Hepsi 1

8 Eylül 2007 Cumartesi

HEPSİ 1 16. BÖLÜM özeti

"sil baştan"
Kayıtların çalınmasıyla panikleyen kızlar, hemen karakola ve stüdyoya koştururlar! Ancak, yapımcının sözleri herkesi şok eder: Albüm, zamanında tamamlanamadığı için, iptal olmuştur! Kızlar bu duruma çok üzülse de, kısa sürede kendilerini toparlar ve ne olursa olsun başarılı olacaklarına dair yemin ederler. Bu arada, Yasemin’in sık sık başının dönmesi, kızları ürkütmeye başlar!..

Apartmana yeni taşınan yakışıklı ve karizmatik ressam Teoman, herkesin dikkatini çekmeyi başarır: Mert, Teoman’ı görünce yine kıskançlık krizine girer ve onun ‘icabına bakmaya’ karar verir. Emre, Korkut ve Barış, Mert’i sakinleştirmeye çalışır. Bu arada Teoman, kızlarla tanışmış ve onları etkilemeyi başarmıştır bile!..

Emre’nin babası krizi atlatamamıştır. Kriz anında babasının yanında bir kız olduğunu öğrenen Emre, Alev’den şüphelenir. Korkut, yaklaşan düğünü için hazırlık yapmakta, Barış ise, Eren’in başkasına aşık olmasının şokunu atlatmaya çalışmaktadır. Hiç beklemediği bir anda Emre, Cemre’ye şaşırtıcı bir teklifte bulunur ama, Cemre’nin aldığı karar karşısında Emre de, Barış gibi şok olur!

Evlenmelerine çok az kala Gözde, Yasemin’e şaşırtıcı bir ziyarette bulunur: Yasemin, artık değiştiremeyeceği gerçeğin farkına varır: Korkut evlenmek üzeredir...

Barış, Eren’le konuşup ilişkilerini kurtarmaya çalışırken, Teoman, Eren’in güzelliğinden etkilenerek, onun resmini yapmak ister. Ufak bir yanlış anlama sonucu, Gülçin’le Teoman’ı birlikte gören Mert, çıldırır ve kavga çıkartır. Olaylar polisin gelmesiyle büyür, karakola taşınır. Bu, bardağı taşıran son damladır: Gülçin, Mert’i tamamen terk etmeye karar verir!..

Bu arada Korkut’un evlilik günü gelip çatmıştır. Yasemin belli etmemeye çalışsa da, çok üzgündür. Fenalaşmalarını bahane ederek düğüne gitmez, tek başına evde kalır. O sırada hiç beklemediği biri, kapısını çalar!

22 yorum:

Adsız dedi ki...

filiminizi çok seviyorum cemre ablacım seni özellikle öpüyorum.

Adsız dedi ki...

filiminizi çok seviyorum cemre ablacım seni özellikle öpüyorum.

Adsız dedi ki...

ben buket izmirden seyredıyorum ve fliminizi çok beğeniyorum yasemını basına gelenlerın bir benzerini ben yasadım hala atlatamıyorum cok zor bir duygu umarım atlatabilirim yasemınle aramızda kii tek fark ugrunda ölebilecegin kışşi evli cıkıyo bu yuzden bır ılıskıye baslamadan once cok ıyı dusunmelıyız

Adsız dedi ki...

UMARIM KORKUT EVLENMEZ

Erdem-_-Cemre dedi ki...

Yha Korkut Evlenmesin Burda Gül Gibi Yoshy Dururken Gidipte O Kızla Evlenilmez ki. Yhaa Ayrıca Korkuta Hayranım İdolümsün Yüsuf Abi İnşallah Bi Gün Senin Seviyende Bi İnsan Olurum...Seni Çok Seviyorum Kendine İyi Bak...

Adsız dedi ki...

diziniz çok güzel çok seviyorum özellikle eren ve yasemin ablayı ikiside çok güzel tabi cemre ve yaseminde ama en çok o ikisini seviyorum

Adsız dedi ki...

diziniz harika cemre abla seni çok sevyrm hepinz çok başarılısınz devamını dilerim

Adsız dedi ki...

ya diziye bitiyorum ya bu arada korkut çok tatlısın ya yoshy çok yakışıyorsunuz hepiniz çok tatlısınız hepsi danslarınıza bayılıyorum bnde szi görünce dans etmeyi başladım eren sen idolümsün diğer kızlarıda çok seviyorum ama seni ayrı

Adsız dedi ki...

sızı çok sevıyom adım ömer sızı her pzar izliyom yanı kısacası sıze hastayım 3 yasından berı hele bıde eren ablaya eren abla sızden adresımı eklemenızı ıstıyom repci_dj_akman@hotmail.comk kıp byyyyyyyy

Adsız dedi ki...

hepsiyi cok seviyorum aralarından güzel olanlar bence yasemin ve ereni beğeniyom

Adsız dedi ki...

hepiniz birbirnizden tatlısınız sizi çok beğeniyorum korkut idolumsün senin gibi olmak vardı sendeki yakışıklılık bende olcak oooooo

Adsız dedi ki...

bn özge filminizi çok beyeniyorum hiç kacırmam.CEMRE ablayı çok seviyorum ve EREN ablayıda
seviyorujm. bnim bir msnem var size vermek isterim. inşallah sizde beni eklerseniz çok sevinirm
bye

Adsız dedi ki...

bn özge filminizi çok beyeniyorum hiç kacırmam.CEMRE ablayı çok seviyorum ve EREN ablayıda
seviyorujm. bnim bir msnem var size vermek isterim. inşallah sizde beni eklerseniz çok sevinirm
bye

Adsız dedi ki...

erfen abla sana bayılıorum bırde cemre ablayı cok sevıorum ya cok guzelsınız gulcın ve yasemın ablkada ole ama sızın yerını cok farklı ozellıkle erfen ablanın 16.bolum cok guzeldı cok basarılısınız sızı sevıorum byyyy

Adsız dedi ki...

merhaba sizi çok seviyoruz odamın her tarafı sizin posterlerinizle dolu cemre abla msn ni istiyoruzzzzzzzz
sizin hayranınızız
hepsi 1 de hiç kaçırmıyoruz
huylarımız da aynı neysee hadi byyyyy!!!!!!!
öptümmmmmmmmm!!!!
(ismimizi vermiyoruzzzzz)

Adsız dedi ki...

hepsiye ve dizilerine bayılıyorum hepsini özellikle cemreyi çoook seviyorum

Adsız dedi ki...

üfffffffff
bence siz hepsiyi bu kadar kafaya takıyosunuz siz insanlar onlar bu güne kadar size paramı kazandırdı ki bu kadar kölesiniz onlara bence varya siz bunu yaparak kendinizi rezil ediyorsunuz tamam kabul ediyorum bende sizin kadar kafama çok takıyodum hepsiyimi ne işte onu ama ben olsam sizin yerinizde bukadar uğraşmam tamam onların performnsları iyi olabilir ama insan sevinnce bu kadarda salak olunmaz ay ben cemreyim ay ben erenim bence varya siz salaksınız

Adsız dedi ki...

BENİM ADIM EREN BAKICI BENİ SİZ ÇOK SEVİYOSUNUZ BENDE SİZİ ÇOK SEVİYORUM MSNEMİ İSTEYEN BAZI ARKADAŞLAR VAR ONLAR MSNEMİ VEREYİM ANCA ŞİMDİ VAKİT BULDUM MSNEYİ AÇMAK İÇİN KİM İSTERSE MSNEMİ BURDAN ALABİLİR EREN_23_HPS@HOTMAİL.COM TABİKİ KÜÇÜK HARFLERLEBURAYA BENİM İÇİN BİR SÜRÜ ŞEYLER YAZMIŞSINIZ AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM

Adsız dedi ki...

BEN ADIM CEMRE KEMER SİZİ ÇOK SEVİYORUM HAYRANLARIM.SİZ BUKADAR ŞEYLER YAZMIŞSINIZ BANA AMA BENDE VAKİT BULAMIYORUMKİ MSNEYİ AÇMAYA DANS FALAN SİZ BİLİRSİNİZ ÇOK ÇALIŞTIĞIMIZI AYLARCA YILLARCA HAREKETLER ÇALIŞTIKTAN SONRA ŞARKILAR ÇIKARDIKVE BUNDAN SONRADA ZATEN HEPSİ 1!içıkardık zaten umarım beyenmiş sinizdir neyse herkese çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

GÜLÇİN ERGÜL BENDE EREN GİBİ YASEMİN GİBİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

SALAKLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Adsız dedi ki...

DSV HAhahahahaha

Bla bLa blA