Hepsi 1

21 Eylül 2007 Cuma

Yasemin'in anketi

YASEMİN YÜRÜK
DOĞUM TARİHİ:21 EYLÜL 1986
DOĞUM YERİ İSTANBUL
EĞİTİM:LÜTFÜ BANAT İLKÖĞRETİM OKULU MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ DEVLET KONSERVATUARI BALE BÖLÜMÜ
EN SEVDİĞİ YİYECEK VE İÇECEKLER:KOLA,BALIK,ET,TAVUK,ÇİKOLATA
HİÇ SEVMEDİĞİ YİYECEK VE İÇECEKLER:NANE VE YUMURTA
BURCU:BAŞAK
LAKABI:MAŞACI VE ARABACI
EN SEVDİĞİ RENK:MOR
DİNLEDİĞİ SANATÇILAR:KENAN DOĞULU,ŞEBNEM FERAH,TARKAN VE MADONNADIR.
KİLOSU:61
BOYU:1.60
GRUBUN KIZIL DİLBERİ,EN ANNE RUHLUSU,EN GÜZEL BURUNLUSU SON OLARAKTA EN KÜÇÜĞÜ.....
ARABA PARK EDEMİYOR BU YÜZDEN SÜRÜCÜ KURSUNA GİDİYOR.
ORTA OKULDAYKEN DİŞ TELİ TAKMIŞ.
YASEMİNİN KARDEŞİ MERİÇ.
ÇOK GÜZEL ÇEŞİT ÇEŞİT SOSLAR HAZIRLAYA BİLİYORMUŞ.
HİÇ ALDATMAMIŞ AMA BİR KEZ ALDATILMIŞ.
BAŞI AĞRIMAYA BAŞLADIĞINDA HEMEN İLACA SARILDIĞI İÇİN DAHA BU YAŞTA GASTRİT OLMUŞ.
ÇOK ESMER OLDUĞU İÇİN OKULDAKİ ARKADAŞLARI VE ÖĞRETMENLERİ YASEMİNE MAŞACI DİYE HİTAP EDİYORLARMIŞ.
LİSEDEYKEN ÇOK YARAMAZMIŞ ILGIN DİYE BİR ARKADAŞIYLA HEP CAZA ALIRLARMIŞ.
GRUBUN EN ENERJİĞİ VE ZIPPIRIYMIŞ.
BEL FITIĞI VARMIŞ.
PALAKASININ İLK BÖLÜMÜ YY YANİ YASEMİN YÜRÜK.
BUNDAN YAKLAŞIK 1 YIL ÖNCE YASEMİN MERT ADINDA BİR ÇOCUK İLE ÇIKIYORDU.İMZA GÜNÜNE GİDERKEN VE KONSERE ÇIKARKEN HEP SEVGİLİSİNİ ARARMIŞ.YALANSA BİLEMEM AMA DUYULANLAR BU.
YASEMİN ANNESİNE KIZDIĞI ZAMAN ANNESİNİN YASTIĞININ ALTINA ISPANAK KOYARMIŞ.
GÖBEK ADI:DAMLA

25 yorum:

Adsız dedi ki...

bence yasemin abla çok iyi biri

Adsız dedi ki...

GÖZLERİN ÖYLE GÜZELKİ KEŞKE SADECE BANA BAKSA

Adsız dedi ki...

jnm hepsi grup u hıc kımse ıle cıkmamıs neden cıksın kı bu ıcın belge olmasın lazım sekrım unutma YASEMIN SENI COKKKKKK SEVIYORUMMMM

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben hepsiden cemre sizler için msn actım msn ekleyin sizinle konuşalım benım msn adresim prettygirl_25_25@hotmail.com YASEMININ de var onuda ekleyın hepsibir_yasmin@hotmail.com bizimle konuşmanız için size fırsat ekleyın ve konuşalım BİZE İNANIN VE GÜVENIN

Adsız dedi ki...

nevar bende tüm hepsinin msn adresi var yaseminin 2 tane msn adresi var ister inanın ister inanmayın ama size vermem haha siz msn adreslerinizi buraya koyuyosunuz birsürü kişi kaydediyo sizi kardeşim akıl var mantık var tamam ben hepsiyi sevmiyo diğilim ama... anlıyın işte

Adsız dedi ki...

ya şevval söle ne olacakki bizde ekleyelimm biz de konuşalımm ne olacakkkiiii biraz insaflı ol!!!

Adsız dedi ki...

bence yasemin hariç gülçin cemre eren cok güzel yasemın dişlek hıc guzel deyıl

Adsız dedi ki...

yasemın gulçin cemre eren msn si var bende ister inanın ister inanmayın ama yasemın hıc guzel deyıl en guzellerı gülçin eren cemre dişlek yasemın irençççççç

Adsız dedi ki...

bana bak yasemin dislek falan degfil ama sensen bilemem cnm yaseminim bnm askim canisim bnmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ona laff yokkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

bence yasemin abla çok iyi biri ve hiçbir zamn kötü olmaz bu arada çok hayranınızım yasemin abla bir gün msn ni versen iyi edersin hem daha çok ünlü olursun daha çok sevilirsin

Adsız dedi ki...

bence yasemin abla çok iyi biri ve hiçbir zamn kötü olmaz bu arada çok hayranınızım yasemin abla bir gün msn ni versen iyi edersin hem daha çok ünlü olursun daha çok sevilirsin

Adsız dedi ki...

yasemin seni çok seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz canım ablam benim

Adsız dedi ki...

bence Eren Cemre Gülçin Yasemin güzel ama 1.güzeli yasemin 2. güzeli gülçin 3. güzeli cemre 4. güzeli ise eren kusura bakmayın ama adı üstünde hepsi hepinizde güzelsiniz ama tabi yasemin abla daha güzel:))

Adsız dedi ki...

!!!yasemine dişlek diyen arkadaş her kimsen sana söylüyorum. dediğin kelime çok yanlış dişlek bu ne demek ya!!!ne kadar ayıp..!başkalarına laf atan insanlar kendilerine güveni olmayan ve karşısındakini karalamaya çalışan insanlardır. sen bunu söylediğin için senin kendine güveninin olmadığını düşünüyorum.Ayrıca yaseminin dişlerinde ben pek sorun göremedim sadece üst üste çıkmış.Buda olabilir gayet normal onuda Allah yarattı sonuçta. Sen önce aynaya bak sonra başkalarına laf at derim...!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bana bak yasemin ablama dişlk diyen arkadaş yazan arkadaşım gibi sen önce kendine bak yasemin bala aldırma sen çokkkkkkk güzelsin seni çoka ama çok seviyorummmmmm

Adsız dedi ki...

yasemin abla sen çokkkkkk güzelsin seni çok ama çok seviyorum sana bayılıyorum sen sana dişlek diyenlere bakma dişlerin sana çok yakışıyo ablacığım yazan İSTANBULDAN BÜŞRAAAAAAA

Adsız dedi ki...

bence hepsi güzeller ne olur beni yükleyin sizleri çok seviyorum cemre eren yasemin gülçin

Adsız dedi ki...

ben ece sizleri çok seviyorum filminizi ve şarkılarınızı seviyorum msn adresimi yüklerseniz çok sevinirim bikericik sizlerle konuşmak isterim msn adresim ece.at@ sizleri çok seviyorum cemre eren yasemin ve gülçinve ben ece

Adsız dedi ki...

bnde yaseminin gerçek msnsi war bu arada benim ismim eda bn yasemin ablanın msna dresini wereyim yasemincix_hepsigrubu@windowslive.com yasemin ablanın gerçek msnsi bu bn çok zorr buldum ama cam açın diye ısrar edeni engelliyorlarmış nese by

Adsız dedi ki...

HEYYYYYYYYYYYYYYYY kızlar bende cemrenin ve yaseminin adresleri var durun vereyim "cemre.kemer@hotmail.com"sonra yasemininki:"yoshy.çılgın@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hadi kolay gelsin bakalım bana inanın görüntülü konuştuk biraz bekledik ama olsun yani bilgisayarlarınnı açmalarının bekledik sonra onları karşımda görünce çıldırdım ve bağırdım tabiii sonrada konuştuk ve bitti sanki rüyaydıı ama çok güzeldi bir daha konuşacağiz hadi byyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

yukarıdaki 3 tane yorumların 3 ünüde ben yazdımmmmmmmm

Adsız dedi ki...

yha abıcım su yasemının msn adresını bılen yoqmu yha boyle dalga gecenler deıl gercketen msn adresını bılenler yassın dalga gecmeyın arkdaslar bn yasemın ablayla coq konusmak ıstıyorum yalan olmasın nolur grcekten bılen ler yazarsa sewınırım:D

Adsız dedi ki...

ben yasemini çok seviom yasemin hastasıyım kim ona kötü birşey derse kaarşısında beni bulur tmmı aşım yasemin bende büssürü resmi var bide yakından görebilsem jnmmı bende yaseminni msni mor-yasemin1986@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yasemin ablaaaaaaaa seni çokk seviyorum..... bana msn neni verirsen daha mutlu olucam......lütfen lütfen lütfen.....seni çokkkkkkkkkkkk seviyorum

Bla bLa blA