benim bitanemsin

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar size tavsiye: internette olan msnler yalan youtubeye girin. orda yazıyo hepsi msn kullanmıyo he eğer internette olupta cam açan olursa belki gerçektir ama cam açmayanlara inanmayın yalan söleyenlerin ................................................... ne diyim ki başka

Adsız dedi ki...

selam ben eyüp sizin filiminizi çooooooooooooooooooooooook seviyorum ben12 yaşındayım gülçin sana ağşığım sen dudağından öpmek istiyorum lutfen bana özel msn ni ver ne olur bayyyyyyyy.

Adsız dedi ki...

Selam ben Gülçin Eyüp yazdıklarını okudum ve çok sevindim.12 yaşındasın daha ben ise 20 yaşındayım.Sen daha çok küçüksün.Ama yinede sana teşekkür ederim.Ayrıca bütün yazanlara teşekkür ederim.Bizim MSN adresimiz yok.Bazılarınız Arkadaşlarınızı Kandırıyorsunuz ama hiçbirinizin yazdığı doğru değil.Lütfen yazılarınıza dikkat edin.Hepinizi çok öpüyorum!

Adsız dedi ki...

ŞOK! ŞOK! ŞOK! HEPSİNİN MSNSİ BENDE HEMDE GERÇEK WEBCAM FLNDA ACIYOLAR(PEEEHHH) SÖYLÜYORUM
bizimmsnmizyok.yalansöylemeyin.com


HEPSİ YALAN ARKADASLAR BİDE SİZİNLEMİ UGRASICAK HEPSİİ HEHEHE

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben cemre kemer herkes msnemizi istiyor bende sizin için bir msn aldım kanatsiz-peri-10@hotmail.com böyle bir msneyi almamın nedeni hayranlarımıza reklam yapmamak mucukkk

Adsız dedi ki...

erenim seni seven zühreyim sen benim çikolatalı kekim ve hayallerimi süsleyen meleksin

Adsız dedi ki...

gülçinim seni çok seviyorum sen benimcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanimsın

Adsız dedi ki...

gülçinim seni çok seviyorum sen benimcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanimsın

Adsız dedi ki...

erenim ben senin için ölürüm ZÜHRE

Adsız dedi ki...

erenim ben senin için ölürüm ZÜHRE

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizi cok seviyorum sizinle görüşmek için elimden gelenni yapacagım ne olur msn adresinizi internete verin ben suanda sizin msn nizi arıyorum hepsi grubu içinizden en cok ta eren ablayı seviyorum tmm digerlerinide seviyorum ama eren abla bi baska sizi cok seviyorum ama eren ablayı daha cok SEVİYORUMMM.......................

Adsız dedi ki...

gülçin abla ben ayça seni çooooooooook seviyorum sen benim tatlımsın.

Adsız dedi ki...

gülçin abla ben ayça seni çooooooooook seviyorum sen benim tatlımsın.

Adsız dedi ki...

hepsi sizi çooooooooooooooooooooooook seviyorum daha ben 12 yaşındayım.

Adsız dedi ki...

lütfennnnnnnn!!! Gülçin abla bana bir yorum at.Çünkü MSN adresini vermiyorsun.AYÇA...

Adsız dedi ki...

hepsiciler bence yalan söylüyorsunuz.AYÇA...

Adsız dedi ki...

gülçin abla bende senin gii sarışınım ve nedense kapılar hep bana açtırılıyor.AYÇA...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar siz aklınıza gelen MSNyi hepsinin diye yutturmaya çalışıyorsunuz ama hiç grup hepsi ile MSNde konuştunuz mu?AYÇA...

Adsız dedi ki...

gülçin abla eyüpe yazmışsın birde bana yorum yaz.AYÇA...

Adsız dedi ki...

hiç Afyon da konser vermeyecek misiniz?AYÇA

Adsız dedi ki...

hiç Afyon da konser vermeyecek misiniz?AYÇA

Adsız dedi ki...

eyüp çok terbiyesizsin.AYÇA...

Adsız dedi ki...

eyüp çok terbiyesizsin.AYÇA...

Adsız dedi ki...

eyüp çok terbiyesizsin.AYÇA...

Adsız dedi ki...

eyüp çok terbiyesizsin.AYÇA...

Adsız dedi ki...

4 yüz grup hepsiye küfür ettiyse Allah bellarını versin o küfür onlara geçsin grup hepsiyi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmm.Grup hepsiye kimse küfür edemez dediğim gibi kimse küfür edemezzzzz.

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben eren bakici bu msn lerin hepsi yln bazıları düzeltmek için o yln ama u doğru diye hepsi grubu felan yazarak ilk başta sizi kandırıyorlar ve biz hiç bir hayranımıza cam açmadık sadece hazl o bizim çok sevdiğimiz bir hayranımız o yüzden tek o ısrar ederseniz o versin dieğr adresi adresimizi bir tek o biliyor ve onuda çok seviyoruz ayrıca cemre kemerin kuzeni oluyor

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bn cemre kemerin kuzeni hazal isterseniz adreslerini verebilirim cemrenin ve gülçin yasemin erenin adresini

Adsız dedi ki...

bn gülçin sevgili bizi seven bütün hayranlara size sadece adresimizi çok sevdiğimiz cemrenin kuzeni hazalda adreismiz var bi tek o verebilir onu çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

bn gülçin sevgili bizi seven bütün hayranlara size sadece adresimizi çok sevdiğimiz cemrenin kuzeni hazalda adreismiz var bi tek o verebilir onu çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

ben cemre kuzenim hazalı ve handeyi çok seviyorum ikizler onlarda adresimiz bulunur isteye bilirsiniz

Adsız dedi ki...

meraba bn eren cemrenin sevgili kuzenleri hazl ve handeden adresimizi alabilirsiniz

Adsız dedi ki...

sevgili küçük tatlı hayranlarm cemre kuzenleri hazal ve hande adreslerimmiz var onlarda isteyebilirsiniz siz yazın o hep girio buraya görürü ve yazar hepinize öpücüklerimi yolluyorum hoşçakalın

Adsız dedi ki...

slm bn hande cemrein kuzeni ikizim hazal hepinizi seviyorum adreslerini verebilirim şuan yasmn abla yanımda ama caffe getirmeye mutfağa gitti hemen gelir by by

Adsız dedi ki...

cemre seninnnnnnnnnnnn
hayranınım aşkım sınnnnnnnnnnnnnnnn
gülçin seni seviyorummmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

yasemin abla seni çok seviyorum ayrıca gülçin,eren,cemre ablalarıda çok seviyorum cemre ablanın kuzenleri bana msn adreslerini verirmisiniz ben sizinlen konuşmak çok istiyorum trabzonda hiç konser vermicekmisiniz ha bu arada benim adım aleyna 14 yasındayım lütfen hazal ve hande bana hepsi grubunun msnlerini verin lütfen hepiniziçok seviyorum k.i.bın by h.ç

Adsız dedi ki...

ben hiç inanmıyorum akıl var mantık var hepsi msn de adresinin kimde olduğunu söyler mi arkadşlar gülçin seni çoook seviyorum by canım

Adsız dedi ki...

HAZALCIM GÜLÇİNİN MSN SİNİverirmin hepinizi çok seviyorum gülçin seni ayrı seviyorum byyy canım

Adsız dedi ki...

yha şu hepsinin neresini sewiosunuz hepsi havalıı salaklar ben hiçç sewmem hem hepside yalan atıyoo hangisi doğru bilmem harbiden siz şu hepsinin neresini sewiosunuz hepsi tipsiz.....

Adsız dedi ki...

merhaba ben gamze yoshy nın hayranlarından biriyim. biz onun tum sarkıları ile dans yapıp partıler düzenliyoruz ayrıca biz bir sarkı sozleri yazdık ama nasıl album yapacagımızı bilmiyoruz ayrıca kaç milyar vermek zordayız bilgiler verirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

ben cemre kemer msnm cemre-kemer-34@hotmeil.com

Adsız dedi ki...

ben cemre kemer msnm cemre-kemer-34@hotmeil.com

Adsız dedi ki...

cemre kemerim ben çocuklar msnm cemre-kemer-34@hotmeil.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar beni çok sevenler var biliyorum. arkadaşlar,neden böyle yapıyosunuz. yanlış msn adresi dağıtmanıza ve bizim yerimize geçmeye çalışmanıza acayip kızdım. kendi msn emi veriyorum=gulcin_ergun.sarisin@windowslive.com. ekleyin nm olduuma şaşırcaksınız. ekleyiiiin.

Adsız dedi ki...

BEN NUKET... ÖZEL OKULA GİDİYORUM.ÇOK RENKLİ HAYATIM VAR. SİZ BU HEPSİ GRUBUNU COKMU SEVİYOSUNUZ. ONLAR BNM ANNEMİN KUZENLERİ. HABERİNİZ VARMIYDI,HAYRANLAR.BU BNM MSN :HEPİNİZ EKLEYİN:CRAZY_TOMİSS@HOTMAİL.COM

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben rümeysa,,, şu anda şaşkınlık içerisindeyim. gülçin bnle sesli görüşme yaptı inanamıyorum.bu msn gerçekten doğruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu yşsn:):):):):) chok mhutluyum. ekleyin bu msn yi arkadaşlar ekleyin doruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu =gulcin_ergun.sarisin@windowslive.com

Adsız dedi ki...

MERABA BEN İDİL. GERÇEKTENDE GÜLÇİNİN MSNSİ DOĞRUYMUŞ. NASIL OLDU HAYRET. BEN SIRADAN BİR İNSANIM VE GÜLÇİN ABLAYLA KONUŞTUM. BU BİR MUCİZE O MSN Yİ VERENDEN ALAH RAZI OLSUNNNN=GULCİN_ERGUN.SARİSİN@WİNDOWSLİVE.COM EKLEYİN EKLEYİN EKLEYİN DORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Adsız dedi ki...

meraba ben yağmur 12 yaşındayım ve hepsi grubunun tam bir fanatikçisiyim. onlar bnm janlarım tontilimontişkolarım.onlar bnm herşeyim. herşeyden ve herkesten chok seviyorum onları gerçekten. arkadaşlar. şu gülçinin msn sine çok takıldım. geerçekten doğru galiba. benlede sesli görüşme yapmadı ama ses klibi gönderdi bana.galba doru'_'

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben eren isteyen inansın biz bir konu için internette gezerken bizim yalan msnlerimizin verildiğini gördük bunun üzerine başkalarına inanmamaları için yeni msn aldık tabi sadece yeni alıyoruz biz ünlü olduğumuzda beri msn kullanmadık yalan söylemeyin şimdi yeni açtığımız msn adresimiz bu sadece benim msnm cemrenin yaseminin ve gülçinin msn adresini konuşurken veririm msn adresim er_en_64@hotmailcom

Adsız dedi ki...

C€MR€:MBR ÇOCUKLAR SİZLERİ ÇOOOOK SEVİYORM AMA MSN HAKKINDA BUSSURU SEYLER YAZIYORSUNUZ BU BENİM HIÇ HOSUMA GİTMİYOR TMM BİZİM MSNEMİZ WAR AMA VEREMEYIZ ÇÜNKÜ BİZİM HAKKIMIZDA HERKEZ BİR MSN YAZIYO CANLARIM SİZLERİ ÇOOK SEVİYORM C€MRe
GÜLÇİN:MERABA ÇOCUKLAR HERKEZE ÇOK TESEKKUR EDERİM BENDE SİZLERİ ÇOOOOK SEVİYORM AMA BAZI ÇOCUKLAR ÇOK ABARTIYORLAR NEYSE MSN KONUSUNA GELİNCE TAMAAM BİZİM MSNEMİZ WAR AMA VEREMEYIZ LÜTVEN AMA LÜTVEN BİZİM HAKKIMIZDA MSNE YAZMAYN ÇOK KIRILIYORMM BU GUNDEN SONRA BU SİTWEYE BAKICAM EĞER BİZİM HAKKINDA MSN YAZANLARI GORURUSEM ONLARI HIÇ SEVMİYECEM ANLAŞTIKMI???
H£P§Í:SiZlErİ çOoOoK sEvYoRz....

Adsız dedi ki...

meraba ben selin hepsi sizleri çok seviyorm ozelliklede eren ablayı gülçin abla senin sesini çoooooooooooooooooooooooook beyeniyormm çok guzel bir sesin war benzetmeye calışıyorm ama benzetemiğyorm eren ablam benim seni çoook seviyorm ama lütven beni yalan kışıler eklemesin yanı yalandan msn verenler lütven hepsi belkide en buyuk hayranınızımdır ama lütven lütvennnnnnnn biliyormusnuz hepsi bugun benim doğum gunum doğum gunumde sizden tek isteğim beni eklemek olacaktrrrrrrrrr hepsiiiiiiiii lütven seni çoooooooooook seviyorm bare 1 iniz eklesin beni lütvennnn ben doğum gunumde mutsuz olmayı hıç istemem neyse scustan@windowslive.com ekle hepsi

Adsız dedi ki...

selin ben eren ablan seni siteme eklemedim çünkü çok dolu benim özge diye bir kuzenim var onun msnesine ekleye bilirim ama eğer isterse ama parola sını biliyorum çünkü ikimizin ama onunkide dolu ekleye miyeceğim özge yiiiiiiiii çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

mrb bn eda adanalıdaki sofyayı tanıyormusunuz işte bn onun arkisiyim gerçek adıda serenay sarıkaya bn ona çok gıcık kapıyorum ve gıcık kaptıqım içinde size onun msnesini verecem gerçektende doqru ona gıcık kapmasaydım vermezdim msnesini size ama gıcıqım ona sizede sevdiqim için veeceqim neyse veriom
sere.nay.sarikaya@hotmail.com
!'^+%&/(EkLeYn(!'^+%&/

pişmn olmassınız eqer kım verdi derse size gıcık olan arkiniz yazmış drsinize internete o ANLAR

Adsız dedi ki...

ben çiçek sizi çok seviyorum bana msn adresinizi söyleyin

cemre kemer dedi ki...

Öncelikle herkeze selamlarımı iletir hayranlarımın gözlerinden öperim...Ayrıca bizim msn adreslerimiz falan yok sanal alemde değişik değişik yalanlarla karşılaştım bizim sadece sanal ortama girme nedenimiz dizi için kız oyuncu bulmaktır dizi için kadro tamamlandıgında da msn-facebook vb. gibi yerlerde olmayacağız bana ulaşmak isteyenler > cemre_mavis23@hotmail.com < bu adresten ulaşabilirler teşekkürler...

cemre kemer dedi ki...

Öncelikle herkeze selamlarımı iletir hayranlarımın gözlerinden öperim...Başka bir sorun biz grup hepsi olarak msn adreslerimiz yok sanal alemde değişik değişik yalanlarla karşılaştım bizim sadece sanal ortama girme nedenimiz dizi için kız oyuncu bulmaktır biraz sonra msn vereceğim oradan bana ulaşabilirler dediklerimi yapan kızlara kamera açıyorum ve tel numaramı veriyorum dizi için kadro tamamlandıgında da msn-facebook vb. gibi yerlerde olmayacağız bana ulaşmak isteyenler > cemre_mavis23@hotmail.com < bu adresten ulaşabilirler teşekkürler...
msn ===> cemre_mavis23@hotmail.com

cemre kemer dedi ki...

Öncelikle herkeze selamlarımı iletir hayranlarımın gözlerinden öperim...Başka bir sorun biz grup hepsi olarak msn adreslerimiz yok sanal alemde değişik değişik yalanlarla karşılaştım bizim sadece sanal ortama girme nedenimiz dizi için kız oyuncu bulmaktır biraz sonra msn vereceğim oradan bana ulaşabilirler dediklerimi yapan kızlara kamera açıyorum ve tel numaramı veriyorum dizi için kadro tamamlandıgında da msn-facebook vb. gibi yerlerde olmayacağız bana ulaşmak isteyenler > cemre_mavis23@hotmail.com < bu adresten ulaşabilirler...Teşekkürler
Saygılarımla Cemre Kemer
msn ===> cemre_mavis23@hotmail.com

cemre kemer dedi ki...

Öncelikle herkeze selamlarımı iletir hayranlarımın gözlerinden öperim...Başka bir sorun biz grup hepsi olarak msn adreslerimiz yok sanal alemde değişik değişik yalanlarla karşılaştım bizim sadece sanal ortama girme nedenimiz dizi için kız oyuncu bulmaktır biraz sonra msn vereceğim oradan bana ulaşabilirler dediklerimi yapan kızlara kamera açıyorum ve tel numaramı veriyorum dizi için kadro tamamlandıgında da msn-facebook vb. gibi yerlerde olmayacağız bana ulaşmak isteyenler > cemre_mavis23@hotmail.com < bu adresten ulaşabilirler...Teşekkürler
Saygılarımla Cemre Kemer
msn ===> cemre_mavis23@hotmail.com

hello dedi ki...

www.ankaraeticaret.net

Bla bLa blA