Hepsi 1

18 Eylül 2007 Salı

grup hepsi 1 dizi setinden kamera arkası resimler





39 yorum:

hande dedi ki...

gerçekten hepsi grubunu çok çok sewiyorum ama en çok ereni sewiyorum ötekinler alınmasınlar lütfen eren bu arada sana gerçek hayatta mert daha çok yakışıo sana beninle ilgili kötü şakalar yapılıosa üzülme o ben sana çok çok yakışıoo

cemre dedi ki...

valla ben en cok cemreyı merak edıom en cok arzum cemreyle tanısmak ısallah hayalım gerceklescek cemre benden sana tavsıye emreyı bırakma o senı cok sevıyo sende onu eger sevıyosanız askınızın pesınden gıdın :)

Adsız dedi ki...

MERHABA HEPSİ GRUBU ACİP ÇOK HOŞUMA GİDİYO AMA KİM EREN LE BENİ YÜZÜZNDEN DALAGA GEÇİYOSA ÇOOK PİŞMAN OLUR HEPSİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM CEMRE SENİ ÇOK SEVİYORUM YASEMİN SENİ ÇOK SEVİYORUM EREN SENİ ÇOK SEVİYORUM GÜLÇİNİM SENİ ÇÇÇÇÇÇÇOOOOOKKKSEVİYORUM HEPSİ SİZİ ÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKK SEEEEEEEEVİYORRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUMMMM
HEPSİ ÇAK ÇAK ÇAK HEPSİ ÇAK ÇAK ÇAKÇAK

Adsız dedi ki...

HEPSİ SİZİ ÇOOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

hepsi den yasemini daha çok seviyorum diğerleri alınmasınlar sizi çok SEVİYORUM!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

hepsi grubunun hastasıyım ama cemreyi daha çoooooooooook seviyorum aman ha diğerleri alınmasın tamammı cemrenin yeri ayrı sizin yeriniz ayrı filminiz çokk harika hepinizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

erenn çok şekersin gökse l s.ç.s ksk_bahar_ksk@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hayatımda bir kişiye aşık oldum o da gökselim sensin ne olur birazda benim seni sevdiğim kadar sevsen beni seni deliler gibi seviyorum askım sensiz ben içinde mürekkebi olmayan bi plot kalemim seni çok ama çok seviyorum göksel ben bahar:) arkdaşlar msn adresim ksk_bahar_ksk@hotmail.com
not:benim gökseli gerçek sevdiğime inananlar eklesin bide kızlar b/g

Adsız dedi ki...

ceylan onu sana yar etmem aklın başına gelsin yoksa ben getirc em hepsi sizi çok seviyorum ama gksli daha çok seviyorum

Adsız dedi ki...

yaaa arkadaşlar hapsi süper ama şimdi bundan daha önemli bişey var oğuzhanın yani mertin doğum günü

Adsız dedi ki...

ama 13 ekimde oğuzhanın doğum günü

Adsız dedi ki...

kimse kimseyi burda kötülemiyo ama 4 yüz bence hepsu grubunu taklit ediyo ama kimse hepsi grubu gibi olamaz sizi çok seviyorumm...
bahar

seni de çok seviyom askım gökselimm

sevdim_sevilmedim_bahar@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 05397461841 bu numar a bi kaşar numarası almak isteyen alsn fakat lütfen fazla rahatsız etmeyinn:):)kıs ii bi kıs ama bana ihanet etti ok sizi seviyorum by

Adsız dedi ki...

3636837 numaralı arkadaş saolsun çok kötü bi temizlikçi evimi 2 saatte temizlesin diye çağırdım bok gibi yapıp gitti bu numarada temizlikçisi olanlar varsa tekmeyi vursunlar perde özürlü kadın ikinci gün çağırdım tamam yaparım dedi ama parayı alıp kaçmış HARAM OLSUN O PARA SANA arkadaşlar böyle gsl bi sitede böle kötü bişeyi yayınladım için özür dilerim bu numaralı varsa uyarıyorum gerçekten çok kötüü

Adsız dedi ki...

hepsi grubu sizi çok seviyorum eren sana bayılıyorum siz benim herşeyimsiniz size gerçek hayatta başarılar inş. hiç ayrılmazsınız hep birlikte olursunuz herkes sizi görmek ister bende inş. olur :):):)

Adsız dedi ki...

ÇÜLÇİN BU SÖZÜM SANA KENDİNE BİRAZ ÇEKİ DÜZEN VER ERENİ ÖRNEK AL BİRAZ AMA BİLKİ BEN SENİ, ERENİ,CEMREYİ VE YOŞİYİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

hepsi sizi cok seviyorum ama özelikle CEMRE ye bayiliyorum ölüyorum geberiyorum bitiyorum kahroluyorum
anlamadim diyen varsa ciksin karsima haa 4 yüz ü destekleyen varsa bence sansinizi hic zorlamayin siz hepsinin tirnagi bile olamazsiniz haha

Adsız dedi ki...

ben cemreyi seviyorummmmmmmmmmm ve noktaaaaaaaaaaaaaaa... hiqkimse benden daha qokkkkkkkkkkk sevemezzzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

hayır canım yanlış düşündün bende cemreyi senin kadar çok seviyorum........:)

Adsız dedi ki...

ya bnde yasemini çok seviyorum hatta sevmek bnmkinin yanında az bile .ya bide başka siteden biri demiş:bnim kadar kimse hepsiyi sevemez çünkü odamın her yaerinde onların posteri var .demiş nekadar saçma o sevgi içte olmalı.bnce

Adsız dedi ki...

benden başka kimse eren ile msn de konuşmamıştır herhalde hatta bana canım dedi hepsinden daha fazlası burada sizleri çok seviyorum sizleri unutmayacağım canın erenim

Adsız dedi ki...

yalnız birşey unuttum yasemin,cemre,gülçin ablada üzülmesinler onlarıda çok seviyorum sizi seviyorum mucuk mucuk

Adsız dedi ki...

SLM BEN DAMLA BEN HEPSİ GRUBUNA BAYILIYORUM EN ÇOKTA EREN ABLAYA AMA DİĞERLERİDE ÜZÜLMESİN ONLARIDA SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

gulçin senı cok sevıyorum senı asla unutmucam ve senı son suza kadar unutmucam

Adsız dedi ki...

senı çoook sevıyorum
ama senı ve eren çoooooook sevıyorum senı son suza kadar severcegım
benı sende ölüm bıle aayırtamaz
msnnen bende olsadın senı konusudum
yazan melike benım msn verıyorum herseyim_sensin_melike@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben fulya grup hepsiyi çok ama çok seviyorum msnesini bilen var mı verebilir mi en çok ta eren ablayı çok seviyorum hepsi birbirinden güzel grup hepsiylen resim video yazı gibi seyleri olan msneme gönderir mi lütfen fulya--ayluf@hotmail.com _love_angel_fulya@windowslive.com

Adsız dedi ki...

GRUP HEPSİ ÇOK SEVİYORUM I LOVE YOU EREN ÇOK GÜZEL GÜLÇİN ÇOK SEKER HEPSİ SİZİ ÇOK SEVİYORUMM HEPSİYLEN TANIŞMAK İSTİYORUM

Adsız dedi ki...

MERABA BEN 12 YASINDAYIM İSTANBUL DA OTURUYORUM HEPSİNİN HAYRANIRIM

gülçin dedi ki...

MERHABA BEN GÜLÇİN ARKADAŞLAR BİZİ SEVENLERE MUHTEŞEM HABERİM VAR İSTANBUL GECE KURUBUNDA BÜTÜN ŞARKİLARİMİZİ SÖYLÜCAS TELEFONNUMARAMİVERİYORUM 0538 384 956 88 55

Adsız dedi ki...

hiç şarkı koymamışsınız olsun hepsiye bayılıyorum özellikle yaseminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn aşkım

Adsız dedi ki...

alın arkadaşlar msn yi hepsinin buldum ben setllerinden tercih sizin gruphepsy_msn_egyc_4@windowslive.com

Adsız dedi ki...

sizler çok iyi arkadaşlarsınız 4dünüzüde çokkkk seviyorum hepiniz çok tatlısınız

bamuray dedi ki...

sıze oral manyagı 2 kasar nosu gonderıyorum arkıler kızları bos bırakmayın ılk 2 no lolıta lakaplı duygunun 3.no arkadası busranın05375140374-5469518047-5438376419

Adsız dedi ki...

ukhyhj

Adsız dedi ki...

insanlar

Adsız dedi ki...

erenini msn adresin inanan inanasın valla eren_senben456@windowslive.com

Adsız dedi ki...

:)sizler çok salaksınız vallllllllllllaaaaaaaaaa

buse dedi ki...

yaa ben hepsi grubun çoooooooooooooooooook seviyorum o kadar güzeller ki özellikle de cemre ama hiç kimse cemreyi fazla sevmiyor ama ben çooooooooooooooooooooooooook seviyorum tabi diğerlerinide öyle

Adsız dedi ki...

ben grup hepsiyi çok seviyorum bayılıyorum cemre eren yosh hepinizi seviyorummmmmm ben hepinizi çok seviyorum ama aranızda en hoşuma giden yoshhhhhhh
antepe lütfen gelinnnnnn konsere lütfennnnnnnn
gönderme tarihi 2009
müzik hayatınızda başarılar

Bla bLa blA