Hepsi 1

14 Eylül 2007 Cuma

grup hepsi hepsi1 cekimleri show tv

15 yorum:

Adsız dedi ki...

ya süper film dizi işte her neyse en güzelleri eren yasemin

Adsız dedi ki...

ewt sana katılıyorum çok tatlı eren abla beni ekle lütfen seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmm (beyaz_gelincik_668@hotmail.com)

Adsız dedi ki...

nasılsın gülçin abla. biz bir grup kurduk. ben rabia gülçin gamze eren büşra yasemin ceyda cemre gülçin ergül seni ççççççççççooooooooookkkkkkkkkk sewiyorum. sewiyorum ulannnnnn

Adsız dedi ki...

ya ben size bayılıyorum
hepiniz çok güzelsiniz hepinizin sesi birbirinden güzel çok tatlısınız lütfen beni ekleyin lütfennnnnn sizinle konuşmam gerek (beyaz_gelincik_668@hotmail.com)lütfen beniiiiii ekleyinnnnnnnnnnnnnnnn lütfen başarılar

Adsız dedi ki...

ay ne salaksınız onlarda sizi eklicek demi heyyy yarabbiimmmm

Adsız dedi ki...

ya kawak yelleri 1numara bu neyaa:D:D

Adsız dedi ki...

merhabalar ya bu dizi manyak kopuyo ama dizi setinden dizinin cumartesi olmaını istiyorum inşallah olur ben yaseminim adımda zaten yasemin bana göre en güzeller yasemin eren ama diğerleride çirkin diğil bizde onlar gibi grup kurduk ve bizde aynı hareketli yapıyoruz yasemin

Adsız dedi ki...

dizinizi ailecek severek izliyoruz dememi bekliyorsanız yanılıyosunuz şekerler :)

Adsız dedi ki...

hepsi grubunu çok seviyorum hele yaseminle erene tapıyorum 4 üde birbirinden güzel dizilerini ve şarkılarını çok beğeniyorum siz bir numarasınız

cemre dedi ki...

yha dızı superrr valla ddıger dızıler bunun yanında halt etmıs cemreee senı cok sevıyorummm saana hayranım eren senıde ssevıyorum adrenalın sevgısıde senden geldı zaten :)

Adsız dedi ki...

ya gülçin abla bn meryem sni ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKK................. SEVİYORUM biz bir grubuz ben gülçin tuğçe cemre azime eren kübra yasemin

Adsız dedi ki...

merhaba ben ist zeytinburnundan esra hepsiyi canımdançok seviyorum onların yanında olmayı çok istiyorum hepsibok gibi orospular yazan orospudur

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben hepsiyi çok sewiyorum en çok ya yoşiyi msn leri war bnde ama cam açtılar ama tek gülçini werebilirim istrsenizz ekleyhin yaşim: 13 6.aınıfa gidiyom çorludan banu yasemin_banu_1996 eklerseniz sewinirim..

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben hepsiyi çok sewiyorum en çok ya yoşiyi msn leri war bnde ama cam açtılar ama tek gülçini werebilirim istrsenizz ekleyhin yaşim: 13 6.aınıfa gidiyom çorludan banu yasemin_banu_1996 eklerseniz sewinirim..

rabia dedi ki...

gülçin abla öncedlikle seni çok seviyorum sen bizim için çok önemlisin değerlisin seni çok seviyorum bu çok değişik bir duygu seni çok seviyorum ama sen
inle biirtürlü görüşemedim ssana msnmi vermek istiyorum kötü 1 niyetim yok camı açar gösteririm o zaman anlarsın seni çok seviyorum değerlisin acaba sende bizi seviyomusun acaba sen eğer msni verirsen ben kimseye vermem ama seni görsem allahtan başka bişey istemem aşkım biricik gözbebeğim ve lokumujumsun gülçin abla seni çok seviyorummmmmmmmm

Bla bLa blA